Ett forum?

Ris och ros, förslag och synpunkter på innehåll och publicerat material på

Moderatorer: Klonis, PutteA

Ett forum?

Inläggav Niles » lör maj 24, 2003 9:50 am

Finns det planer på att slå ihop våra två forum till ett? Vore det mest logiska som det ser ut både av resurshänseende och besöksaktivitet. Ett forum och väl där två snabblänkar för snabb transport tillbaka till Lakers eller Lakejernas site.. :roll:
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Inläggav Mygel » lör maj 24, 2003 1:57 pm

Har sagt det till några av er andra, men det hade varit kul om ni oxå flyttade till Hockeysnack precis som många andra. Lättare att ha alla gästböcker på en plats + funktionerna där är riktigt bra.
Användarvisningsbild
Mygel
Forumdemon
 
Inlägg: 1241
Blev medlem: tor maj 22, 2003 12:59 am
Ort: Lilongwe

Inläggav buck » lör maj 24, 2003 3:43 pm

Håller med Niles om att VLH's forum nästan är fånigt tomt pga att alla är här istället. Fusion är ordet! phpBB rockar dessutom fruktat mycket så nån annan gästbok/forum tycker jag inte att vi behöver.
bättre att länka hit! 8)
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5260
Blev medlem: lör nov 09, 2002 3:46 am
Ort: oped.

Re: Ett forum?

Inläggav LaKaj » sön maj 25, 2003 1:01 am

Niles skrev:Finns det planer på att slå ihop våra två forum till ett? Vore det mest logiska som det ser ut både av resurshänseende och besöksaktivitet. Ett forum och väl där två snabblänkar för snabb transport tillbaka till Lakers eller Lakejernas site.. :roll:

Håller med om detta. Kul att läsa det här strax efter att jag yttrat mig i Lakers Forum om just detta. ;)
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Användarvisningsbild
LaKaj
Forumdemon
 
Inlägg: 1563
Blev medlem: fre apr 19, 2002 11:29 pm
Ort: Från blå. Rakt upp i krysset!

Inläggav august » sön maj 25, 2003 2:49 am

och att det sista skrevs 12 timmar innan ditt inlägg har ingen relevans eller.... :(
Crisis ? What crisis ?
Användarvisningsbild
august
Forumamatör
 
Inlägg: 178
Blev medlem: tis nov 05, 2002 11:57 am

Inläggav anderzon » sön maj 25, 2003 6:59 pm

Vi kommer inom kort redovisa för hur vi kommer jobba med sajterna (vlh.nu/ll.com) framöver. Redan nu kan vi klargöra att det blir ett gemensamt forum.
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen

Inläggav LaKaj » sön maj 25, 2003 11:32 pm

august skrev:och att det sista skrevs 12 timmar innan ditt inlägg har ingen relevans eller.... :(

:oops: :oops:
Ja, herre-j*vlar!
Det är alltid lika spännande att läsa vad man skrev missinassen. Att man inte kan göra som vanligt folk och gå och lägga sig istället för att "bara kolla mailen och så..."?! Må den tekniska utvecklingen leda till att vi får alkolås på datorerna!
(ahh, nu minns jag. Jag har inte påstått annat än att jag inte hade uppfattat denna tråden innan jag skrev ett inlägg om samma ämne. :))
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Användarvisningsbild
LaKaj
Forumdemon
 
Inlägg: 1563
Blev medlem: fre apr 19, 2002 11:29 pm
Ort: Från blå. Rakt upp i krysset!


Återgå till Om hemsidan

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster