Hemsidan: UPPDATERINGAR OCH INTERVJUER

Ris och ros, förslag och synpunkter på innehåll och publicerat material på

Moderatorer: Klonis, PutteA

Hemsidan: UPPDATERINGAR OCH INTERVJUER

Inläggav Experten » tis sep 13, 2005 7:42 pm

Jag och min familj har under flera års tid följt växjö lakers med ett stort engagemang,men nu börjar jag och flera med mig att tröttna på denna fullständigt oengagerade och tråkiga hemsidepersonal.Förr om tiden,jag tänker närmast på division 1 och första och andra säsongen i allsvenskan då var ju hemsidan alltid uppdaterad med ljudintervjuer,man hade staplar som redovisade antalet sålda biljetter,det var krönikor av ordföranden,ja hemsidan var en intresseportal för oss hockeysupporters och intresset var verkligen på topp,snacket gick i stan.Hemsidan i dagsläget sköts just nu på ett beklämande sätt,är det någon som sköter den överhuvudtaget??
Jag har förstått att det innan var en person vid namn Hans Andersson som hade hand om hemsidan och då sköttes ju allt galant och mycket proffessionellt,då var det minsann intervjuer och reportage,precis sånt som supportrarna vill ha.
Man kan ju fråga sig vad är det för några ointresserade jönssar som har hand om hemsidan nu?Jag ska berätta en sak och det är att så dåligt som hemsidan skötts denna säsongen har jag och flera med mig nog aldrig varit med om.Växjö lakers hemsida är omsprungen på alla punkter om man jämför med andra lags hemsidor vad det gäller information till supportrarna.
Lag som för ett par säsonger sedan hade denna hemsidan som ett positivt exempel och tog efter bara skrattar ju åt den nu. En av sakerna som fick bägaren att rinnna över var att jag på jobbet i lördags av en arbetskamrat fick reda på att Aki skulle göra sin första match för växjö lakers senare på eftermiddagen.Jag loggade då in på hemsidan för att se vad det stod om detta,men jag hittade ingenting,inte en enda notis,ingen intervju,ingen inför,ingenting så himla dåligt.En annan sak som man tycker ska vara viktigt för växjö lakers är ju när Adam Calder ska anlända till laget.
Adam Calder fick jag idag veta har anslutit till laget, hur fick jag reda på det? Jo genom att läsa det i dagens smålandsposten.Inte en enda notis heller om Adam Calder på hemsidan,ingenting.Man kan ju fråga sig om personerna som har hand om hemsidan själva vet att spelarna har anslutit för man börjar ju verkligen undra.
Intervjuer med resten av nyförvärven hur går det med dom,spelare som anslutit till truppen för flera månader sedan? Andra säsonger,när det har varit engagerat och kunnigt folk vid spakarna,så har det gått av bara farten med detta och hemsidan har uppdaterats ideligen, men nu händer det ju ingenting,alltså inte en enda intervju med någon av nyförvärven.
En massa skitartiklar om sponsorgolf har bla publicerats (och läser man den så kan man ju fråga sig vilka jani jonkanen och jani honkane är? Är det två finska maskotar som ingår i truppen eller????) men inga intervjuer eller artiklar om sånt som vi supporters vill ha.
Intervjun som var med Pål Grotnäs läste vi om på jobbet efter att min son ringt och tipsat om den artiklen i en tidning,först flera veckor senare så trycks den på hemsidan.Fattar man inte att intresset för växjö lakers dör ju ut om man har en sådan skitdålig uppdatering av hemsidan som det är nu. Jag tittade precis in på en annan småländsk klubbs hemsida och där var det minsann intervjuer med både nyförvärv och med tränare, men på växjö lakers hemsida händer det fan inte mycket.
Personerna som har hand om hemsidan nu tycker jag ska tänka på om dom verkligen inte ska lämna över ansvaret till några som kan sköta det på ett bättre sätt för just nu är hemsidan skrattretande dåligt skött.Inte en enda intervju med någon av nyförvärven eller av tränarna och serien börjar om knappt två veckor.Som det är nu så kan man ju lägga ner hela hemsidans förstasida och bara ha kvar forumet för den fyller ju ialla fall ett syfte.
Tack för ordet,ochskärpning tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:notOK: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Experten
Forumamatör
 
Inlägg: 25
Blev medlem: tis aug 16, 2005 7:29 pm

Inläggav buck » tis sep 13, 2005 8:41 pm

ett par paranteser:
Om hemsidan
Ris och ros, förslag och synpunkter på innehåll och publicerat material på www.lakerslakejer.com.



Förstår att detta var riktat mot vaxjolakers.nu, men jag vet inte om eller hur ofta de berörda läser på detta forum.

Som det är nu så kan man ju lägga ner hela hemsidans förstasida och bara ha kvar forumet för den fyller ju ialla fall ett syfte.


Forumet är Lakers Lakejers... det är bara länkat från VLH's hemsida.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5260
Blev medlem: lör nov 09, 2002 3:46 am
Ort: oped.

Inläggav Dragkampslakej » tis sep 13, 2005 8:52 pm

Tycker vederbörande ska vänta till serien startar med kritiken! De flesta lag i samma serie är inte ett dugg bättre även om det inte rättfärdigar att lakers håller samma nivå. Har för mig att jag sett någonstans på forumet att det jobbas febrilt med en ny layout och bättre hemsida och att därav uppdaterandet ligger lite på is för vad som komma skall.

Tills dess får man förlita sig till snokarna på forumet som brukar informera om när spelare kommer och hur deras första träning ser ut långt före SMP!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon
 
Inlägg: 1058
Blev medlem: sön okt 10, 2004 5:59 pm
Ort: Teleborg

Inläggav Malul » tis sep 13, 2005 11:22 pm

Anderzon skämde ju faktiskt bort oss under flertalet säsonger,att hitta en lika stor eldsjäl med samma engaemang är ingen lätt uppgift..

jag förstår dock din irretation
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7962
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:58 pm
Ort: Växjö Lakers

Inläggav Per_växjö » ons sep 14, 2005 12:10 am

Ta det lungt 8O , säsongen har inte börjat än...
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Användarvisningsbild
Per_växjö
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3176
Blev medlem: mån feb 23, 2004 11:48 pm
Ort: Danderyd

Inläggav Viktor666 » ons sep 14, 2005 6:11 am

Jag kan också tycka att den är dåligt uppdaterad men man måste komma ihåg att mycket av verksamheten kring Lakers sker på ideell basis så man ska kanske inte vara FÖR hård när man kritiserar hemsidan...
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Användarvisningsbild
Viktor666
Forumterrorist
 
Inlägg: 2045
Blev medlem: fre apr 19, 2002 12:20 pm
Ort: Ståplats

Inläggav Cilla » ons sep 14, 2005 8:32 am

Jag håller med, Växjö Lakers hemsida är inte var den har varit. Jag saknar intervjuerna, repotagen, statistiken (tur att vi har C70t5) och engagemanget....

vaddå vänta till säsongen har börjat, för mej har säsongen i allra högsta grad börjat, även om inte serien har börjat.....
Lakers now and forever

Cilla
Användarvisningsbild
Cilla
Forumentusiast
 
Inlägg: 469
Blev medlem: tor apr 17, 2003 9:03 pm

Håller med till 100%!!!!!!!!!

Inläggav Hockeyoraklet » ons sep 14, 2005 10:14 am

Håller med till 100%!!!!!!!!!...Växjö lakers hemsida håller inte måttet!!..inte ens div 1 klass längre

För egen del är jag inne på sidan varje dag och man saknar verkligen info om laget, nyförvärven osv. Och säsongen är ju i allra högsta grad börjat...förhandssnacket är ju halva nöjet....men på lakers hemsida....total tystnad*suck*....

Är jag fel ute....men håller draget kring Lakers att avta???????
Hoppas inte det....har varit 4-5 fantastika säsonger..kanon med ett riktigt hockeylag i stan...man bävar inför alla jämförelser med hammers.....har ju hitills slagit bort allt sånt, bara tyckt det var avundsjuka Troja å Tingsryds fans som gnällt men inför denna säsongen är det väldigt tyst å lugnt. Sklulle ju vara tvärtom egentligen med tanke på vicken högklassig säsong vi har framför oss.

EN högklassig hemsida är ju ett utmärkt skyltfönster utåt...både för klubben å laget men även för att höja temperaturen till kokpunkten när seriestarten närmar sig. Tror nog att Lakers behöver allt publikstöd i världen när allvaret kör igång.

Sen kommer ju alltid samma påpekanden när man framför kritik mot hemsidan att denna tråden egentligen gäller lakejerna hemsidan, så är det nån som vet var kritiken annars ska framföras så tar jag tracksamt emot den informationen.
Användarvisningsbild
Hockeyoraklet
Forumamatör
 
Inlägg: 94
Blev medlem: tis okt 07, 2003 8:54 am
Ort: Hemifrån

Inläggav calle73 » ons sep 14, 2005 11:23 am

Jag håller också med!
Det saknas lagbild och info om spelare, och uppdateringar görs väldigt sällan!
Dessutom ser designen lite gammal ut om man jämför med andra sidor.
Användarvisningsbild
calle73
Forumdemon
 
Inlägg: 1169
Blev medlem: sön okt 17, 2004 8:13 pm

Inläggav Putte#24 » ons sep 14, 2005 12:26 pm

Tycker också hemsidan har gått ner sig ordentligt... Känns inte som det är seriepremiär om 2 veckor :roll:
Användarvisningsbild
Putte#24
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8000
Blev medlem: lör apr 13, 2002 2:16 pm
Ort: Gemla

Inläggav dolitle » ons sep 14, 2005 12:37 pm

Rikta kritiken däråt den hör hemma, Växjö Lakers styrelse.

Kasta inte skit på den som lägger ner värdefull fritid på att göra ett så bra ideellt jobb som möjligt.
Klubb Poseidon is the shit
Användarvisningsbild
dolitle
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8709
Blev medlem: tor apr 11, 2002 10:09 pm
Ort: Växjö

Inläggav Cilla » ons sep 14, 2005 12:45 pm

Bäste Herr Ordförande.

kritiken är dock inte riktad till Lakejerna. Ni gör ett kanon jobb.

Men är det inte så att ni tillsammans med Växjö Lakers har fomumet, var ska vi annars skriva när vi inte är nöjda med deras hemsida??

Mej veteligen så är det väl ngn från styrelsen som är inne på forumet och läser. Ocj kan ta åt sig av kritiken.
Lakers now and forever

Cilla
Användarvisningsbild
Cilla
Forumentusiast
 
Inlägg: 469
Blev medlem: tor apr 17, 2003 9:03 pm

Inläggav Niles » ons sep 14, 2005 12:46 pm

Kunde ju vara kul att få någon kommentar från Lakers sida då hemsidan borde vara ett högprioriterat område för klubben. Generellt kan ju dåligt uppdaterade hemsidor irritera en hel del. Nu ska man inte säga för mycket då det troligen är ideellt arbete och personer som kämpar på sin egna lediga tid, men faktum kvarstår. Lakers har massor att vinna på att få till en hemsida som är i topp. Kan också tänka mig att det borde finnas mer folk att finna om Klubben ger sig tusan på att utveckla den biten.
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Inläggav buck » ons sep 14, 2005 12:53 pm

Cilla skrev:Men är det inte så att ni tillsammans med Växjö Lakers har fomumet, var ska vi annars skriva när vi inte är nöjda med deras hemsida??


Nja.. det ÄR LL's forum... Maila styrelsen, klubbchefen, ordföranden... säkrare kort än att skriva på forumet. ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5260
Blev medlem: lör nov 09, 2002 3:46 am
Ort: oped.

Inläggav Putte#24 » ons sep 14, 2005 2:46 pm

Jamen flytta tråden till off-topic då om det är så noga... :wink:

Tycker inte det är konstigt att folk reagerar och då skriver i forumet, skulle alla maila Fagervall om de inte är nöjda med spelet tex.
Användarvisningsbild
Putte#24
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8000
Blev medlem: lör apr 13, 2002 2:16 pm
Ort: Gemla

Inläggav erok » ons sep 14, 2005 2:56 pm

Håller med Putte/LL.Vi som vill påpeka saker och ting i Lakers skriver det oftast i forumet.Finns ju en som kallar sig för Växjö Lakers och som jag fattat det så skriver han för Lakers räkning.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav calle73 » ons sep 14, 2005 5:27 pm

Kanske ngn har läst den här tråden, för i eftermiddag har det publicerats 1 artikel och en intervju med Aki Heino :)
Användarvisningsbild
calle73
Forumdemon
 
Inlägg: 1169
Blev medlem: sön okt 17, 2004 8:13 pm

Inläggav Per_växjö » ons sep 14, 2005 6:22 pm

calle73 skrev:Kanske ngn har läst den här tråden, för i eftermiddag har det publicerats 1 artikel och en intervju med Aki Heino :)


Var???
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Användarvisningsbild
Per_växjö
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3176
Blev medlem: mån feb 23, 2004 11:48 pm
Ort: Danderyd

Inläggav Viktor666 » ons sep 14, 2005 7:10 pm

Per_växjö skrev:
calle73 skrev:Kanske ngn har läst den här tråden, för i eftermiddag har det publicerats 1 artikel och en intervju med Aki Heino :)


Var???


Öh, vad är det vi diskuterar här? 8O
http://www.vaxjolakers.nu
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Användarvisningsbild
Viktor666
Forumterrorist
 
Inlägg: 2045
Blev medlem: fre apr 19, 2002 12:20 pm
Ort: Ståplats

Inläggav Per_växjö » ons sep 14, 2005 7:21 pm

Jo... Jag vet... Av någon anledning kunde jag inte se intervjun innan...
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Användarvisningsbild
Per_växjö
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3176
Blev medlem: mån feb 23, 2004 11:48 pm
Ort: Danderyd

Inläggav buck » ons sep 14, 2005 11:37 pm

erok skrev:Håller med Putte/LL.Vi som vill påpeka saker och ting i Lakers skriver det oftast i forumet.


Putte/LL skrev:Tycker inte det är konstigt att folk reagerar och då skriver i forumet, skulle alla maila Fagervall om de inte är nöjda med spelet tex.


Visst tusan kan man påpeka/klaga/skriva vad som helst, men risken att det når fram till berörda personer är ju betydligt högre om man gå direkt till pudelns kärna istället för att snacka med varanen och C70 exempelvis... ;)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5260
Blev medlem: lör nov 09, 2002 3:46 am
Ort: oped.

Inläggav Flanders » tor sep 15, 2005 11:39 am

buck skrev:Visst tusan kan man påpeka/klaga/skriva vad som helst, men risken att det når fram till berörda personer är ju betydligt högre om man gå direkt till pudelns kärna istället för att snacka med varanen och C70 exempelvis...

Givetvis ska klagomålen riktas dit de hör hemma, men ett första steg är ju att gå in på forumet och skriva av sig, och sen vänta och se om det finns någon riktig opinion i frågan. Kan man exempelvis visa upp att man har halva Lakers Lakejers forum på sin sida så är chansen större att något görs åt problemet än om man bara skickar ett ensamt argt mail till styrelsen.

Det är bra att reda ut vem som bär ansvaret, och att det inte är lakejerna som håller i hemsidan (så att alla vet det), men efter detta är gjort finns det ingen anledning för lakerslakejer att försöka försvara sig i frågan. Som Putte/LL skrev, det är ju knappast så att någon påpekar att kritik mot FagEvert egentligen bör riktas mot tränarna själva. Ett forum är ju till för att skriva av sig på.

Vi vill ju alla Lakers bästa (förutom en och annan illasinnad Troja-, Tingsryd-, Oskarshamn-, Rögle-, Skövdesupporter, etc. :wink: ), så man kanske kunde starta en tråd med förslag på ändringar av hemsidan, och vad Lakejerna vill att Lakers ska göra åt saken.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland

(Vart tog Gretzky vägen?)
Användarvisningsbild
Flanders
Forumdemon
 
Inlägg: 1494
Blev medlem: tor dec 30, 2004 5:16 pm
Ort: Harlem

Inläggav Lakersfan_03 » ons sep 21, 2005 10:19 am

de flesta lagen har även en tabell på startsidan med vilket underlättar mycket tycker jag , än att gå och klicka sig fram till tabellen.

Vore bättre med tabellen på förstasidan tycker jag
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav buck » ons sep 21, 2005 12:50 pm

Lakersfan_03 skrev:de flesta lagen har även en tabell på startsidan med vilket underlättar mycket tycker jag , än att gå och klicka sig fram till tabellen.

Vore bättre med tabellen på förstasidan tycker jag


Ja, det vore hemkst att få mus-finger av ett extra klick... ;)

allvarligt, tabellen har man ju inpräntad i hjärnan, omgång för omgång!
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5260
Blev medlem: lör nov 09, 2002 3:46 am
Ort: oped.

Inläggav Roggan » ons sep 21, 2005 1:34 pm

Tabellen blir ju inte aktuell förrän serien drar igång men klicka på A-laget och flikarna därunder:

Spelarna :notOK:
Lagbild :notOK:
Nyförvärv/förluster :notOK:
Statistik :notOK:
Träningsmatcher :ok:

Inte bra, tur vi har Volvokalle :ok:
Användarvisningsbild
Roggan
Forumdemon
 
Inlägg: 1380
Blev medlem: tor mar 06, 2003 3:47 pm
Ort: Sittplats

Re: Hemsidan: UPPDATERINGAR OCH INTERVJUER

Inläggav maximus » ons sep 21, 2005 7:27 pm

Vaa faan är det som händer egentligen. Det har pratats om en ny hemsida oerhört länge nu, när läggs den ut da? :dontknow:

Experten skrev:Jag har förstått att det innan var en person vid namn Hans Andersson som hade hand om hemsidan och då sköttes ju allt galant och mycket proffessionellt,då var det minsann intervjuer och reportage,precis sånt som supportrarna vill ha.
Man kan ju fråga sig vad är det för några ointresserade jönssar som har hand om hemsidan nu?Jag ska berätta en sak och det är att så dåligt som hemsidan skötts denna säsongen har jag och flera med mig nog aldrig varit med om.Växjö lakers hemsida är omsprungen på alla punkter om man jämför med andra lags hemsidor vad det gäller information till supportrarna.
Lag som för ett par säsonger sedan hade denna hemsidan som ett positivt exempel och tog efter bara skrattar ju åt den nu.


Det var bättre förr, nu måste det hända nått ... :wallbang:
<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>-<>
For security reasons,you are advised to keep your winning information confidential untill your goal is complete and ready to enjoy.
Användarvisningsbild
maximus
Forumamatör
 
Inlägg: 89
Blev medlem: tor dec 30, 2004 12:39 am
Ort: Jönköping

Inläggav PutteA » ons sep 21, 2005 8:38 pm

Det jobbas förbrilt med ett helt nytt administrationsverktyg. Det är mycket som ska falla på plats, och jag tycker det är bättre att det tar tid och att sidan är helt färdig när den publiceras, än halvdan, med en massa länkar som inte fungerar.
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16438
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Inläggav Flanders » tor sep 22, 2005 12:02 pm

Kan man inte lägga ut en nyhet på hemsidan om att stora förändringar är på gång inom en snar framtid, och att det är anledningen till att den nuvarande hemsidan inte uppdaterats lika frekvent som tidigare? Det skulle ju förklara varför hemsidan är sämre och säkert tysta många negativa röster om den försämrade kvaliteten.

Tongångarna på forumet avspeglar nog rätt ofta den syn som finns i hela LakerNation, och med små medel kan man förhindra alltför mycket negativ publicitet och missnöjda supportrar.
hockey spelas på is, inte konstigt om spelare blir kalla ibland

(Vart tog Gretzky vägen?)
Användarvisningsbild
Flanders
Forumdemon
 
Inlägg: 1494
Blev medlem: tor dec 30, 2004 5:16 pm
Ort: Harlem

Inläggav Räven » sön sep 25, 2005 10:05 pm

Man kan lugnt konstatera som tidigare skrivits att Anderzon höll en hög klass när han la ner all tid för hemsidan.

Det är stor skillnad numera, tyvärr. Jag vet inte hur Lakers ledning ser på hemsidan och vilken prioritet den har (tydligen inte så hög), men den är inte specuiellt bra och då är jag kanske ganska försiktig.

Sidan jag syftar till är lakers.nu. Ser man de nya spelarna så är presentationen inte mycket att hurra för och någon lagbild finns inte heller. Jag tror och hoppas att man jobbar febrilt med det just nu, så att en bra lösning kommer till stånd.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Inläggav Roger » mån sep 26, 2005 4:28 pm

fotografering av de olika lagen skall vad jag har fattat det som ske i morgon

detta inkluderar även alaget
törstens fiende
Användarvisningsbild
Roger
Forumdemon
 
Inlägg: 1064
Blev medlem: tis okt 01, 2002 7:27 am
Ort: växjö

Inläggav Snoken » ons sep 28, 2005 10:33 am

Nu har det kommit upp en sjuhelvetes massa bra artiklar och intevjuer på Lakers hemsida. Ingen som nämner det då?

Bra jobbat Rickard och co!!! Riktigt bra och låååånga artiklar :)
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: tis aug 20, 2002 9:00 pm
Ort: Linköping

Inläggav Kjellsson » ons sep 28, 2005 10:58 am

JA, helt suveränt RA och co fortsätt så! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
#38
Användarvisningsbild
Kjellsson
Forumproffs
 
Inlägg: 817
Blev medlem: tis sep 24, 2002 3:11 pm

Inläggav Grimson » ons sep 28, 2005 11:40 am

:clap: :clap: :clap:
Användarvisningsbild
Grimson
Forumentusiast
 
Inlägg: 337
Blev medlem: tis sep 24, 2002 1:02 pm
Ort: Växjö

Inläggav erok » ons sep 28, 2005 12:19 pm

va fan nu då??? :wink: Får sluta upp med att surfa runt och hålla mig på hemmaplan :lol: Härliga intervjuer :golfclap:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Gäst » tis okt 04, 2005 10:13 pm

Fotograf Jonas Ljungdahl får tummen upp. Schyssta foton!! Uppskattas. :ok:
Gäst
 

Nästa

Återgå till Om hemsidan

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster