Inställning.

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inställning.

Inläggav alfax » sön feb 22, 2004 2:14 pm

Förlåt att jag blandar in slalom nu .Men med den inställning Anja har vinner vi i kväll ,vilken tjej..Varför jag blandar in detta är att vi alltid i år legat under(precis som Anja idag) mot Nybro (i varje fall på bortamatcherna ) men då har VI visat styrkan och naturligtsvis menar jag med VI våra underbarare lirare,men jag är också övertygad att VI LAKEJER skapar detta ,att spelarna känner stödet även i underläge. Ikväll ger VI aldrig upp .Och sedan får spelarna visa att VI gemensamt har den rätta inställningen ,vilket jag vet att De har .Gemensamt spelare och lakejer ,ska VI vinna ikväll.Det finns inget bättre än att slå Nybro (förlåt alla mina vänner i Nybro .)Men detta är med hatkärlek skrivit.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Inläggav Räven » sön feb 22, 2004 2:15 pm

Helt rätt Alfax :D
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11570
Blev medlem: tis sep 17, 2002 8:35 pm
Ort: Teleborg

Inläggav Malul » sön feb 22, 2004 2:37 pm

hennes inställning är enorm!

jäkligt kul att nybro kommer att försöka vinna både på isen o läktarn,ja lider oerhört för att ja inte får vara med,enda chansen till det är att ni hejar fram ett playoff då skall ja lägga modern fysik o satelittekniken på hyllan ett tag för att tillsammans med er vråla fram lakers till mera segrar!:)

ja skall skrika framför datorn istället ja,stort lycka till till er alla!!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7962
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:58 pm
Ort: Växjö Lakers

Inläggav alfax » sön feb 22, 2004 3:26 pm

TACK! Malul vi känner stödet ,jag lider med dej att Du inte kan vara på plats ,med skillnaden att JAG är på plats ,men är man ute efter att åka till månen så förstår man att en liten Växjöbo som jag har inte många drömmar, mer än och det är ingen dröm att VI vinner ikväll. .
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö


Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster