Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Flera hundra hade köpt trippelbiljett idag , Vipers började kl 18.30västrastå skrev:Pinsamt många lediga stolar nu i femte.. vad är det för supportrar
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Det är ju ingen ursäkt dock. Man har inget hjärta för lakers om man går från en sm-finalvlk skrev:Flera hundra hade köpt trippelbiljett idag , Vipers började kl 18.30västrastå skrev:Pinsamt många lediga stolar nu i femte.. vad är det för supportrar
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Jag grundar det egentligen på att PP nu varit bedrövligt en längre tid och man har inte fått ordning på det. Men jag hoppas på samma sak. Men då måste tempot upp, och även farten i in och utgångar så vi kan komma in i zon mer kontrollerat.Varanen skrev:PutteA - Det tror jag. Sämre kan det i alla fall inte bli. Coach Jörgen får sova på saken. Rätt övertygad om att vi kommer få se ett vassare PP på måndag. PP-spelarna själva lär inte vara nöjda. Kan vi åtminstone få bort den ENORMA temposänkning som infinner sig är mycket vunnet. Det är ett tankefel som inträffar. Man likställer kyla med saktfärdighet och därav konstant tidsbrist.
Det är väl inte så jävla konstigt att 100 av 5750 lämnar för innebandy - det kan ju vara söner eller brorsor som spelar. Dessutom finns det säkert (även om det är obegripligt för mig) några som prioriterar innebandy för e hockeyLakerdome skrev:Full förståelse för dom som spyr skit över dom "supporters" som gick innan matchen var slut, det var bedrövligt att se.
Det är människor som gillar sport i allmänhet mer än Lakers i synnerhet. Det hade inte varit svårt att fylla hallen med genuina hockeyfans.
Hade gärna stått vid entren och gett var och varenda en av dom en käftsmäll då jag inte lyckades få biljett själv.
Jag och polaren träffades 12.00 för att gå på Öster. Därefter gick vi på Lakers. Han bor i Alvesta. Inför femte perioden kl 18.30 var han tvungen att sticka då hans hund inte kunde klara sig längre inne utan att få komma ut och göra sina behov. Han var helt knäckt men det var nödvändigt.Lakerdome skrev:Full förståelse för dom som spyr skit över dom "supporters" som gick innan matchen var slut, det var bedrövligt att se.
Det är människor som gillar sport i allmänhet mer än Lakers i synnerhet. Det hade inte varit svårt att fylla hallen med genuina hockeyfans.
Hade gärna stått vid entren och gett var och varenda en av dom en käftsmäll då jag inte lyckades få biljett själv.
Ja, det verkar rimligt!vlk skrev:Jag och polaren träffades 12.00 för att gå på Öster. Därefter gick vi på Lakers. Han bor i Alvesta. Inför femte perioden kl 18.30 var han tvungen att sticka då hans hund inte kunde klara sig längre inne utan att få komma ut och göra sina behov. Han var helt knäckt men det var nödvändigt.Lakerdome skrev:Full förståelse för dom som spyr skit över dom "supporters" som gick innan matchen var slut, det var bedrövligt att se.
Ska jag ge honom en smäll på käften i efterhand och hälsa från dig ?
Ibland måste man plocka ut jordaxeln som en del har uppkörd i röven.Härmapan skrev:Ja, det verkar rimligt!vlk skrev:Jag och polaren träffades 12.00 för att gå på Öster. Därefter gick vi på Lakers. Han bor i Alvesta. Inför femte perioden kl 18.30 var han tvungen att sticka då hans hund inte kunde klara sig längre inne utan att få komma ut och göra sina behov. Han var helt knäckt men det var nödvändigt.Lakerdome skrev:Full förståelse för dom som spyr skit över dom "supporters" som gick innan matchen var slut, det var bedrövligt att se.
Ska jag ge honom en smäll på käften i efterhand och hälsa från dig ?
Ja, och utan att använda huvudet.ratscore skrev:Det går mycket snabbare att skriva näthat med 6 fingrar på vardera hand
Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk
tröttsam debatt helt utan förmåga till analysratscore skrev:Det går mycket snabbare att skriva näthat med 6 fingrar på vardera hand
Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster