Annons hockeybussen

Ris och ros, förslag och synpunkter på innehåll och publicerat material på

Moderatorer: Klonis, PutteA

Annons hockeybussen

Inläggav Piff » mån jan 03, 2005 5:04 pm

Jag saknar annonsen till hockeybussen som låg på Lakers förstasida. Jag tror att den lockade till sig resenärer.
vhd
Piff
Forumentusiast
 
Inlägg: 381
Blev medlem: ons sep 22, 2004 12:30 am

Inläggav Per_växjö » mån jan 03, 2005 5:06 pm

Fortsättningsserien har inte börjat än...
TP! Mannen, Myten, Frisyren...
Användarvisningsbild
Per_växjö
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3176
Blev medlem: mån feb 23, 2004 11:48 pm
Ort: Danderyd

Inläggav Per Carlsson » mån jan 03, 2005 5:19 pm

Det är klart att det är en fördel att den fanns där, men samtidigt tycker man ju att resenärerna borde besöka www.lakerslakejer.com för info om resan.
Användarvisningsbild
Per Carlsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8467
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:55 pm
Ort: Växjö

Inläggav Piff » mån jan 03, 2005 5:25 pm

Per_växjö skrev:Fortsättningsserien har inte börjat än...


Visserligen men anmälan till Stockholmsresan skulle ju vara inne i dagarna. Ju lättillgängligare information är desto bättre är det. Eftersom den funnits där tidigare så finns det nog de som inte tittar in på Lakejernas sida heller.
vhd
Piff
Forumentusiast
 
Inlägg: 381
Blev medlem: ons sep 22, 2004 12:30 am

Inläggav Per Carlsson » mån jan 03, 2005 6:06 pm

Klantig och synd för dom som inte besöker LL:s hemsida. Det är ju trots allt vi som ordnar bussarna och inte Lakers.

Vill man ha info från LL tycker jag det är är rätt självklart att gå in på den hemsidan och inte på Lakers sida. Så enkelt och smidigt om man bara orkar klicka en extra gång med musen eller orkar skriva in en adress i adressfältet.
Användarvisningsbild
Per Carlsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8467
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:55 pm
Ort: Växjö

Inläggav Piff » mån jan 03, 2005 6:14 pm

Per Carlsson skrev:Klantig och synd för dom som inte besöker LL:s hemsida. Det är ju trots allt vi som ordnar bussarna och inte Lakers.

Vill man ha info från LL tycker jag det är är rätt självklart att gå in på den hemsidan och inte på Lakers sida. Så enkelt och smidigt om man bara orkar klicka en extra gång med musen eller orkar skriva in en adress i adressfältet.


Oj, det var tydligen känsligt att tycka till om något som jag har sett som positivt och nu saknar.
Men hoppas nu att Lakers vinner stort i kväll, det är vi väl eniga om?
vhd
Piff
Forumentusiast
 
Inlägg: 381
Blev medlem: ons sep 22, 2004 12:30 am

Inläggav Per Carlsson » mån jan 03, 2005 6:29 pm

Nej nej, inte så jag menar.

Jag tycker oxå det är synd att det inte finns annons på Lakers hemsida. Men jag själv kan ju bara se till att det finns på LL:s hemsida och sen hoppas att Lakers webbgrupp oxå lägger upp nåt på sin sida.

Däremot har jag svårt att tro att LL tappar så många resenärer på att Lakers inte lägger upp info om LL:s resor på sin sida. Men om det är så, så tycker jag det är väldigt synd.
Användarvisningsbild
Per Carlsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8467
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:55 pm
Ort: Växjö

Inläggav Piff » mån jan 03, 2005 6:44 pm

Jag tror faktiskt att man tappar en och annan resenär. Det är inte alla som är så flinka i fingrarna och hittar in överallt. Jag går i alla fall oftast in på Lakers sida för att titta efter nyheter och sedan vidare till forumet. Så en liten passning till Lakers web-grupp vore nog inte fel. För det ligger väl i allas intresse att få många i klacken även på bortmatcherna.
vhd
Piff
Forumentusiast
 
Inlägg: 381
Blev medlem: ons sep 22, 2004 12:30 am

Inläggav Lobo » mån jan 03, 2005 7:06 pm

Kan väll inte ungå att LL anordnar resor till alla matcher, speakern brukar väll göra reklam titt som tätt på matcherna.
- In hoc signo vinces -
Bild
Användarvisningsbild
Lobo
Forumterrorist
 
Inlägg: 2485
Blev medlem: tor jan 01, 2004 7:14 pm
Ort: Växjö

Inläggav Gäst » mån jan 03, 2005 7:36 pm

Det behövs en adress och det är --> http://www.lakerslakejer.com/forum/

Via forumet kommer man åt alla intressanta nyheter förr eller senare.
Gäst
 

Inläggav Piff » ons jan 05, 2005 2:07 am

:D :D :D
Möttes av annonsen där den brukar vara nu i kväll. Bra fixat av den som lagt dit den.
vhd
Piff
Forumentusiast
 
Inlägg: 381
Blev medlem: ons sep 22, 2004 12:30 am


Återgå till Om hemsidan

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 21 gäster