LIF - VLH 5/11 2022 kl.15.15

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: LIF - VLH 5/11 2022 kl.15.15

Inläggav Varanen » mån nov 07, 2022 5:31 pm

Towen skrev:Pole Position. Och ett friskt troll - som väl uppe i matchtempo - kommer snitta 2 points per game, om du skall gå på Varanens löften. :clap:

Nja, två poäng vet jag inte. Men ett mål/match däremot. Det är vad Kossila snittar just nu och det är ju hyfsat.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13979
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: LIF - VLH 5/11 2022 kl.15.15

Inläggav venomizer » mån nov 07, 2022 9:52 pm

bratsson skrev:Nä, jag tror inte på honom alls.


Du tror inte på någon som blir uttagen i landslaget? Absolut det behöver inte betyda att han drar till NHL, men nog rackarns gör man mer än en sak rätt om man blir uttagen till tre kronor.
Att inte tro på någon innan man fått bevisa sig är ju minst sagt negativt. Jag tycker han tar kliv åt rätt håll och som vanligt slår motivation klass.
venomizer
Forumproffs
 
Inlägg: 569
Blev medlem: sön apr 17, 2011 3:30 pm

Re: LIF - VLH 5/11 2022 kl.15.15

Inläggav Varanen » mån nov 07, 2022 10:07 pm

Inget konstigt med att testa spelare i EHT-turneringarna. Vissa är sk turneringsspelare, andra inte. Men det vet man inte innan man testat.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13979
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: LIF - VLH 5/11 2022 kl.15.15

Inläggav bratsson » mån nov 07, 2022 11:50 pm

venomizer skrev:
bratsson skrev:Nä, jag tror inte på honom alls.


Du tror inte på någon som blir uttagen i landslaget? Absolut det behöver inte betyda att han drar till NHL, men nog rackarns gör man mer än en sak rätt om man blir uttagen till tre kronor.
Att inte tro på någon innan man fått bevisa sig är ju minst sagt negativt. Jag tycker han tar kliv åt rätt håll och som vanligt slår motivation klass.
Nej jag ser inte honom som någon Welch, eller Murphy.
Jag vet inte vad han är riktigt bra på.
Han är helt ok men tror inte han kommer spela något mer i landslaget. Nu fick han plats pga skador.

Alltså det är inget personligt alls och jag hoppas det kommer gå hur bra som helst för honom, men jag tror inte det kommer göra det.
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Föregående

Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 19 gäster