Final 4 (revansch eller slakt)

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Jocke86 » fre maj 07, 2021 11:05 am

Dags för match 4. Kan vi steppa upp efter gårdagen eller har Rögle fått vind i seglen och läst sönder oss?

Ser två scenarier:

1: Vi kommer bli sönder åkta och Rögle vinner med stor marginal igen.

2: Vi är så jäkla besvikna på oss själva efter igår och kommer ut och spelar disciplinerat och sänker RBKs fart mer som de första två matcherna för att sedan knipa vinsten med uddamålet.
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Användarvisningsbild
Jocke86
Forumterrorist
 
Inlägg: 2333
Blev medlem: fre dec 19, 2008 6:04 pm
Ort: Uppsala

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Varanen » fre maj 07, 2021 11:17 am

Det blir revansch. Igår reagerade vi märkligt starkt negativt på clowneriet vid första målet. Kan det vara så att laget börjat tröttna på #14 och hans trams? Otroligt moralsänkande. Jag föreslår att Pettersson får vara extra forward och får istid först när matchen satt sig. Tänk er om vi istället för SH för en idiotisk crosschecking som resultat av ett långt anfall fått fortsätta momentumet? Tänk er om vi istället för vårt första insläppta mål i PP gjort en pyts?
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14039
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Jocke86 » fre maj 07, 2021 11:22 am

Forslund vill jag se imorgon. Vi hade tjänat på hans fart och frenesi mot RBKs backar.
If you have a problem - if no one else can help - and if you can find them - maybe you can hire: The A-team.
Användarvisningsbild
Jocke86
Forumterrorist
 
Inlägg: 2333
Blev medlem: fre dec 19, 2008 6:04 pm
Ort: Uppsala

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Varanen » fre maj 07, 2021 11:47 am

Både Forslund och Heavy borde gå in enligt mig. Sedan kanske vi borde byta tillbaka mellan RR och Drury. Men om #14 får sitta kanske det inte behövs. Om Pettersson ändå spelar MÅSTE coach Hallam nogsamt betona att RR är playmaker i PP1 och att Pettersson ska vara ett av avslutsalternativen. Nu tror den formtoppade (i eget tycke) att han ska ha pucken hela tiden och att det är super hotande att han står still med pucken. Någon måste våga säga att han har fel.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14039
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav StenhårtSlagskott » fre maj 07, 2021 12:08 pm

Nollställ!
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4858
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav vlk » fre maj 07, 2021 12:25 pm

StenhårtSlagskott skrev:Nollställ!


Hoppas jag inte Lakers gör. Nu är det skarpt läge och vi måste vända på alla stenar och granska mossan på dem. Vi måste framförallt spela med bästa laget i morgon. Nu måste Hallam våga


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8488
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav StenhårtSlagskott » fre maj 07, 2021 12:31 pm

vlk skrev:
StenhårtSlagskott skrev:Nollställ!


Hoppas jag inte Lakers gör. Nu är det skarpt läge och vi måste vända på alla stenar och granska mossan på dem. Vi måste framförallt spela med bästa laget i morgon. Nu måste Hallam våga


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro


Slutspel handlar om att nollställa. Vad som har varit har varit. Nästa närkamp, Nästa byte, nästa period, nästa match. Slå sin gröna gubbe i varje närkamp. Börja där och jobba sig uppåt :clap:
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4858
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav vlk » fre maj 07, 2021 12:46 pm

StenhårtSlagskott skrev:
vlk skrev:
StenhårtSlagskott skrev:Nollställ!


Hoppas jag inte Lakers gör. Nu är det skarpt läge och vi måste vända på alla stenar och granska mossan på dem. Vi måste framförallt spela med bästa laget i morgon. Nu måste Hallam våga


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro


Slutspel handlar om att nollställa. Vad som har varit har varit. Nästa närkamp, Nästa byte, nästa period, nästa match. Slå sin gröna gubbe i varje närkamp. Börja där och jobba sig uppåt :clap:


Det handlar om långt mer än att nollställa. Taktiska drag, finesser, psykologi på många plan, spela rätt spelare osv osv .


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8488
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav bratsson » fre maj 07, 2021 1:13 pm

Varanen skrev:Det blir revansch. Igår reagerade vi märkligt starkt negativt på clowneriet vid första målet. Kan det vara så att laget börjat tröttna på #14 och hans trams? Otroligt moralsänkande. Jag föreslår att Pettersson får vara extra forward och får istid först när matchen satt sig. Tänk er om vi istället för SH för en idiotisk crosschecking som resultat av ett långt anfall fått fortsätta momentumet? Tänk er om vi istället för vårt första insläppta mål i PP gjort en pyts?


Håller med.
Detta uttalandet stör mig något enormt.

Vadå bidrar på andra sätt? En sådan som Pettersson får betalt för att vara den avgörande faktorn, inte åka runt och kanske gör Heavy Nilssons jobb för den 3-dubbla lönen.

Tänk om jag skulle börja virka koftor istället för att pyssla med el, jag kanske virkar grymma koftor( speciellt offerkoftor som Peter Andersson köper av mig) men inte riktigt vad min kund vill ha av mig då det redan är 2 andra koftvirkare i teamet.

Rollfördelningen blir helt skev i laget då.
Bild
Bild
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3931
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Anders L » fre maj 07, 2021 1:58 pm

Tänker på matchen I går, då Lakers hade 2-0 i matcher. I det läget var det väl Rögle som var piskade att gå fram och Lakers skulle ligga å bevaka för att gå på kontringar och andra fina lägen. Men starten i första perioden var det väl Lakers som gick fram och tryckte på fast man inte hade de klara lägen. Joel missade passningen till Emil hårfint. Å så kontrade Rögle in 1-0. Jaja Emil ramlade ju också, vilket inte gjorde det sämre för Rögle.
Så avväg noga när man skall gå!
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Anders L
Forumdemon
 
Inlägg: 1659
Blev medlem: sön apr 14, 2002 11:40 am
Ort: Ranchen.

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Varanen » fre maj 07, 2021 3:58 pm

Men i PP ska vi väl alltid anfalla...hehe. Det var absolut inget fel i mitt tycke att vi lyfte spelet i Rögles zon. Att #14 knasade med en crosschecking i anfallszon som slutpunkt på ett långt anfall där vi hade skåningarna i brygga, för att senare ramla i PP är inget skäl till att inte anfalla. Visst det sänkte moralen. Så här i efterhand kan man säga att vi borde ha backat hem och säkrat varje gång #14 var på isen, men det är helt orimligt. Bättre att inte spela honom alls, eller åtminstone som jag föreslagit inte förrän matchen fått en prägel. När lagen slåss om att sätta tonen ska Pettersson inte spela. Han är inte i skick just nu. Just nu påverkar han våra chanser och laget negativt.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14039
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Stupet » fre maj 07, 2021 4:15 pm

Problemet är att jag tror inte att det kommer vara några nya linor imon. Tror att Sam kör vidare med samma trots att dom första 2 inte levererar någonting just nu och inte har gjort på länge. Tror tyvärr inte att Forslund får några min speltid imon heller.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1973
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Anders L » fre maj 07, 2021 5:13 pm

Tro tusan att vi ska anfalla i PP. Men det gäller att väga möjligheterna och ha stora tolleranser.

Jag tror att Forslund skulle vara ett lyft i morgon.

Hur ser det ut med Fasthen?
LAKERS framgång är guld värd!
Andra lags motgång är ej heller att förakta!
Anders L
Forumdemon
 
Inlägg: 1659
Blev medlem: sön apr 14, 2002 11:40 am
Ort: Ranchen.

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav vlk » fre maj 07, 2021 5:33 pm

Varanen skrev:Men i PP ska vi väl alltid anfalla...hehe. Det var absolut inget fel i mitt tycke att vi lyfte spelet i Rögles zon. Att #14 knasade med en crosschecking i anfallszon som slutpunkt på ett långt anfall där vi hade skåningarna i brygga, för att senare ramla i PP är inget skäl till att inte anfalla. Visst det sänkte moralen. Så här i efterhand kan man säga att vi borde ha backat hem och säkrat varje gång #14 var på isen, men det är helt orimligt. Bättre att inte spela honom alls, eller åtminstone som jag föreslagit inte förrän matchen fått en prägel. När lagen slåss om att sätta tonen ska Pettersson inte spela. Han är inte i skick just nu. Just nu påverkar han våra chanser och laget negativt.


Det borde gälla 91 också. Ett totalt energiläckage där för gruppen


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8488
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav bratsson » fre maj 07, 2021 7:12 pm

Kolla grabbarna grus som ligger sist [emoji1743][emoji3061]Bild
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3931
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav StenhårtSlagskott » fre maj 07, 2021 7:51 pm

Med tanka på hur första perioden såg ut senast så spelar det liten roll. De misstagen och utvisningarna håller inte.
Fram till klanteriet i pp såg det bra ut för att vara bortaplan.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4858
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Varanen » fre maj 07, 2021 8:00 pm

Precis. Fram till clowneriet spelade vi bra. Jag är optimistisk inför morgondagen. Och jag tror inte laget hade reagerat så negativt om Källe hade släppt in en enkel eller Melart dragit på sig en femma när han försöker skapa ordning och reda i klassen. Våra offensiva spjut kan inte dra på sig onödiga utvisningar eller clowna i PP. Dålig produktion - fine. Men inte all out knas.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14039
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Varanen » lör maj 08, 2021 12:20 am

Vi är inte skön kultur. Vi är inte till lags, Vi smeker inte medhårs.

Vi är här för att vinna,
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14039
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav MalZon » lör maj 08, 2021 12:55 am

Hade vart rätt skönt med en håll-käften-vinst imorrn. Ville bara säga det.
MalZon
Forumentusiast
 
Inlägg: 386
Blev medlem: sön dec 02, 2012 3:45 pm

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav StenhårtSlagskott » lör maj 08, 2021 8:05 am

Gameday - Lame or Fame?
Växjö har förlorar med ganska klara siffror vid samtliga tillfällen i Ängelholm den här säsongen. Någon gång kommer det ske att Rögle inte har sin dag i sin hage. Den dagen kan mycket väl vara idag. Kötta på alla stridshingstar i VLH :clap:
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4858
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Varanen » lör maj 08, 2021 8:54 am

Ja, idag är dagen vi är fokuserade. Vi fick ur oss våra inre clowner i förra matchen.

TAGGGAAAA!!! :headbang:
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14039
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Härmapan » lör maj 08, 2021 10:30 am

Vi vann serien!
Vi leder med 2-1 i finalen!
Vi har 4-3 på Rögle i år!

Jag har så svårt för att förlika mig med att det är kört bara för att vi inte vann sist...

Det är absolut inte säkert att vi vinner idag men jag både tror och hoppas på en annan inställning!

Att Rögle nu ”kommit igång” och kör över oss med typ 7-0 i tre raka matcher känns otroligt osannolikt - även om Rögle själva, en enig mediakår, alla ”experter” och hela hockey-Sverige både tror och hoppas det!

Låt oss visa att tråkhockey och plast slår murket trä och äckligt fulspel!

Det är dags för Mögelsanering!!!!

Tagga nu för helvete!!!
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3301
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav bratsson » lör maj 08, 2021 10:33 am

Jo, nu vet Rögle vad som krävs för att vinna mot oss och kommer inte ha problem med att forchecka sönder oss.

Everberg och Bristedt kommer fortsätta falla enkelt osv.
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3931
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Stupet » lör maj 08, 2021 10:45 am

Håller med om det som Sanny skriver i Expressen idag. Att Pettersson, Gynge, Calof, Rosen, Joel, Drury och ibland även Gaunce har spelet rent uselt genom hela detta slutspelet och speciellt i finalen. Lyfter inte sig våra såkallade stjärnspelare idag så har vi inte en enda chans att vinna verken idag eller någon mer match i denna finalen. Alla dom som nämns här ovan sköt 6 skott totalt tillsammans i torsdags. Det är fan för jävla dåligt av dessa spelare. Tycker att det är rent du sagt pinsamt att se dessa spelare som egentligen ska vara riktiga topspelare i denna serien spela som ett gäng jävla lallare som tror att dom är bättre än vad dom egentligen är. Kan acceptera att en spelare dippar i varje match men att alla gör det i match efter match och ändå får så sjukt mycket speltid är för mig totalt värdelöst.
Spelar inte ett skit roll hur taggade vi är inför detta för är inte våra topspelare det så går detta helt åt skogen.
Sam sa till sina spelare inför tredje i torsdags att nu går vi ut och kör. Sylwegård, Karlström och Holmberg lyssnade på det. Däremot våra 2 första linor gjorde som vanligt. Lallade runt som några jävla pansionärer.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1973
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav vlk » lör maj 08, 2021 11:02 am

Stupet skrev:Håller med om det som Sanny skriver i Expressen idag. Att Pettersson, Gynge, Calof, Rosen, Joel, Drury och ibland även Gaunce har spelet rent uselt genom hela detta slutspelet och speciellt i finalen. Lyfter inte sig våra såkallade stjärnspelare idag så har vi inte en enda chans att vinna verken idag eller någon mer match i denna finalen. Alla dom som nämns här ovan sköt 6 skott totalt tillsammans i torsdags. Det är fan för jävla dåligt av dessa spelare. Tycker att det är rent du sagt pinsamt att se dessa spelare som egentligen ska vara riktiga topspelare i denna serien spela som ett gäng jävla lallare som tror att dom är bättre än vad dom egentligen är. Kan acceptera att en spelare dippar i varje match men att alla gör det i match efter match och ändå får så sjukt mycket speltid är för mig totalt värdelöst.
Spelar inte ett skit roll hur taggade vi är inför detta för är inte våra topspelare det så går detta helt åt skogen.
Sam sa till sina spelare inför tredje i torsdags att nu går vi ut och kör. Sylwegård, Karlström och Holmberg lyssnade på det. Däremot våra 2 första linor gjorde som vanligt. Lallade runt som några jävla pansionärer.


En del ser mätta ut efter 1-2 guld redan. Någon längtar till NHL och någon saknar psyke när det drar ihop sig.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8488
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Varanen » lör maj 08, 2021 11:05 am

Just därför hoppas jag Forslund och Heavy Metal spelar idag. De är åtminstone inga lallare. Vore bra om vi kunde få till att RR är playmaker i PP1 och Pettersson avslutare så vi slipper ha Pettersson stå still och klura på om han ska skjuta eller lägga en svår flip någonstans. Det vore The Dream.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14039
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav bratsson » lör maj 08, 2021 11:25 am

Stupet skrev:Håller med om det som Sanny skriver i Expressen idag. Att Pettersson, Gynge, Calof, Rosen, Joel, Drury och ibland även Gaunce har spelet rent uselt genom hela detta slutspelet och speciellt i finalen. Lyfter inte sig våra såkallade stjärnspelare idag så har vi inte en enda chans att vinna verken idag eller någon mer match i denna finalen. Alla dom som nämns här ovan sköt 6 skott totalt tillsammans i torsdags. Det är fan för jävla dåligt av dessa spelare. Tycker att det är rent du sagt pinsamt att se dessa spelare som egentligen ska vara riktiga topspelare i denna serien spela som ett gäng jävla lallare som tror att dom är bättre än vad dom egentligen är. Kan acceptera att en spelare dippar i varje match men att alla gör det i match efter match och ändå får så sjukt mycket speltid är för mig totalt värdelöst.
Spelar inte ett skit roll hur taggade vi är inför detta för är inte våra topspelare det så går detta helt åt skogen.
Sam sa till sina spelare inför tredje i torsdags att nu går vi ut och kör. Sylwegård, Karlström och Holmberg lyssnade på det. Däremot våra 2 första linor gjorde som vanligt. Lallade runt som några jävla pansionärer.
Ja det är ju ingen Brainstormer att det är så läget är.

Vi lever på våran defensiv och gjort så större delen av säsongen.
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3931
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Varanen » lör maj 08, 2021 11:42 am

Stämmer bra. Ville bara lägga till att vi lever på vår defensiv OCH Holmbergs lina.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14039
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav bratsson » lör maj 08, 2021 12:00 pm

Varanen skrev:Stämmer bra. Ville bara lägga till att vi lever på vår defensiv OCH Holmbergs lina.
Inget fel med en bra defensiv.

Den kommer vinna guld i match 7 åt oss [emoji106][emoji16]
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3931
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav vlk » lör maj 08, 2021 12:16 pm

Person hade -4 förra matchen. Använd bara honom i PP


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8488
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Varanen » lör maj 08, 2021 12:25 pm

bratsson skrev:Inget fel med en bra defensiv.

Den kommer vinna guld i match 7 åt oss [emoji106][emoji16]

Absolut inte. Stöder helhjärtat satsningen på bra backar. Var innerligt trött på backbesättningen de två säsongerna innan denna.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14039
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Varanen » lör maj 08, 2021 12:34 pm

En positiv grej förra matchen var hur Melart tuktade jagfårgörasomjagvill-Seider. Det gör att braten håller lite lägre evildoer-profil.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14039
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Svartvadet » lör maj 08, 2021 1:12 pm

Någon som tror vi kommer plocka fram det spelet vi kan idag?

Allt jag begär är att vi iaf krigar. Inte förlorar som ett gäng mesar.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6422
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Baker » lör maj 08, 2021 1:15 pm

Min personliga uppfattning är att med det spelet vi levererat under hela säsongen spela final är nära nog värt bragdguldet. Gått igenom alla matcher på vår sida och det mesta tycks av oss vara rent uselt. Och att hitta sätt hela året att vinna matcher trots uselt spel är starkt. Men verklighet kommer nog i kapp oss. Vi räcker inte till mot Rögle. Tycker faktiskt att vi både mot Färjestad och Örebro kom undan med tur och en viss mån av skicklighet. Hoppas jag har fel men risken är uppenbar att vi torskar med 4-2 i matcher.
Baker
Forumproffs
 
Inlägg: 727
Blev medlem: ons jan 19, 2005 1:58 pm

Re: Final 4 (revansch eller slakt)

Inläggav Varanen » lör maj 08, 2021 1:22 pm

Finns ingen anledning att kasta in handduken för en clown-match. Jag är övertygad om att vi tar hem Guldet. Kom igen! Nu tror vi på det här igen. I Jönköping gråter de. Det är inte vår stil.

TAGGGAAAA!!! :headbang:
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14039
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Nästa

Återgå till Matchsnack

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster