Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Räven skrev:Jag ska väl förhoppningsvis kolla både ock, men eftersom hela familjen haft sittplats tidigare handlar det om
26 000 kr just nu, ganska häftigt kan jag tycka, i allafal för mig/oss. Alternativet är canal + men det känns ju inte lika kul, om man säger så.
Jaså, Herr Jävelberg, det tycker du!?ultraboy skrev:Tror du helt seriöst att spelarna tjänar pengar? Eller att de inte skulle få bidrag från växjökommun så som andra idrottsklubbar? Eller att de fixar sponsorer på egen hand? Detta börjar bli ganska löjlig diskussion med dina dumma frågar ang. Linné!
Red.stavfel
PutteA, ja å MIN åsikt är att jag tycker att det är ett påhopp av ultraboy att ifrågasätta min fråga, då jag faktisk anser att det inte finns dåliga frågor. Jag kunde ha varit vem som helst, allt mellan exempelvis ålderspannet 7-85 år, och helt ointresserad och novis i hur saker och ting fungerar i sportens värld. Det finns INGA dumma frågor. Forumet blir trevligare om alla respekterar alla "slags" människor härinne, oavsett hur kunniga var och en är. Ja, å tänk om alla skulle kommentera varenda litet inlägg vi skriver som "Dumma"? Tack Gode Gud, för att det inte är så för det finns trots allt några få förstående och ödmjuka skribenter härinne.PutteA skrev:Jag ser personligen ingen oförskämdhet i detta inlägg. Han ifrågasätter och anser att dina frågor är dumma. Jag ser detta som en åsikt, inget annat!?
Finns säkert andra åsikter i ämnet!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster