VLH vs Malmö

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: VLH vs Malmö

Inläggav Towen » fre okt 21, 2022 2:49 am

Naawh vad gulligt. Att du går runt och känner, Putte. Du har handväskan med dig? :wink:

Sanningen är att vi har två raka torsk på hemmaborgen. För att ingen i omklädningsrummet känner igen uttrycket "klinisk avslutare". Vi lever på viktiga mål från backplats och hoppas det skall räcka över sextio minuter. Det gör det inte i match efter match. Ta Leksand, hur många forwards har de som är giftigare än vi? 5-6 stycken känns det som.

Jag har alltid hyllat karatehockeyn som introducerades i SHL med vårt avancemang. Men vid dags dato är jag mäkta besviken på Chiefens forwardsfynd de senaste åren. DRURY undantagen.
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: VLH vs Malmö

Inläggav bratsson » fre okt 21, 2022 9:07 am

Svartvadet skrev:1-1 känns extremt bra just nu!!

Denna ligan i år alltså, aldrig sett något liknande. Finns absolut noll enkla matcher, ett jävla krig varje gång
Ja kolla Timrå som åker upp och vinner mot Luleå på bortaplan. Det är inte många som gör det.
Vi har 10 poäng ner till HV71 som ligger sist.
Vi möts på lördag.

Det kan gå fort nedåt och jag är rätt säker på att hv71 tar sin första 3a på lördag

Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: VLH vs Malmö

Inläggav Kloker » fre okt 21, 2022 2:39 pm

Helt rätt av JJ att slå näven i bordet och tala klarspråk gällande vår så kallade offensiva spets. Rosén, Bygdens pajk, har ju för fan varit dyngkass en längre tid. Han nämnde dock (tyvärr...) inte Henrik Evertsson som har dragit hit dessa dyra superspelare. Att fjärdekedjedrängarna och backarna ska behöva fixa biffen är fan ett gigantiskt underbetyg till $lip$lirarna och Henrik Evertsson.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Föregående

Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: DeLarge och 12 gäster