Jerry Andersson

Ris och ros, förslag och synpunkter på innehåll och publicerat material på

Moderatorer: Klonis, PutteA

Jerry Andersson

Inläggav Xiphoid » sön jan 11, 2004 11:37 pm

Jag måste bara säga att Troja föll på Jerrys grepp, han eggar upp killarna så in i hv så tror fan att de sitter i utvisningsbåset så mycket.
Martin Persson vilken kanon kille för bortalagen, sitter utvisad hela tiden och har dessutom ruskigt dålig +- hur fan kan troja behålla en sådan mupp. Jimmy svensson ja hugga och slå lärde säkert Lusth honom i Mif.
Jag tror att Troja får det svårt att hänga kvar i allsvenskan om inte Jerry tar det lite lungt framöver
Xiphoid
Forumamatör
 
Inlägg: 199
Blev medlem: lör aug 30, 2003 3:25 pm

Inläggav Räven » sön jan 11, 2004 11:44 pm

Svårt att hålla sig kvar, jo det tror jag också. Just nu tror jag att TAIF tar Trojas plats, för med dagens spel, så blir det inte många Trojapoäng till. Men visst det kan ändra sig.

Sedan kan man se om det blir ett nytt seriesystem, med en allsvenska (norr och södra ihopslagen) och då finns inte Troja med, den saken är ganska klar. Man räknar här med att omsättningen på föreningarna kommer att ligga på 22 miljoner kr/säsong.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Inläggav Malul » sön jan 11, 2004 11:51 pm

undrar vad det är som rör sig i huvuden på trojaspelarna inför en sån här match?
tänkte de plocka podes e det sanslöst!

att de hade topp-2 på mest utvisade spelare under hösten samt var näst sämst i fairplayligan tyder ju på att nåt måste ändras,man vinner ju inga matcher i båset som många påpekar korrekt.

ja tror att dem kunde varit ett bra mycket bättre lag om de skulle spela fem mot fem oftare..

då de alri knappt är 5 mot 4 så blir ju deras powerplay lidande,de kom sist i pp-ligan i höstas oxå..

lite fakta jerry som du kan tänka på om du vill vinna matcher vill säga..
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7962
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:58 pm
Ort: Växjö Lakers

Inläggav Xiphoid » sön jan 11, 2004 11:53 pm

Bra sagt!
Tror dock inte Jerry besitter den styrkan att tänka så långt men man kan ju alltid hoppas eller?
Xiphoid
Forumamatör
 
Inlägg: 199
Blev medlem: lör aug 30, 2003 3:25 pm

Inläggav Räven » sön jan 11, 2004 11:54 pm

De får nog se sig om efter en ny gubbe till nästa säsong, var de nu befinner sig i seriesystemet. :lol:
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Inläggav Xiphoid » sön jan 11, 2004 11:56 pm

Tänk om Troja och Tyringe skulle mötas i en match, snacka grishockey.
Verkligheten kanske blir nästa år, tänk på det Troja
Xiphoid
Forumamatör
 
Inlägg: 199
Blev medlem: lör aug 30, 2003 3:25 pm

Inläggav Zrekal » mån jan 12, 2004 12:00 am

Jag tycker ni tar i överkant, Trojas spel var inte i närheten av Tyringes.

Webbgruppen ser gärna att fler användare skriver om Lakers och vårat sätt att spela hockey istället för att koncentrerar sig på vad Troja presterade idag...eller inte presterade.
Användarvisningsbild
Zrekal
Forumdemon
 
Inlägg: 1042
Blev medlem: sön sep 15, 2002 2:09 pm

Inläggav Räven » mån jan 12, 2004 12:00 am

Men Lustha-pojken är borta från Tyringe, jag har inte följt laget i år, men troligen är vedhuggarhockyn borta, eller någon som vet?
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Inläggav carl » mån jan 12, 2004 2:05 pm

http://www.troja-ljungby.com/coach_corner.asp?ID=143

Gå in och läs. Ert stora hat-objekt ger Lakers credit.
En bra sammanfattning och en ganska objektiv bild av matchen, tycker jag.

Däremot har jag synpunkter Anderzons skrivna ord i nedanstående länk. Varken objektivt eller klädsamt att skriva ord som "fulhockey" och förlöjliga enskilda spelare (M.Persson i detta fallet). Lågvattenmärke, tycker jag.

http://www.vaxjolakers.nu/aktuellt/12264.php
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon
 
Inlägg: 1105
Blev medlem: ons okt 22, 2003 8:53 am
Ort: Växjö

Inläggav anderzon » mån jan 12, 2004 2:53 pm

Att Troja spelade "fulhockey" ser jag inga problem i att skriva, likväl som att man kan skriva "grishockey".

Okej... Martin Persson fick sig en känga men kan du tala om för mig vad han kan förutom göra efterslängar och andra tjuvknep. Förvisso slog han en rätt snygg pass igår, men det var också det ända.

Att skriva om hur Trojaklacken skriker "vi hatar Karlsson" ser jag heller inga problem i, problemet ligger hos Trojaklacken.

Jag tar till mig din kritik Carl, men lågvattenmärke är jag inte beredd att hålla med om. Lågvattenmärket tycker jag Troja står för själva som tvingas spela den typen av hockey man gör för att hävda sig.
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen

Inläggav Zrekal » mån jan 12, 2004 3:03 pm

Jag tror webbgruppen själva kan avgöra vad som är passade på våra siter eller inte.
Att allt objektivt kom från Ljunby är inget vi kan rå på, men vi jobbar med att komma upp i samma standard som Trojas siter. Tyvärr är ju en del av oss mindre begåvade, som Jerry Andersson i ett högvattenmärke uttalar sig om på Trojas oerhört objektiva sida, och det medför att förändringen till det bättre går lite trögare för oss än för många andra.
Användarvisningsbild
Zrekal
Forumdemon
 
Inlägg: 1042
Blev medlem: sön sep 15, 2002 2:09 pm

Inläggav carl » mån jan 12, 2004 3:16 pm

Jag tycker att man borde se över sättet att sammanfatta presskonferenserna. Sammanfattningen efter Troja-matchen rimmar dåligt med klubbens, i övrigt, mycket proffsiga och fina image.

Varken fulhockey och grishockey är respektfulla sätt att beskriva ett lags prestationer på. Att uttrycka sig på det sättet tycker jag kan ske på forumet; INTE i en textsammanfattning av presskonferensen!

Jag tycker att ni ska vara tacksamma för på vilket sätt Persson spelade hockey på igår. Det gynnade ju er. Dessutom tycker jag att sarkasm över enskilda spelare kan ske på forumet; INTE i en textsammanfattning av presskonferensen! Detsamma gäller klackens agerande.

Externa intressenter kan vara intresserade av en objektiv sammanfattning av presskonferensen. Låt inte deras förhoppning förstöras av personliga åsikter om lag, enskilda spelare eller klackar.
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon
 
Inlägg: 1105
Blev medlem: ons okt 22, 2003 8:53 am
Ort: Växjö

Inläggav Modano 9 » mån jan 12, 2004 3:22 pm

Carl, Martin Persson har spelat lika i samtliga matcher mot Lakers i årets seriematcher!!!

Något fel i huvudet måste människan ha!!!
För hockey kan han inte spela!!!!
Användarvisningsbild
Modano 9
Forumamatör
 
Inlägg: 116
Blev medlem: sön nov 16, 2003 9:22 pm

Inläggav NiGy » mån jan 12, 2004 3:28 pm

Modano 9> Nu var det väl i.o.f.s. inte det som Carl protesterade mot!

Jag reagerade inte över det som Anderzon skrev men när jag läser Carls inlägg så måste jag säga att det ligger lite i vad Carl skriver!
Alla har rätt till min åsikt!
Användarvisningsbild
NiGy
Forumproffs
 
Inlägg: 836
Blev medlem: sön sep 15, 2002 10:23 pm

Inläggav carl » mån jan 12, 2004 3:30 pm

Visst, man får tycka vad man vill om Persson, Trojas sätt att spela eller klackens sätt att uppträda. Min point är att det får inte ske i en sammanfattningstext av presskonferensen.

Många i Hockeysverige är intresserade av vad Lakers har för sig. Man ser upp till klubbens sätt att hantera saker på och deras sätt att skapa intresse runt hockeyn. Jag tror att föreningen, generellt sätt, uppfattas som proffsig. Den bilden kan få sig en rejäl törn när man läser subjektiv, mycket syrlig, kritik av enskilda spelare, lag och klackar under rubriken "Presskonferens". Om man klickar på den överskriften förväntar man sig förmodligen just en sammanfattning av presskonferensen......
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon
 
Inlägg: 1105
Blev medlem: ons okt 22, 2003 8:53 am
Ort: Växjö

Inläggav Räven » mån jan 12, 2004 3:34 pm

Carl: ska vi vara tacksamma på vilket sätt Martin Persson spelade hockey på tycker du.
Knappast tycker jag, inte kan man vara tacksam när man ser en spelare bete sig på detta sättet.
Hur orkar ni försvara en sådan kille, jag är verkligen glad att vi slipper ha killar som han och J Svensson i vårt lag, för jag uppskattar inte deras beteende. Märk väl, att jag inte gör något personangrepp, utan talar enbart om deras beteende på isen, de må vara hur trevliga som helst annars, för det har jag ingen aning om.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Inläggav carl » mån jan 12, 2004 3:54 pm

Nej, det är möjligt att ni inte ska vara tacksamma. Varför vi försvarar Persson.......?Jag tror att alla supportrar är villiga att försvara spelarna i laget man håller på (oavsett vad man egentligen tycker).

MEN, återigen. Det är inte det som är min point. Min point är att den sortens språk och åsikter inte ska stå under rubriken "sammanfattning av presskonferensen", utan i forumdiskussionerna. Förväntningen när man klickar på "sammanfattning av presskonferensen" är att få läsa en sammanfattning av presskonferensen.
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon
 
Inlägg: 1105
Blev medlem: ons okt 22, 2003 8:53 am
Ort: Växjö

Inläggav Räven » mån jan 12, 2004 4:07 pm

Carl: Icke sa icke, jag har följt idrott i många år och jag har alltid tagit avstånd från idrottsmän/kvinnor, som inte klarar av att uppföra sig på ett vettigt sätt. Detta oavsett om de representerat den förening som jag själv tillhör.
Jag har dessutom jobbat för att spelare och ledare, ska ha ett stort ansvar gentemot ungdomar även på deras uppförande privat. Våra ungdomar tar mycket lätt efter hur vi själva som ledare eller spelare beter oss. Jag har varit med om att helt enkelt ta ifrån personer ledaransvar för att de inte kunnat leva upp till de krav man har rätt att ställa på en ledare.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Inläggav carl » mån jan 12, 2004 4:14 pm

Ja, det är bra Räven. Sunt tänkt.

MEN, återigen det är inte det som är min point. Vad som är min point går tydligt att se i inläggen ovan.
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon
 
Inlägg: 1105
Blev medlem: ons okt 22, 2003 8:53 am
Ort: Växjö

Inläggav C70T5 » mån jan 12, 2004 4:47 pm

Spelar man tattarhockey och beter sig som grisar på isen, ja då ska det väl komma fram.
Det finns absolut inget som försvarar Trojas uppförande igår, det är vad jag kallar lågvattenmärke.
Att Troja skulle vara en klubb med mycket proffsig och fina image, se till att leva upp till den då, både på isen, tränarbåset och på läktaren.

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4608
Blev medlem: fre mar 14, 2003 11:35 pm
Ort: Hospitalet

Inläggav carl » mån jan 12, 2004 4:52 pm

Läs vad jag skriver i stället för att slänga massa dynga runt dig, c70t5. Då skulle du slippa göra bort dig. Jag skriver att Lakers har en proffsig och fin image.
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon
 
Inlägg: 1105
Blev medlem: ons okt 22, 2003 8:53 am
Ort: Växjö

Inläggav Räven » mån jan 12, 2004 4:53 pm

Carl: Jag förstår att det inte är din poäng, men jag kan inte låta bli att poängtera det som jag och många andra idrottsledare tycker är viktigt. Jag tänker på våra ungdomar och det samhälle som de finns i, det skapas av oss och som jag tidigare sa, så har kanske just ledarna och våra idrottsidoler ett jätteansvar för våra ungdomars framtid, nu när stat kommun och landsting slår undan fötterna för dom.
Att som ledare i en förening ta tag i en aktiv utövare och tala om att detta beteende accepterar inte vi, det tycker inte jag är fel. Det blir annars så att våra ungdomar tycker, att det är rätt att göra som killarna i A-laget gör.
Men jag förstår kanske att det har blivit två grejer av det här, men jag kan inte låta bli då detta är viktigt.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Inläggav C70T5 » mån jan 12, 2004 4:55 pm

Sorry, missade det.
Men det jag skriver har ju en poäng, om det nu hade varit så du skrivit.
Sen tycker jag att Anderzon gjorde helt rätt med att skriva som han gjorde, det spelar väl ingen roll vart man skriver det.
Lägger du lika mycket energi på ditt egna "proffsiga" forum, som du lägger här?

/T5!!
Senast redigerad av C70T5 mån jan 12, 2004 5:18 pm, redigerad totalt 2 gånger.
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4608
Blev medlem: fre mar 14, 2003 11:35 pm
Ort: Hospitalet

Inläggav Viktor666 » mån jan 12, 2004 4:59 pm

Jag är faktiskt benägen att hålla med Carl, det ser inte speciellt proffsigt ut att i ett matchreferat (som skall vara objektivt) skriva saker som grishockey och ifrågasätta individuella spelare... :roll:
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Användarvisningsbild
Viktor666
Forumterrorist
 
Inlägg: 2045
Blev medlem: fre apr 19, 2002 12:20 pm
Ort: Ståplats

Inläggav carl » mån jan 12, 2004 5:12 pm

Diskussionen jag sökte var hur representater för Lakers uttrycker sig i bilden "Presskonferens". Ingen av er verkar hålla med mig (förutom Viktor666) om att det kan vara ett problem för er förening. Jag har inga större skäl att driva frågan.

Jag ville poängtera vikten av att skydda det varumärke (Lakers) som ni kämpat för att bygga upp och att man inte kan låta subjektiva åsikter komma fram när man har som uppgift att redogöra för vad som säjs under en presskonferens.

Detta gjorde jag delvis av välmening (jag tycker det är kul att det går bra för Lakers), delvis av att jag blev irriterad på det respektlösa språk som användes.

Tack Viktor666 för att du förstår vad jag menar.
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon
 
Inlägg: 1105
Blev medlem: ons okt 22, 2003 8:53 am
Ort: Växjö

Inläggav Roggan » mån jan 12, 2004 5:47 pm

Måste oxå lägga mig i denna diskussion. Vad gäller Carls kritik tycker jag den kan vara befogad men detta gäller även många andra referat från andra matcher. Det finns ganska många " enögda " personer som skriver matchreferat!

Vad gäller Jerry Andersson vill jag bara berätta vad en person från Ljungby sa till mig idag ( Trojafan );

" Först och främst skäms jag över vissa spelares uppträdande under och efter matchen men det värsta är Jerrys beteende i båset. Hur kan han tillåta sina spelare att till och med diskutera med publiken på läktaren? Detta är skandal! I och för sig inte så konstigt med tanke på hur han beter sig privat i Ljungby. Han tror att han är en kung ". Slut citat.

Jag blev inte förvånad över vad han berättade för mig efter att tagit del av vissa av Jerrs kommentarer i sitt lags hemsida.

Till sist måste jag även ge våra krigare en STOR ELOGE till en riktig kämpamatch där ingen vek ner sig i någon situation!
Användarvisningsbild
Roggan
Forumdemon
 
Inlägg: 1380
Blev medlem: tor mar 06, 2003 3:47 pm
Ort: Sittplats

Inläggav carl » mån jan 12, 2004 6:16 pm

Efter att ha läst Rickard Anderssons förnedrande och hejdlöst subjektiva matchreferat blir man bara mer mörkrädd. Förstår ni inte att ni gör bort er själva och Lakers! Vad säger till exempel sponsorerna om detta? Hade jag varit sponsor skulle jag starkt ifrågasätta proffsigheten och seriositeten:

8.38 är det dags igen, denna gång 2 minuter till Erik Persson efter en ”smart” crosschecking.

Sista minuten grinar Troja till och drar på sig ytterligare 4 minuter i ren frustration över att själva inte kunna producera någonting.

Trojas klack skanderar Jimmie Svenssons namn vid ett flertal gånger och att hylla en spelare som inte haft ett enda rätt på en hel match är ett tydligt bevis på avsaknaden av hjältar i Troja idag.


Ovan är bara ett axplock av alla subjektiviteter, antaganden och lustigheter.
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon
 
Inlägg: 1105
Blev medlem: ons okt 22, 2003 8:53 am
Ort: Växjö

Inläggav ao » mån jan 12, 2004 9:18 pm

Från referatet på SF.com

Hemmalaget hade emellertid, för kvällen, ganska stor hjälp av domare Karlsson.


Subjektivt? Analyserande?

Innan du drar för stora växlar, så va lite källkritisk. Finns det en möjlighet att texten är färgad åt något håll???

Vi utger oss inte för att vara helt objektiva i det vi skriver, det borde du förstå. O andra sidan innebär det inte att vi bara skulle skriva positivt om Lakers.

Vår ambition är att alltid lägga ut referat så fort som möjligt. Dessa referat blir sällan några djupare analyser utan snarare en text med observationer sett från den som skrivers ögon.
njae
Användarvisningsbild
ao
Forumproffs
 
Inlägg: 646
Blev medlem: fre jan 24, 2003 2:51 pm
Ort: Weätschö

Inläggav ao » mån jan 12, 2004 9:20 pm

Eftersom tråden inte längre handlar om Jerry utan om hemsidan flyttar vi tråden dit.
njae
Användarvisningsbild
ao
Forumproffs
 
Inlägg: 646
Blev medlem: fre jan 24, 2003 2:51 pm
Ort: Weätschö

Inläggav Varanen » mån jan 12, 2004 9:25 pm

Carl - Jag är beredd att hålla med dig om all din kritik förutom att du själv slänger ur dig epitet som lågvattenmärke och att du blir mörkrädd osv. Både matchreferatet och ingressen till presskonferensen är onödigt "kryddade". Sedan är det en annan sak att jag till 100% delar båda skribenternas åsikter inklusive deras ordval. Platsen för dessa kunde vara en annan.

Skoj med en debatt! :D
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14044
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Inläggav out4speed » mån jan 12, 2004 10:24 pm

Är också beredd att hålla med Carl lite här.

En presskonferans borde nog handla lite mer om matchbild osv och inte villka som slogs och vem som fick däng, sen att många tycker på det viset som skrevs är ju inte nån nyhet för det var ju sant, men bör även enligt mitt tycke inte skrivas i en presskonferens.
Nu ökar vi !!
Användarvisningsbild
out4speed
Forumentusiast
 
Inlägg: 288
Blev medlem: sön mar 09, 2003 12:24 pm

Inläggav Beckis » mån jan 12, 2004 10:55 pm

carl skrev:Efter att ha läst Rickard Anderssons förnedrande och hejdlöst subjektiva matchreferat blir man bara mer mörkrädd. Förstår ni inte att ni gör bort er själva och Lakers! Vad säger till exempel sponsorerna om detta? .[/b]

.


Oroa dig inte för det du!!!!
kommer att slänga in ännu mer stålar i fortsättningen. Särskilt efter denna match.

Beckis
Användarvisningsbild
Beckis
Forumproffs
 
Inlägg: 720
Blev medlem: ons maj 14, 2003 8:57 pm
Ort: Växjö

Inläggav carl » mån jan 12, 2004 11:07 pm

Jag tycker att ett matchreferat ska vara vinklat av personen som skriver. Man ska kunna urskilja vilka sympatier denne har. MEN, det ska alltid vara respektfullt mot motståndare och enskilda spelare. En sammanfattning av en presskonferens ska däremot endast återge det som sagts på presskonferensen. I detta fallet var presskonferenstexten endast skriven för att förnedra och förminska. Om själva konferensen fick vi inte veta speciellt mycket.

Som jag har uppfattat det är Lakers på rätt väg och är accepterat i Hockeysverige. Många av läsarna tror säkert att det är folk från Lakers ledning som skriver presskonferensen och matchreferatet. Försör inte Lakers position genom att uppträda oproffsigt, oseriöst och respektlöst på hemsidan. Jag hoppas att någon från Lakers ledning läser diskussionen och begriper att det inte är positivt för klubben.

Varanen har som vanligt rätt igen. Jag tog i lite för mycket i mitt ordval, jag också (dock i en text som varken var matchreferat eller presskonferenssammanfattning). Ber om ursäkt för det. Men i sak är jag övertygad om att jag har rätt.
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon
 
Inlägg: 1105
Blev medlem: ons okt 22, 2003 8:53 am
Ort: Växjö

Inläggav Beckis » tis jan 13, 2004 12:33 am

carl skrev:Jag tycker att ett matchreferat ska vara vinklat av personen som skriver. Man ska kunna urskilja vilka sympatier denne har. MEN, det ska alltid vara respektfullt mot motståndare och enskilda spelare. En sammanfattning av en presskonferens ska däremot endast återge det som sagts på presskonferensen. I detta fallet var presskonferenstexten endast skriven för att förnedra och förminska. Om själva konferensen fick vi inte veta speciellt mycket.



Nu är vi på samma vågländ...Carl....

Men hurvida jag som sponsor i Lakers tänker skall du inte bry dig om...
Anser nog att ni inom er förening har ett större behova att prata om ämnet sponsorer än vad vi har för tillfället..

Sen kan jag hålla med dig till viss del om hurvida ett referat skall vara, men möjligheterna finns ju faktiskt på vårat fina forum att lyssna på vad som sägs el?

Sen kan det väl vara så at det är lite sk pay back timr för Jerrys eldiga utlägg i media sedan tidigare(har ej för avsikt att debattera det) vill du veta närmare vad jag tänker på så är det bara att skicka ett PM, så svara jag..

Hej hopp

Beckis
Användarvisningsbild
Beckis
Forumproffs
 
Inlägg: 720
Blev medlem: ons maj 14, 2003 8:57 pm
Ort: Växjö

Inläggav Snoken » tis jan 13, 2004 9:34 am

Beckis, är du ensam sponsor för Lakers? Det är väl ett par hundra människor inblandade. Tror det är ett par hundra olika åsikter/tänkanden också.
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: tis aug 20, 2002 9:00 pm
Ort: Linköping

Nästa

Återgå till Om hemsidan

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster