Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Cirkus-Janne!?
Backhand upp i egna krysset, efter det blev han kallad för just Cirkus-Janne.
Haha! Är det HAN Janne Karlsson?! Min absoluta anti-spelare i VIK någonsin. Det har jag nämnt förr känns det som... Var alltid orolig när han var på isen. Det enda han gjorde bra var överstegsåkning bakåt, resten var katastrof... Drog en stenhård pass till egen målvakt en gång. Riktig lirare...
Varanen skrev:Inte för att vara jävlig tillbaka men jag tror VLH har minst lika bra förutsättningar att nå ES som Björklöven har. För att ytterligare understryka min ovilja till jävelskap tror jag inte att Stig gör den typen av analyser när han gör sitt val. Han vill spela så högt upp han kan nu och tar en säsong i taget. Skulle Björklöven ta sig till ES är situationen en annan...
NEDOMANSKY skrev:Janne Karlsson var Sportchef i Löven när en MYCKET lyckosam Alexander Beljavski(nu Nyköping, intressant) petades något överraskande efter ett gott jobb med en klen trupp.
Fullt förtroende ger Mig KALLA KÅRAR och riktigt DÅLIGA vibbar, men visst Ni som har det får gärna pytsa in Era slantar när det fulla förtroendet börjar kosta kosing, räkna INTE med Mig
Vissa tycker Janne.K har meriter, Vår Ass Tränare Custemo ÄR Svensk Mästare, VARFÖR inte Han då????
Den gångna säsongen var enligt Mig Lakers sista Smekmånad, Nästa år är det dags för resultat på en högre nivå typ sista Hemmamatchen i Play-Off, vilket gör att det inte finns utrymme för så många missar på något plan.
Den som lever får se.
erok skrev:Till IFB. Jo Umeå är lite större 112.000 invånare mot växjös 76?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster