Rögle triggar Örebro...

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Rögle triggar Örebro...

Inläggav C70T5 » mån feb 23, 2004 12:55 am

Saxat ifrån Rögles sida.
"Cernelle's Ferdinand van Duijvenbode ger även Örebro en chans att förstärka klubbkassan:
Om man slår Växjö får tilldelas de 2.000 kr per mål från AB Cernelle!"


Nu sprids pengarna hej vilt.
Är det inte meningen att man ska spela sig till en p.o placering, inte köpa sig till den.. :roll:

/T5!!
Senast redigerad av C70T5 mån feb 23, 2004 1:12 am, redigerad totalt 2 gånger.
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4608
Blev medlem: fre mar 14, 2003 11:35 pm
Ort: Hospitalet

Inläggav Lobo » mån feb 23, 2004 1:07 am

så rögle försöker köpa tills sig en p.o plats.. ..tycker nog att målkalas idéen har gått liite långt kanske..
Användarvisningsbild
Lobo
Forumterrorist
 
Inlägg: 2485
Blev medlem: tor jan 01, 2004 7:14 pm
Ort: Växjö

Inläggav Snoken » mån feb 23, 2004 1:23 am

Störtlöjligt. Är de så fega att de ska börja muta motståndarna. YNKLIGT RÖGLE OCH AIA!!! YNKLIGT SÅ IN I HELVETE!!! PATETISKA ÄR VAD NI ÄR!!!
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: tis aug 20, 2002 9:00 pm
Ort: Linköping

Inläggav Patrik_AIA » mån feb 23, 2004 1:26 am

"så rögle försöker köpa tills sig en p.o plats.. "

App-app-app! Var nu noga med slutsatserna, så att ni inte dribblar med sanningen som de värsta hallänningar :)
Rögle BK har absolut inte köpt Örebro och kommer inte heller att göra det!
Initiativet är helt och hållet kommet från en engagerad sponsor. Enagagerade sponsorer känner väl ni till? annars skulle det inte finnas någon ex-NHL-lirare i ert lag :wink:

Hur som helst så tackade Örebros tränare nej till ölbonus från AIA, med motiveringen att de spelade som juniorer, och juniorer bör inte dricka pilsner, vilket ju är sant.
Öre-brew kommer därför inte att smörjas av AIA.
(För tydlighets skull var allt detta sagt med glimten i ögat och enbart menat som ett skämt efter matchen)

Däremot funderar jag på att utöva min personliga variant av torpedhockey imorgon mellan 17.40-18.20.
Jag är svårstoppad när jag får upp farten :P
(Även detta är sagt med glimten i ögat)
Senast redigerad av Patrik_AIA mån feb 23, 2004 1:37 am, redigerad totalt 2 gånger.
Användarvisningsbild
Patrik_AIA
Forumamatör
 
Inlägg: 155
Blev medlem: mån jun 16, 2003 10:39 am
Ort: Rottne

Inläggav Snoken » mån feb 23, 2004 1:29 am

Jag tycker isåfall er engagerade sponsor kan ge er 2000kr för varje mål Örebro gör...eller kanske för varje mål Lakers kommer göra...
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: tis aug 20, 2002 9:00 pm
Ort: Linköping

Inläggav Patrik_AIA » mån feb 23, 2004 1:31 am

Snoken skrev:Störtlöjligt. Är de så fega att de ska börja muta motståndarna. YNKLIGT RÖGLE OCH AIA!!! YNKLIGT SÅ IN I HELVETE!!! PATETISKA ÄR VAD NI ÄR!!!


Ajdå, vad man kan bli irriterad.
Muta vore väl att vi köpte Troja till att lägga sig, vilket inte lär hända hoppas jag.
Om en sponsor ger sponsring till ett annat lag så är det helt upp till honom. Ta t.ex. Pärsons som både sponsrade AIA:s vulkanresa till Växjö OCH som är en av Hämmess huvudsponsorer.
Inte gråter man för det, även om man kan tycka att det är att kasta skinkan i sjön :)
Användarvisningsbild
Patrik_AIA
Forumamatör
 
Inlägg: 155
Blev medlem: mån jun 16, 2003 10:39 am
Ort: Rottne

Inläggav C70T5 » mån feb 23, 2004 1:31 am

Mmm, precis Snoken, det hade ommöjligt rimmat lite bättre.
Undra hur mycket Troja blivit erbjudna....

/T5!!
Senast redigerad av C70T5 mån feb 23, 2004 1:32 am, redigerad totalt 1 gång.
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4608
Blev medlem: fre mar 14, 2003 11:35 pm
Ort: Hospitalet

Inläggav Patrik_AIA » mån feb 23, 2004 1:32 am

Snoken skrev:Jag tycker isåfall er engagerade sponsor kan ge er 2000kr för varje mål Örebro gör...eller kanske för varje mål Lakers kommer göra...


Ja det är ju en variant.
Hur som helst är det varken du eller jag som styr över detta.
Det enda jag styr över är pilsnern, varav en del av potten befinner sig i Växjö kommun just nu :wink:
Användarvisningsbild
Patrik_AIA
Forumamatör
 
Inlägg: 155
Blev medlem: mån jun 16, 2003 10:39 am
Ort: Rottne

Inläggav Malul » mån feb 23, 2004 1:36 am

svårt o bli upprörd över att muta nån att vinna,värre o muta med att lägga sig!

ja kom på ett bättre sätt Patrick,varför inte ge AIA 2000 för varje mål dem skriker in för Rögle?detta betalas ju bara ut om ni når po....

jäklar vad ja skulle skrikit i ett sånt läge:)
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7962
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:58 pm
Ort: Växjö Lakers

Inläggav Patrik_AIA » mån feb 23, 2004 1:38 am

Malul skrev:svårt o bli upprörd över att muta nån att vinna,värre o muta med att lägga sig!
ja kom på ett bättre sätt Patrick,varför inte ge AIA 2000 för varje mål dem skriker in för Rögle?detta betalas ju bara ut om ni når po....
jäklar vad ja skulle skrikit i ett sånt läge:)


Hehe, bra idé!
Fast själv kan jag inte skrika mer än jag gör på matcherna.
Inte ens om jag fick 1 miljon
Användarvisningsbild
Patrik_AIA
Forumamatör
 
Inlägg: 155
Blev medlem: mån jun 16, 2003 10:39 am
Ort: Rottne

Re: Rögle triggar Örebro...

Inläggav Ebbe » mån feb 23, 2004 11:06 am

Tycker knappast Rögle köper sig till en plats genom att ge lite målbonus. Ni är väll lite kinkiga för att Rögle än en gång kommit på något som inte ni gjort. :wink:

c70t5 skrev:Saxat ifrån Rögles sida.
"Cernelle's Ferdinand van Duijvenbode ger även Örebro en chans att förstärka klubbkassan:
Om man slår Växjö får tilldelas de 2.000 kr per mål från AB Cernelle!"


Nu sprids pengarna hej vilt.
Är det inte meningen att man ska spela sig till en p.o placering, inte köpa sig till den.. :roll:

/T5!!
/RBK grönt och vitt
Ebbe
Forumamatör
 
Inlägg: 16
Blev medlem: tis okt 07, 2003 12:32 pm
Ort: Ängelholm

Inläggav buck » mån feb 23, 2004 11:47 am

Att AIA skänker öl och Cernelle skänker pengar till RBK är väl en fin gest och helt okej, men jag tycker att det blir ganska så fel när andra lag (Örebro) blandas in i hetsjakten på PO.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5260
Blev medlem: lör nov 09, 2002 3:46 am
Ort: oped.

Inläggav Niles » mån feb 23, 2004 1:43 pm

Störtlöjligt. Snart får väl domaren också sponsorbelöning för duktiga insatser. :oops: :oops: :oops: Nej, tror och hoppas Rögle får duktigt med smisk av taggade trojaner!
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Inläggav GS » mån feb 23, 2004 2:02 pm

Tycker också detta är på gränsen. Att sponsorer till ett lag går in och uppmuntrar på detta vis till ett annat lag tycker jag ger en dålig smak.
Undra hur detta hade låtit om det var Lakers sponsorer som gjort lika mot Rögles motståndare.
Användarvisningsbild
GS
Forumdemon
 
Inlägg: 1194
Blev medlem: lör jan 11, 2003 9:06 pm
Ort: Växjö

Inläggav C70T5 » mån feb 23, 2004 2:31 pm

Inlägget på Rögles sida ang. stöttningen till Örebro är nu borttaget, hur kan det vara, insåg dom dumheten i det själva?

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4608
Blev medlem: fre mar 14, 2003 11:35 pm
Ort: Hospitalet

Inläggav Patrik_AIA » mån feb 23, 2004 3:11 pm

Niles skrev:Störtlöjligt. Snart får väl domaren också sponsorbelöning för duktiga insatser. :oops: :oops: :oops: Nej, tror och hoppas Rögle får duktigt med smisk av taggade trojaner!


Jaaa, tack för tipset med domaren! Tänkte inte på det :lol:
Allvarligt talat så beror RBK:s borttagning av uppgiften på att det kan misstolkas som att det är något som klubben ligger bakom, vilket inte är fallet.
Därför är det helt naturligt att uppgiften togs bort från den officiella hemsidan, eller hur?
Användarvisningsbild
Patrik_AIA
Forumamatör
 
Inlägg: 155
Blev medlem: mån jun 16, 2003 10:39 am
Ort: Rottne

Inläggav C70T5 » mån feb 23, 2004 3:25 pm

Misstolkas?
På vilket sätt då menar du, står Ni inte för vad Ni skriver eller?
Hur skulle du själv tolka det, kan det tolkas på mer än 1 sätt?

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4608
Blev medlem: fre mar 14, 2003 11:35 pm
Ort: Hospitalet

Inläggav Patrik_AIA » mån feb 23, 2004 3:39 pm

c70t5 skrev:Misstolkas?
På vilket sätt då menar du, står Ni inte för vad Ni skriver eller?
Hur skulle du själv tolka det, kan det tolkas på mer än 1 sätt?
/T5!!


Det är ju uppenbart att t.ex. du själv misstolkat det hela.
Vi står för vad vi skriver, självklart, men eftersom det kan tolkas som att RÖGLE BK ligger bakom detta utspel så ville man undvika sådana spekulationer.
Dessutom fick jag alldels nyss veta att denna bonus helt är borttagen från sponsorns sida, så ni kan lugnt dricka ert eftermiddagskaffe!!!
Uppgiften är därför nu även borttagen på AIA:s sida.
Och det står jag för!!!

P.S. Om det händer saker som har relevans för Rögle så skriver man om det på Rögles officiella sida och/eller på supporterklubbens hemsida.
Detta beyder inte per automatik att varje nyhet som publiceras där har sitt ursprung i föreningen eller supporterklubben.
Detta var en sak som Halmstad gick igång på i höstas, sedan en supporter uttalat sig i Helsingborgs dagblad angående att man inte kunde ta deras klack på allvar.
Eftersom de hade så förtvivlat svårt att skilja på ett personligt uttalande i en dagstidning och ett offciellt uttalande från föreningen så kan jag förstå att RBK i detta fall ville göra gränsdragningen tydlig. D.S.
Användarvisningsbild
Patrik_AIA
Forumamatör
 
Inlägg: 155
Blev medlem: mån jun 16, 2003 10:39 am
Ort: Rottne

Inläggav alfax » mån feb 23, 2004 4:30 pm

Jag tror det var sponsorn som fick kalla fötter,ingen reklam om man vill ha ett varumärke för hela Sverige att göra så.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Inläggav Cobra » mån feb 23, 2004 5:47 pm

Tur att ingen Lakers sponsor har gjort så. Då hade hela forumet kraschat av alla glåpord och tidningarna var fullspäckade med smädelser. Riktigt idiotiskt av sponsorn tycker jag personligen.
Användarvisningsbild
Cobra
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 1039
Blev medlem: tis sep 24, 2002 7:12 pm
Ort: Växjö

Inläggav Lakerdome » mån feb 23, 2004 6:06 pm

2000 spänn per mål var ganska snålt för det ska vara lönande för örebro. Kan ju hoppas att dom vill hämnas den snålheten genom att ställa upp med sina B-junisar mot Lakers :)

Kommer själv tyvärr inte kunna följa med upp och se matchen, så för min del bär det av till sunnerbohov för att tokheja på Troja, haha
Användarvisningsbild
Lakerdome
Forumdemon
 
Inlägg: 1149
Blev medlem: sön nov 23, 2003 8:06 pm

Inläggav John´J » mån feb 23, 2004 6:08 pm

"Felet" som Halmstadkillen gjorde var att han kunde länka från Rögles hemsida till intervjun med Röglekillen.
När Rögleiterna såg det så tog det eld i skrivarnerverna.
Men det är glömt och förlåtet nu.
Lycka till både RBK och Lakers i kampen om platsen.
En ärlig kamp, vet jag att det blir.
John´J
Forumamatör
 
Inlägg: 28
Blev medlem: tor dec 11, 2003 11:49 am

Inläggav LaKaj » tis feb 24, 2004 1:54 am

Måste säga att det är skandal av en Rögle-sponsor att gå in och sponsra ett annat lag i syfte att gynna sitt egna lag. Jag antar att det också är regelvidrigt eftersom det nu också har blivit mörklagt. Får verkligen hoppas att Lakers gör en anmälan om detta så att det utreds.
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Användarvisningsbild
LaKaj
Forumdemon
 
Inlägg: 1563
Blev medlem: fre apr 19, 2002 11:29 pm
Ort: Från blå. Rakt upp i krysset!

Inläggav C70T5 » tis feb 24, 2004 2:13 am

Jag hoppas att någon kollar närmare på detta pinsamma utspel.
För det verkar ju märkligt om man enligt regelboken kan bete sig som Ferdinand van Duijvenbode, som med hans företag Cernell gjorde på Rögles hemsida ett försök "köpa" till sig en fördel för "sitt" lag, och sen mörka detta, mycket märkligt, nästan lite pinsamt, fick Herr Ferdinand kalla fötter eller?
Varför ta bort något som man redan skrivit, insåg man tarvligheten eller?
Ska man inte som sponsor för ett lag stå för vad man skriver och LOVAR?
Riktigt lågvattenmärke.
Man behöver ju inte vara en raketforskaare för att begripa att detta försök till peppning till Rögle som hockeylag, enbart renderar i pinsamhet till laget.
Det klingar helt klart fel, och reklamen för Cernell var ju inte den bästa.
Dåligt.
Reklamen var lika bra som Rögle var på svt sport idag, det hojtades om att Rögle skulle vara med på svt sporten, var det någon som såg det?
Inte jag ialla fall :roflol:
LAKERS MOT PLAY OFF!!!!

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4608
Blev medlem: fre mar 14, 2003 11:35 pm
Ort: Hospitalet

Inläggav H:et » tis feb 24, 2004 8:40 am

Det som de tyckte skulle bli något kul, blev bara pinsamt & dumt.
Då tycker genast jag det är kul... :lol:
Det är bra att ni i klacken aldrig slutar sjunga VLH.....
Användarvisningsbild
H:et
Forumamatör
 
Inlägg: 157
Blev medlem: ons okt 29, 2003 10:29 am
Ort: Växjö, söder

Inläggav Patrik_AIA » tis feb 24, 2004 9:17 am

c70t5 skrev:Jag hoppas att någon kollar närmare på detta pinsamma utspel.
För det verkar ju märkligt om man enligt regelboken kan bete sig som Ferdinand van Duijvenbode, som med hans företag Cernell gjorde på Rögles hemsida ett försök "köpa" till sig en fördel för "sitt" lag, och sen mörka detta, mycket märkligt, nästan lite pinsamt, /T5!!


Ajamen, hallå!
Det verkar onekligen som att det är vissa härinne som definitivt fått kalla fötter
Visst, man kan vrida och vända på allt, men det ter sig en smula löjligt att gå i taket över den här saken, med tanke på att det rörde sig om ett spontant helt privat infall, som vid närmare eftertanke drogs tillbaka.

Sponsorer är fria att göra vad de vill, och jag skulle väldigt gärna i så fall vilja se vilka sponsorer till Växjö som mörkat med sin insats för att få Podein till Växjö. Det måste ANMÄLAS, UTREDAS och GNÄLLAS ÖVER!!!
Näää, nu var jag ironisk...
Och du c70t5 som tydligen vet så mycket, har tydligen fortfarande inte fått poletten att ramla ner...
Cernelles s.k. utspel gjordes INTE på Rögles officiella hemsida, utan via ett inlägg i gästboken. Gästboken i sin tur administreras av AIA, så det var inte en siffra rätt.
När detta väl hade skett så informerades om detta som en nyhetsnotis på såväl AIA:s som RBK:s hemsida eftersom det såklart hade visst nyhetsvärde - inte minst för att väcka en del hetlevrade skribenter på detta forum :wink:
Visst - ni kan kalla det vad ni vill - men Rögle fattade beslutet att ta bort uppgiften från hemsidan, just med tanke på att det kunde missuppfattas som att det var ett initiativ från föreningen, vilket det inte var, alldeles oavsett vad besserwisser c70t5 påstår.
Därefter kontaktade jag sponsorn för att höra om erbjudandet kvarstod med tanke på att jag till mitt yttersta försöker publicera riktiga uppgifter på AIA:s hemsida. Eftersom en del kunde se det som en muta (vilket det i juridisk mening inte är) så blev beslutet att den berömda "örebrodelen" togs bort helt och hållet.
That´s it!
Senast redigerad av Patrik_AIA tis feb 24, 2004 9:42 am, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Patrik_AIA
Forumamatör
 
Inlägg: 155
Blev medlem: mån jun 16, 2003 10:39 am
Ort: Rottne

Inläggav Patrik_AIA » tis feb 24, 2004 9:25 am

H:et skrev:Det som de tyckte skulle bli något kul, blev bara pinsamt & dumt. :lol:


Snart är det väl någon som ifrågasätter vår ölbonus också, och eftersom det var min idé, så kan eventuella synpunkter lämnas direkt till mej.
Det rör sig om Klass I är väl bäst att tillägga i en stad där Wieselgren står staty :?
Användarvisningsbild
Patrik_AIA
Forumamatör
 
Inlägg: 155
Blev medlem: mån jun 16, 2003 10:39 am
Ort: Rottne

Inläggav Ebbe » tis feb 24, 2004 11:15 am

Ni som nu tycker detta är fel av Cernelle att ge Rögle bonus vid mål kan lika bra börja gnälla på Jonstorp med. De får 1000kr/mål av sin stor sponsor. :wink:
/RBK grönt och vitt
Ebbe
Forumamatör
 
Inlägg: 16
Blev medlem: tis okt 07, 2003 12:32 pm
Ort: Ängelholm

Inläggav Tobias » tis feb 24, 2004 12:29 pm

Patrik_AIA: Ölen är det väl inget fel på, det är ju bara ett kul initiativ för att peppa det EGNA laget nu i slutspurten :)
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me."
D. Hasselhoff
Användarvisningsbild
Tobias
Site Admin
 
Inlägg: 1945
Blev medlem: ons nov 05, 2003 8:42 am
Ort: VÄXJÖ

Inläggav Patrik_AIA » tis feb 24, 2004 1:34 pm

Rickard Andersson skrev:Patrik_ AIA du är inte vidare klarsynt om du tycker att pengar till en spelare i ett lag som man normalt stödjer är samma sak som bonuspengar till ett lag man normalt inte stödjer. Som dessutom ska möta ett annat lag som det egna laget slåss om en playoff plats med. Det är för mig helt obegripligt att du ser en likhet med det samtidigt som du inte ser vad som är konstigt med eran sponsort tilltag.


Nu tillskrev du mej en åsikt som jag inte hävdat!
Jag anser inte att detta är samma sak, men har bara försökt klargöra att detta inte var ett initiativ från RBK eller AIA utan från sponsorn.
Personligen så anser jag att det var olyckligt, men eftersom det snabbt togs bort så är det nu inget att göra åt saken, men än att just anse det som ett olycksfall i arbetet.
Må bästa lag vinna på onsdag!
Användarvisningsbild
Patrik_AIA
Forumamatör
 
Inlägg: 155
Blev medlem: mån jun 16, 2003 10:39 am
Ort: Rottne

Inläggav anderzon » tis feb 24, 2004 1:47 pm

Jag anser inte att detta är samma sak, men har bara försökt klargöra att detta inte var ett initiativ från RBK eller AIA utan från sponsorn.
Personligen så anser jag att det var olyckligt, men eftersom det snabbt togs bort så är det nu inget att göra åt saken, men än att just anse det som ett olycksfall i arbetet.


Kan inte motstå att lägga mig i debatten... Det måste ha varit ett delat initiativ eftersom det publicerades på hemsidan eller så har sponsorn adminrättigheter... hur som helst kom Rögle på att man handlat kortsiktigt och oprofessionellt. :wink:
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen

Inläggav John´J » tis feb 24, 2004 2:00 pm

Är böjd att hålla med Anderzon.
John´J
Forumamatör
 
Inlägg: 28
Blev medlem: tor dec 11, 2003 11:49 am

Inläggav Patrik_AIA » tis feb 24, 2004 2:54 pm

Anderzon: Nej, ja och nej!
Nej, det var inte ett delat initiativ och sponsorn har inte adminrättigheter på varesig RBK:s eller AIA:s hemsidor.
Utspelet kom i ett gästboksinlägg, och detta är sista gången jag upprepar detta faktum!!!

Ja, därmot så kan jag vara självkritisk och säga att vi inte (varken jag eller RBK:s webbis) borde ha lagt ut detta besked på hemsidorna utan att först tänka efter vilka signaler det skulle ge.
I euforin efter den underbara vinsten mot Örebro så tänkte vi nog inte så långt, men Rögle bad deras webbis att ta bort det, och jag tog också bort det på AIA sedan jag kollat med sponsorn hur det låg till.

Nej, beskyllningarna att Rögle skulle ligga bakom är alltså felaktiga.
Dessutom är det felaktigt att påstå att det mörkats - det var ju tvärtom att vi var alltför öppna med informationsförmedlingen!
Känner att vi inte kommer så värst mycket längre i den här debatten.
Jag har försökt beskriva saker och ting så som de de facto förhöll sig, och om ni fortsätter att spekulera så är det inget jag kan göra något åt...

Slutligen - om AIA inte känner att de har förtroende för mej som webmaster för att jag var för snabb med att publicera nyheten, så får de väl avsätta mej, men detta sker inte via det här forumet i så fall
Användarvisningsbild
Patrik_AIA
Forumamatör
 
Inlägg: 155
Blev medlem: mån jun 16, 2003 10:39 am
Ort: Rottne

Inläggav anderzon » tis feb 24, 2004 3:15 pm

Patrik_AIA --> Du ska inte behöva förklara dig fler gånger och det har framgått tydligt vad du menar... tycker vi låser den här tråden nu.
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen


Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster