Varför ha Silly Season???

Ris och ros, förslag och synpunkter på innehåll och publicerat material på

Moderatorer: Klonis, PutteA

Varför ha Silly Season???

Inläggav Kjellsson » tor mar 25, 2004 3:17 pm

Är inte tanken att man ska kunna gissa och spekulera kring saker och ting här? Varför hålla på och låsa trådar? Isåfall lika bra att ta bort hela Silly Season delen, om vi bara ska skriva om av Lakers bekräftade förvärv.

Anser att detta är ett problem som kommit sig av att Lakers och Lakejerna ska ha ett gemensamt forum, kanske bättre att dela upp det igen.....
#38
Användarvisningsbild
Kjellsson
Forumproffs
 
Inlägg: 817
Blev medlem: tis sep 24, 2002 3:11 pm

Inläggav challe_berglund » tor mar 25, 2004 3:20 pm

Håller med föregående talare.

Är det SILLY season, så ÄR DET.

Stäng hela forumet annars... Är ju ingen mening att ha det då..
Åk skridskor luajävel!
Användarvisningsbild
challe_berglund
Forumproffs
 
Inlägg: 578
Blev medlem: ons sep 17, 2003 5:59 pm
Ort: Växjö

Inläggav serra » tor mar 25, 2004 3:23 pm

tack för mig på detta forumet.
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Inläggav Räven » tor mar 25, 2004 3:26 pm

Ja, självklart ska ett Silly Season få innehålla precis hur tokiga tankar som helst om nyförvärv, från division 4 till Nhl-spelare, det är syftet på namnet enligt mig. Eller har jag fel igen?
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Inläggav anderzon » tor mar 25, 2004 3:38 pm

Jag tycker att man skall spekulera hej vilt och man kan formulera sig på många olika sätt. Men varför skriva:

Ny back blev klar idag...
Tro att han "släpps" imorgon..
En bra och en back som gör poäng


Kanske kan man istället skriva... "jag tror att det blir en ny back klar idag" så innebär det något helt annat. Det är en spekulation.
Senast redigerad av anderzon tor mar 25, 2004 3:40 pm, redigerad totalt 2 gånger.
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen

Inläggav Kjellsson » tor mar 25, 2004 3:38 pm

Jag föreslår att vi återgår till två forum ett "officiellt" för Lakers och ett eget för lakejerna på detta sätt slipper vi liknande kontroverser i framtiden... 8)
#38
Användarvisningsbild
Kjellsson
Forumproffs
 
Inlägg: 817
Blev medlem: tis sep 24, 2002 3:11 pm

Inläggav Räven » tor mar 25, 2004 3:39 pm

Det var ganska hårda ord Rickard, så illa tror jag väl inte att det ska behöva bli, det kanske är en informationgrej bara.
Sedan kan det väl vara så att när så många namn figurerar på forumet så kan så klart alltid något bli rätt, men när jag är här så tar jag allt med en stor nypa salt och har därmed alldrig tänkt tanken att detta skulle kunna äventyra en spelaraffär, för Silly Season har funnits tidigare och jag har inte haft en aning om att affärer gått i stöpet på grund av detta.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Inläggav anderzon » tor mar 25, 2004 3:43 pm

Anledningen till att jag låste tråden är enkel... tycker det är ganska meningslöst att ha en öppen tråd om något som efter Åkessons inlägg är helt inaktuellt.

Min låsning av tråden var inte i syftet att utöva någon polisiär verksamhet.
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen

Inläggav Basman » tor mar 25, 2004 3:44 pm

Är det inte på Lakers forum man skall få info om nyförvärv eller skall man behöva läsa det i Smp???

Bara en undran :dontknow:

(Varför läcker det så mycket från Åkesson då?)
Användarvisningsbild
Basman
Forumentusiast
 
Inlägg: 336
Blev medlem: tis apr 23, 2002 11:50 am
Ort: Växjö

Inläggav anderzon » tor mar 25, 2004 3:48 pm

Vad syftar du till Basman... Koivula eller?
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen

Inläggav Esselle » tor mar 25, 2004 3:48 pm

Förstår inte problematiken...tråden som låstes hette ju "ny back klar", när nu Åkesson dementerat detta...ja då ligger det ju ingen sanning i detta...skapa en ny tråd istället som inte förutsätter att Lakera HAR värvat en back :roll:

det var ett jäkla liv för att en tråd blir låst!
~Ooh, des fouf!~
Användarvisningsbild
Esselle
Forumentusiast
 
Inlägg: 481
Blev medlem: tor sep 25, 2003 9:29 am
Ort: Växjö

Inläggav carl » tor mar 25, 2004 3:56 pm

Silly Season går inte att styra över.

Rykten sprids på alla hockeyforum runt om i Sverige. I alla medier, på alla nivåer kan man läsa (och höra) om spelare hit och dit. Inget Lakers-fenomen direkt. Jag förstår inte varför Lakers skulle vara känsligare för sånt än andra föreningar.........? Så länge det är obekräftade rykten på en forumsida inser ju alla som sysslar med hockey att det är rykten, och inget annat.

Vissa borde dock tänka till lite vad som händer med deras trovärdighet när de lägger ut rykten som helt saknar grund. Mest för deras egen skull, faktiskt.
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon
 
Inlägg: 1105
Blev medlem: ons okt 22, 2003 8:53 am
Ort: Växjö

Inläggav NiGy » tor mar 25, 2004 4:04 pm

Ett rykte på ett supporterforum lär ha liten eller ingen påverkan vid förhandling! Även fast man i just detta forumet låser trådar så finns det ju tusen källor till för ryktesspridning!
Var fick KVP tag på info om Wernblom och Lakers?

Är det någon som läser det som står på Silly Season på "allvar"?
Jag menar det kan ju vara en 10 åring som roar sig! Vad vet jag? :eyecrazy:
Alla har rätt till min åsikt!
Användarvisningsbild
NiGy
Forumproffs
 
Inlägg: 836
Blev medlem: sön sep 15, 2002 10:23 pm

Inläggav Klonis » tor mar 25, 2004 4:17 pm

Nej precis silly season är ju bara ett ryktesforum enligt min mening där man kan hetsa varandra på vilka som kommer vilka som går från dom olika klubbarna att låsa vissa trådar kan ju vara helt ok om det spårar ut helt åt he..vete

Däremot om man på nått sätt genom sina kontakter får reda på om att lakers är intresserad av nån viss spelare och att ett kontrakt kan vara på G så går man ju inte ut enligt min mening och säger att nått nytt är klart bara för att man har hört det genom nån kontakt eller nån kompis kompis
jag menar att det är en jäkla skilland på att skriva KLAR eller JAG TROR NÅN KAN BLI KLAR så vill jag se på det och inte riktat till några speciellaforumbesökare utan det är upp till var och en och dom som skrivaer står ju till ansvar för det
Användarvisningsbild
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
 
Inlägg: 15079
Blev medlem: lör okt 19, 2002 6:52 pm
Ort: Landet

Inläggav challe_berglund » tor mar 25, 2004 4:45 pm

Ett himla tjafs för ingenting.

Personligen anser jag att silly season är just det, silly. Och så länge ingenting har bekräftats av föreningen så tar jag det med stor skepsis.

Ska ni hålla på att låsa trådar för att någon skriver at en spelare är klar, så kan ni lika gärna lägga ner. Så länge Åkesson inte har bekräftat en övergång så är väl ingenting klart?

Om jag nu skulle skriva att Jagr är klar för klubben, vem tar det på allvar förrän Åkesson har gått ut med nyheten att han faktiskt skulle vara klar.

Tycker ni balanserar på en skör tråd.

Får man inte spekulera och komma med et ena galna förslaget efter det andra så kan ni ju iaf byta namn på forumet, till förlagsvis "Här diskuterar vi lakers övergångar, OCH INGENTING ANNAT"

EDIT:
Står ju faktiskt så här om silly season på forumets förstasida:
"Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar inför nästa säsong."
SLUT EDIT

Nån som kan tolka det åt mig i så fall?

Dessutom undrar jag över kopplingen mellan Lakers Lakejer och Vaxjö Lakers. Är Lakejerna ofiiciellt en del/sektion i Lakers.

Då forumet ligger på http://lakejer.griffel.net/forum anser jag forumet tillhöra Lakejerna, och inte Lakers.

Synpunkter tack

//Challe
Åk skridskor luajävel!
Användarvisningsbild
challe_berglund
Forumproffs
 
Inlägg: 578
Blev medlem: ons sep 17, 2003 5:59 pm
Ort: Växjö

Inläggav Kjellsson » tor mar 25, 2004 4:50 pm

Kunde inte skrivit det bättre själv... :D
#38
Användarvisningsbild
Kjellsson
Forumproffs
 
Inlägg: 817
Blev medlem: tis sep 24, 2002 3:11 pm

Inläggav challe_berglund » tor mar 25, 2004 4:59 pm

Tycker gott admins kan låsa upp ämnet igen. Finns det inget belägg för det så dör det väl ut av sig självt, eller?

Finns väl ingen anledning för både admins och klubben att lägga ribban på sandlåde-nivå.

Samtidigt måste man ju ställa sig frågan varför Åkesson reagerar som han gör om det absolut inte finns någon sanning i påståendet? Borde han då inte reagerat likadant nnär nån nämnde Myllys, Salo, Ahl etc. när vi diskuterade målvaktsfrågan.. ?

Skärpning säger jag, annars kommer iaf. jag lämna detta forum för gott, och jag tror flera med mig.

//Challe
Åk skridskor luajävel!
Användarvisningsbild
challe_berglund
Forumproffs
 
Inlägg: 578
Blev medlem: ons sep 17, 2003 5:59 pm
Ort: Växjö

Inläggav Tobias » tor mar 25, 2004 5:47 pm

Challe_Berglund: Anledningen till att han inte reagerade innan när det snackades om målvakter bör vara för att då sa folk: "jag tror" "jag har hört ett rykte" osv. I detta fallet sas det "Idag BLEV en ny back klar". Alltså ett konstanterande istället för ett rykte.
Jag tycker våra moderatorer gör ett skitbra jobb och tycker det är att gå alldeles för långt om man funderar på att lämna forumet bara för att man inte får skriva ett konstaterande på silly. Då silly som du själv skrev faktiskt ska användas till rykten och inte det som serra skrev.
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me."
D. Hasselhoff
Användarvisningsbild
Tobias
Site Admin
 
Inlägg: 1945
Blev medlem: ons nov 05, 2003 8:42 am
Ort: VÄXJÖ

Inläggav challe_berglund » tor mar 25, 2004 5:51 pm

Men du, har Åkesson bekräftat att en ny back är klar eller, Nej. I mina ögon är det då fortfarande ett rykte.

Som jag skrev tidigare:
"Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar inför nästa säsong."
Åk skridskor luajävel!
Användarvisningsbild
challe_berglund
Forumproffs
 
Inlägg: 578
Blev medlem: ons sep 17, 2003 5:59 pm
Ort: Växjö

Inläggav challe_berglund » tor mar 25, 2004 6:21 pm

tillägg från min sida.

http://lakejer.griffel.net/forum/viewto ... 2644#52644

Hoppas admins förstår att det är väldigt svårt att veta vart ni lägger ribban om ni låter vissa ämnen vara kvar, och andra inte...

//Challe
Åk skridskor luajävel!
Användarvisningsbild
challe_berglund
Forumproffs
 
Inlägg: 578
Blev medlem: ons sep 17, 2003 5:59 pm
Ort: Växjö

Inläggav ao » tor mar 25, 2004 6:29 pm

hum-idle: Word!
njae
Användarvisningsbild
ao
Forumproffs
 
Inlägg: 646
Blev medlem: fre jan 24, 2003 2:51 pm
Ort: Weätschö

Inläggav Geten » tor mar 25, 2004 9:02 pm

Rickard Andersson skrev:Rykten kan störa, försvåra och även förstöra helt vid förhandlingar i vissa lägen.


Här har du anledningen challe, tycker den är väldigt klar. Tycker det är konstigt att den anledningen är så svår att godta. Alla vill vi väl Lakers bästa så varför hålla på tjafsa?
Geten
Forumamatör
 
Inlägg: 19
Blev medlem: fre feb 27, 2004 9:37 am

Inläggav Kjellsson » tor mar 25, 2004 9:06 pm

Geten skrev:
Rickard Andersson skrev:Rykten kan störa, försvåra och även förstöra helt vid förhandlingar i vissa lägen.


Här har du anledningen challe, tycker den är väldigt klar. Tycker det är konstigt att den anledningen är så svår att godta. Alla vill vi väl Lakers bästa så varför hålla på tjafsa?



För att det är det som är Silly Season!!!
#38
Användarvisningsbild
Kjellsson
Forumproffs
 
Inlägg: 817
Blev medlem: tis sep 24, 2002 3:11 pm

Inläggav challe_berglund » tor mar 25, 2004 9:16 pm

Geten skrev:
Rickard Andersson skrev:Rykten kan störa, försvåra och även förstöra helt vid förhandlingar i vissa lägen.


Här har du anledningen challe, tycker den är väldigt klar. Tycker det är konstigt att den anledningen är så svår att godta. Alla vill vi väl Lakers bästa så varför hålla på tjafsa?


Det där tror jag bara är sk*tsnack rent ut sagt. Tror inte det påverkar det minsta. Alla är väl införstådda att det är ryktesspridning det handlar om..

Dessutom så är ju inget namn nämnt i detta fallet...

Borde det då skrivas så här:
"Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar inför nästa säsong."

:?: :?: :?:

Dags att bestämma sig för vad det är man vill uppfylla för funktioner med de olika forumen..

//Challe
Åk skridskor luajävel!
Användarvisningsbild
challe_berglund
Forumproffs
 
Inlägg: 578
Blev medlem: ons sep 17, 2003 5:59 pm
Ort: Växjö

Inläggav Kiddan » tor mar 25, 2004 9:28 pm

challe_berglund skrev:Då forumet ligger på http://lakejer.griffel.net/forum anser jag forumet tillhöra Lakejerna, och inte Lakers.


Ja detta stämmer. Men enda anledningen till att det ligger där är att vi inte haft tid att jobba fram den struktur som var tänkt. Meningen är att forumet ska ligga på http://forum.lakerslakejer.com och http://forum.vaxjolakers.nu

challe_berglund skrev:tillägg från min sida.

http://lakejer.griffel.net/forum/viewto ... 2644#52644

Hoppas admins förstår att det är väldigt svårt att veta vart ni lägger ribban om ni låter vissa ämnen vara kvar, och andra inte...


Det är ju en helt solklar skillnad mellan de 2 inläggen du pratar om. I fallet Serra så skrev han, utan referens till en nyhet som faktist fick en att tro att det redan var klart. Det fanns ingen grund till det inlägget.

Min egna åsikt är. Det ska vara fritt att diskutera, fantisera och spekulera. Men när man kommer till direkt konstaterande så går man lite för långt. Just av den anledningen att detta faktiskt också är ett officiellt forum för Växjö Lakers. Då kan spelare som ryktet handlar om ta åt sig och känna att Lakers inte tar det så seriöst när de får känslan att de sprider ut det innan ett kontrakt är skrivet.
Användarvisningsbild
Kiddan
Site Admin
 
Inlägg: 1292
Blev medlem: sön jun 26, 1977 6:00 am
Ort: Växjö

Inläggav challe_berglund » tor mar 25, 2004 9:51 pm

Jo, men i så fall kan ni ju lägga ner forumet, eller säga att man inte får nämna några namn.


Exempel:
1 Någon säger att man är mycket nära att signa en toppforward.
2 Jag tycker ju det låter super duper, och chansar med att det är Jagr. För att jag nu ska låta trovärdigare, så säger jag att jag har fått uppgiften från en väldigt insatt källa (trots att detta bara är lögn).
3 Nu råkar det vara så att det faktiskt är Jagr som det förhandlas med, han får reda på att han redan omnämns på forumet och väljer att inte skriva kontrakt.

Frågan är då; är det i detta fallet mitt fel, då jag tar ett namn ur luften och försöker låta trovärdig, och råkar bara har tur (otur) att gissa på rät namn..?

Svar?

//Challe
Åk skridskor luajävel!
Användarvisningsbild
challe_berglund
Forumproffs
 
Inlägg: 578
Blev medlem: ons sep 17, 2003 5:59 pm
Ort: Växjö

Inläggav Lobo » tor mar 25, 2004 11:48 pm

Tror inte att det är många spelare som undviker att signa för att några personer spekulerar på ett silly season forum, isåfall skulle inte vissa klubbar kunna signa några spelare eftersom halva hockeysverige finns på deras silly season forum. Dock så tycker jag att man skall vara medveten om att tidningar som smp och annat löst folk sitter och iaktar detta och det kan ju innebära irritationer för de inblandade i rykterna, inte minst för Åkesson som kanske får massa samtal från press när han har fullt upp med viktigt arbete.
Användarvisningsbild
Lobo
Forumterrorist
 
Inlägg: 2485
Blev medlem: tor jan 01, 2004 7:14 pm
Ort: Växjö

Inläggav Micha » fre mar 26, 2004 8:43 am

Egentligen är det väl rätt enkelt...så länge det inte är bekräftat av Lakers så är det fortfarande ett rykte...

Men visst kan det säkert störa, försvåra och förstöra helt i en förhandling men jag tror inte att det gör det så länge det står på Silly, som med MW, där stod det en hel artikel i en tidning (Exp el.KvP?)....det är däremot inte så bra.....inte enligt min mening iaf.
Användarvisningsbild
Micha
Forumentusiast
 
Inlägg: 305
Blev medlem: fre okt 03, 2003 10:10 am
Ort: Öster

Inläggav challe_berglund » fre mar 26, 2004 8:59 am

Micha skrev:Egentligen är det väl rätt enkelt...så länge det inte är bekräftat av Lakers så är det fortfarande ett rykte...

Men visst kan det säkert störa, försvåra och förstöra helt i en förhandling men jag tror inte att det gör det så länge det står på Silly, som med MW, där stod det en hel artikel i en tidning (Exp el.KvP?)....det är däremot inte så bra.....inte enligt min mening iaf.


Det var ju dock efter att lakers själva gått ut och sagt att man ville ha Wernblom... Måste funnits en vilja från klubben att det skulle bli offentligt i så fall...

//Challe
Åk skridskor luajävel!
Användarvisningsbild
challe_berglund
Forumproffs
 
Inlägg: 578
Blev medlem: ons sep 17, 2003 5:59 pm
Ort: Växjö

Inläggav Micha » fre mar 26, 2004 9:24 am

challe_berglund skrev:
Det var ju dock efter att lakers själva gått ut och sagt att man ville ha Wernblom... Måste funnits en vilja från klubben att det skulle bli offentligt i så fall...

//Challe



Det är möjligt att man ville att det skulle bli offentligt...men MW kanske inte uppskattade att detta togs upp i tidningar samt att han fick frågan på Canal+ om han skulle till VLH. Det är naturligtvis svårt att veta hur olika människor reagerar men så länge inte Lakers bekräftar, ex. på hemsidan, är ju inte något klart...

Jag tycker personligen att det är ganska stor skillnad på att skriva om ett ev. nyförvärv på ett Silly jämfört med att skriva det på Text-tv el. i en stor dagstidning...

Alla människor reagerar på olika sätt...så även i denna tråd...
Användarvisningsbild
Micha
Forumentusiast
 
Inlägg: 305
Blev medlem: fre okt 03, 2003 10:10 am
Ort: Öster

Inläggav Lakerdome » fre mar 26, 2004 3:57 pm

Det känns som man kan diskutera det här i evigheter. Tycker båda "parter" har rätt i vad dom säger.

När man säger att någon är "Klar", fast det inte stämmer, så är det ju en ren lögn. Och då tycker jag inte det hör hemma på ett silly season forum.
Hade han istället sagt att han har hört ryktesvägen att en spelare är klar så måste det väl vara helt ok att skriva. För då är det bara just en gissning och inte ett påstående.

Förstår samtidigt inte hur spelaraffärer kan gå i stöpet på grund av vad som skrivs på ett forum. Med tanke på att det som skrivs i silly season till 99.9999999% är gissningar. Dom enda som riktigt vet hur det ligger till (åkesson m.m) gör ju inte det offentligt förrens affären är klar.

En sak till..
Tycker att alla "moderators" ska göra som Rickard när dom tar bort inlägg. Dvs skicka ett privat meddelande till personen vars inlägg som tagits bort, eller där ämnet har låsts. Och förklara varför.
Har hänt ett par gånger att mina inlägg har tagits bort utan att man förstått varför. Läste forumsreglerna och kunde inte se att dom inläggen brutit mot några regler alls.
Användarvisningsbild
Lakerdome
Forumdemon
 
Inlägg: 1149
Blev medlem: sön nov 23, 2003 8:06 pm

Inläggav ao » fre mar 26, 2004 7:10 pm

Det ligger mycket i det som du skriver, men en sak måste jag kommentera.

Det är kanske inte alltid är trovärdighet i det som skrivs, men folk får information genom olika läckor och för den delen, en del gissningar som är rykten m.m.

Rykten ska def. disskuteras på silly, men visst kan det uppstå "problematik" när folk som vet något slänger upp det på ett forum för att få "respekt" eller "status", vad vet jag...

Min bestämda personliga åsikt är att om man vet något så håller man käft. Det finns flera exempel på att värvningar har spruckit p.g.a. att det kommit ut information.

Visst ska vi kommentera rykten och övergångar, men samtidigt tycker jag att var och en bör tänka på vad de skriver.
njae
Användarvisningsbild
ao
Forumproffs
 
Inlägg: 646
Blev medlem: fre jan 24, 2003 2:51 pm
Ort: Weätschö

Inläggav Lakerdome » fre mar 26, 2004 7:29 pm

Självklart, vet man att en affär är på gång så bör man absolut tänka på vad man skriver här. Har man på något sätt lyckats få pålitlig "insiderinfo" så ska man naturligtvis inte basunera ut det över hela stan.
Tycker ni gjorde rätt i att låsa den tråden. Eftersom det var ett påstående, som t.o.m Åkesson själv kom hit och dementerade.

Hade det däremot bara varit ett rykte och han hade skrivit att "det sägs att en spelare kommer bli klar inom den närmaste tiden" utan att nämna några namn, eller från vilken klubb han var ifrån så kan det väl inte vara så farligt?
Användarvisningsbild
Lakerdome
Forumdemon
 
Inlägg: 1149
Blev medlem: sön nov 23, 2003 8:06 pm

Inläggav Linda » fre mar 26, 2004 8:10 pm

Dessutom undrar jag över kopplingen mellan Lakers Lakejer och Vaxjö Lakers. Är Lakejerna ofiiciellt en del/sektion i Lakers.


Svar NEJ, Lakers Lakejer är en fristående förening och ingår inte i Lakers organisation.

Förstår att det blir förvirrande med forumadressen, det är vårt forum från början och inte Lakers. Inför förra säsongen beslutade vi oss för att utöka vårt samarbete med Växjö Lakers med att ha en gemensam webgrupp. I och med detta la Lakers ner sitt forum och vi delade upp vårt. Därför det är delat i två delar.

Tyvärr funkade inte webgruppen utan den är nu delad igen och Lakers har ansvar för sin del och vi för vår.

För övrigt vad som gäller den här diskussionen så tycker jag att just Serras inlägg inte sa speciellt mycket alls, menar, skulle vi värva en dålig back som bara ser till att det blir baklänges mål?? Det stog ju inte ens vilket land han var ifrån (eller om värvningen rörde A-Laget över huvudtaget)
Att Lakers fans skulle vilja Lakers illa och bara ha egna begär genom att skriva rykten på Lakers OCH Lakejernas forum är väl inte såååå troligt va.

Serra, du är mer än välkommen att fortsätta skriva under vår forumdel iaf och hoppas du kommer fortsätta att vara en aktiv medlem i Lakers Lakejer, vi behöver våra trotjänare.

Det är helt upp till allas eget samvete vad man skriver överhuvudtaget på ett forum, tyvärr kan väl även jag bekräfta att just ryktesspridning har förstört värvningar förr.

Nu tycker jag att vi ser fram emot en fortsatt spännade och roande Silly Season! :D
Användarvisningsbild
Linda
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3759
Blev medlem: sön apr 14, 2002 12:15 pm
Ort: Öja

Inläggav Kjellsson » fre mar 26, 2004 8:55 pm

Så för att undvika att bli förbannad över de Gestapo drag som vissa(inte alla) i Lakers webgrupp verkar förespråka så tänker jag från och med nu bara använda mig av lakers lakejers del av forumet.
#38
Användarvisningsbild
Kjellsson
Forumproffs
 
Inlägg: 817
Blev medlem: tis sep 24, 2002 3:11 pm

Nästa

Återgå till Om hemsidan

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster