Växjö - Leksand 30/11 19.00

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Växjö - Leksand 30/11 19.00

Inläggav vlk » tor nov 30, 2023 11:55 pm

Dysterqvist skrev:
StenhårtSlagskott skrev:
Dysterqvist skrev:Lakers kan lägga ner hela sin verksamhet. Ja lite dyster livsåskådning här kanske :) , men faktum är att man på 25 år bortsett från Calle Rosén inte lyckats få fram en enda riktigt egen produkt från dom egna leden, alltså ingen skånsk eller värmländsk lovande produkt som värvats hot och sedan tagit sig vidare.
En halvtom arena, 4700 ikväll my ass!, och sektliknande / frireligiösa budskap på jumbotronen i nån pisstråkig 90-tals font: KOM IGEN LAKERS, VI GÖR DETTA TILLSAMMANS osv. Lägg ner alltihop, detta var så dåligt att jag skäms, svensk hockey har allvarliga problem om Växjös modell och sätt att spela är det som ger ”framgång”. Fy fan så tråkig underhållning, utan nån sorts känslor.


Klart du ska vara dyster efter en förlust. Du heter trots allt Dysterqvist :roflol:


Det är inte förlusten i sig som gör mig dyster, det går inte vinna hela tiden. Det är alltihop sammantaget som gör mig deppig: inramningen, stämningen, känslan, uppträdandet på isen. Allt!
Skit är vad det är.
Åk 4 mil söderut, där är det kultur och klackarna i taket.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Växjö - Leksand 30/11 19.00

Inläggav Dysterqvist » fre dec 01, 2023 12:19 am

vlk skrev:Åk 4 mil söderut, där är det kultur och klackarna i taket.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro


Klackarna i taket för stämningen, spelet, beläggningen mm. i arenan, verkligen full pott.
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1017
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Föregående

Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster