Tillfällig kategori

Ris och ros, förslag och synpunkter på innehåll och publicerat material på

Moderatorer: Klonis, PutteA

Tillfällig kategori

Inläggav erok » lör sep 10, 2005 11:59 am

Med tanke på invation Malmö så är det ju första gången som LLs resa kommer att marknadsföras stenhårt utanför Växjö. Det vill sägas i Älmhult. Så undra jag om inte det kan vara på sin plats att man kunde ha en tillfällig kategori angående detta.
Eftersom det kommer att finnas folk som kanske för första gången kommer ikontakt med Lakers på detta sätt så vore det bra om de enkelt kunde få info och ställa frågor om resan här på forumet.Givegtvis tars denna kategori borts efter invationen.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav C70T5 » lör sep 10, 2005 1:04 pm

Att du inte startar en tråd i någon av kategorierna på forumet - om du nu anser att det skulle behövas. Där kan du ju ge råd och tips till älmhultsborna inför invasionsresan mot Skånelandet...

'Älmhultsbor SE HIT - erok förklarar...'

/T5!! 8O
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4608
Blev medlem: fre mar 14, 2003 11:35 pm
Ort: Hospitalet

Inläggav erok » lör sep 10, 2005 11:56 pm

Förvisso sant c70ts.Men för den ovana som kanske aldrig har varit här inne kan det vara svårt att hitta tråden bland alla dessa tusen trådar som finns.
Lättare då om det finns en tillfällig kategori där man ej behöver vara inloggad för att ställa en fråga om just Malmöresan.Finns ju kanske personer från Diö,Eneryda Liatorp som man kommer träffa på Älmhultsdagarna och de kanske inte köper en biljett just då utan istället väntar att köpa en i hallen.Och för att bussen ska stanna så måste vi vara minst ett tiotal. Säger man till när man köper en biljett att man vill hoppa på i älmhult så kan man lättare se hur många vi blir här på forumet.
Vill ju bara att vi ska bli så många som möjligt som invadera Malmö
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå


Återgå till Om hemsidan

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster