Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
PutteA skrev:Hur snygg är bayern loggan da??????
Kloker skrev:Svartvadet, vilken negativ bakåtsträvare du är. Du rapar skit om detta logg-/emblembyte hela tiden! Gläds istället för i helvete åt att Växjö Lakers och dess styrande vill göra något som gagnar verksamheten och VÄXJÖ LAKERS!
Håll dig till din dagisblogg istället - ya fukking wanker...
PsyCam skrev:Logon diskuteras visst både här och i tråden om färgschema, men denna rubrik passade bäst för mina 2 cent. När jag först såg logon blev jag besviken, men som många påpekat, efter en stund/dag så såg den bättre ut. Man behöver nog helt enkelt smälta den ett tag. Visst "S":et ser lite skumt ut och typsnittet väldigt basic, men sådant åtgärdas säkerligen.
Vad som sitter kvar i mina tankar är dock detta: Vissa kallar det kronobergsvapen, andra Smålandsvapen. Jag vet inte vilket som stämmer, men efter några sekunder i Google images kan jag konstatera att de verkar vara desamma eller åtminstone likadana. Vad är då lejonet i vår logo, representerar den Småland eller Kronoberg? Vi är inte "Småland Lakers" eller "Kronoberg Lakers". Som någon på smp eller hockeymode skrev så hade snarare St. Sigfrid i så fall varit mer passande.
Växjö, Vägsjö gav upphov till namnet Lakers. Tyvärr finns ingen koppling i nuvarande logo eller typsnitt till vare sig vägar eller sjöar. Jag tänker inte sitta och säga att jag kan slänga ihop något bättre, för den ser trots allt inte dålig ut. Den speglar bara inte Växjö Lakers, vare sig mer eller mindre än den förra logon gjorde.
ratscore skrev:Jag gillar den nya loggan, men tycker att man borde få lite mer liv i teckensnittet...
Fredrik R skrev:PutteA skrev:Hur snygg är bayern loggan da??????
Inget vidare...
Kloker skrev:Svartvadet; JAG, rookie? Du skulle bara veta. Bedrövligt fjortisrevolterande bladder du rattar.
Progressiva flaskbottnar är det bästa - täcker in och ser både det förgågna och det som komma skall. Hoppas, firar och klappar.
Enkelslipade flaskbottnar (Svartvadet) - skiter och frånser det som varit utan ser endast från dag 1 och framåt. Glansbajs också kallat.
Kamma kissen för fan. Fjunis.
Go Växjö Lakers!
PutteA skrev:Stjärnorna har ett syfte som ni kommer att få se så småningom!!
mollers skrev:Dom fick säkert inspiration av denna http://www.youtube.com/watch?v=LhpOGVXH-zU&feature=related
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster