Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Här handlar det bara om att vilja utse en specifik spelare. Det verkar inte som att man tog de andra trådarna på allvar, därför som jag öppnade en annan tråd.GS skrev:Har du inte redan öppnat en tråd med samma ämne?
Tänker på http://www.lakerslakejer.com/forum/view ... hp?t=12679
Eller vad är skillnaden på dessa två trådar?
Primeau skrev:Blomman vill jag gärna se i Lakers igen.
Men jag tar nog hellre Saviano trots allt
NEDOMANSKY skrev:Andersson o Lundström som Det sjungs i Visan är fd Lakeristas, så icke Mattias Persson
Varför inte BÅDE Persson o Pasco
Ja det har jag, flera gånger! Han vill något på isen hela tiden, och om han nu har defensiva svagheter så kan han nog lära sig ett och annat i Lakers. Weinstock var inte heller en särskilt bra defensiv spelare innan han kom till Lakers, men å andra sidan kanske andra får sköta det jobbet. Säg gärna ES om Persson, inte mig emot. Men han kanske bör ta en division i taget innan han är mogen för ES? Brunnströn (f.d Borås) verkade i alla fall klarat den övergången bra.LasseMaja skrev:Ödlan, har du verkligen sett Mattias Persson spela?? Mycket kan man kalla Persson men knappast krigare. Däremot är han en riktig lirare som dock har mycket kvar att lära i defensiven för att bli komplett.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster