Trycket på västra stå

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Lakersfan_03 » tis nov 09, 2010 5:03 pm

KalleB skrev:Tror att han bedömmer oss efter hur vi lät förra sässongen då vi lät betydligt mer än vi gör nu. Finns mycket att jobba på.

Fler till sångfåglarna är ett exempel, skicka gärna pm om ni är intresserad! :)



lät vi mer förra säsongen?
Det håller jag verkligen inte med om, tycker det är skillnad jämfört med förra året men till det positiva.
Vissa gånger i år har det varit ruskigt magiskt i Lakerdome. Det är inte lätt att få bra tryck på en del ramsor som är nya och folk inte ens kan.

Men vi kan bli ännu bättre vi ska inte sluta förens vi är Hockeysveriges bästa klack!
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Talismanen » tis nov 09, 2010 9:47 pm

Tycker vi har gjort det jävligt bra so far. Vi började lite småknackigt men över lag tycker jag vi har varit mycket jämnare än förra året. Och vissa matcher har ju varit helt galet. Precis som det ska va. Obehagliga Lakerdome. Sträck på er alla som kämpar och bidrar med sång på VS. Det är vi som gjort att vi nu ligger 2:a i klackligan i HA. Och det tycker jag är helt rättvist. Att vi gått förbi AIA får vi se som ett steg framåt. För så är det för tillfället. Visst kan AIA få ett jävla tryck som inte många kan slå men det är alldeles för sällan. Räcker inte att skapa tryck ett par tillfällen om året va att ses som en bra klack. Senast i Lindab Arena så slog ju 50 Lakejer dom och det talar sitt tydliga språk. Så dom är förbikörda så det ryker om det.

Till Leksands klack har vi något steg till och det steget hoppas jag vi kan ta i den nya hallen. Face to face här i Lakerdome tar vi dom utan problem. Men för att överlag ge dom en match så måste vi bli många många fler som sjunger.

Men vi kommer va så säkra. Vi ger aldrig upp. Vi ska alltid bli bättre,bättre och bättre. Tills dess så kämpar vi på och sjunger mer och mer. Glöm inte att sträcka på er lite extra ni som är med och bidrar. Härligt jobbat!!!
Den som inte sjunger är taifare!!!
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4260
Blev medlem: mån dec 10, 2007 11:15 pm
Ort: Växjö

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Hatapopcornssupportrar » ons nov 10, 2010 12:11 am

Trycket i Lindab har varit bedrövligt denna säsong totalt sett, det är inget att förneka. Att förlora 2 säsonger i rad är en del, att vi haft en sportchef som förra säsongen gjorde så bedrövliga värvningar att en blind dövstum man hade gjort det bättre är en del, att Sebastian Ström skickades till MIF och Miffo-Hansson betalade hans lön är en del , att Liljewall som har ett stort grönvitt hjärta skickades till er är en del. Och efter förra årets hysteriskt usla 65 matcher med en hockey tvärtemot allt som RBK står för så hoppades man på en nytändning iår med Kung Kenny i båset och löfte om en offensiv hockey med en hel del egna produkter..

Men innan säsongen ens började kom nästa loska i ansiktet från styrelsehåll, dvs jippomatchen med MIF mot Columbus...Som tur var finns/fanns det många Röglefans med hjärta som fullständigt slaktade denna hysteriskt korkade och usla ide..att man som VD för Rögle BK ens kan föreslå denna matchen är att spotta alla genuina fans i ansiktet + ett bevis på att hjulet snurrar men hamstern är död, men som tur var löste alla genuina fans det själva. Hansson har fortsatt på den (usla) inslagna vägen och har värvat Hobson och Henric Björklund iår bl.a...2 spelare som inte tillför ett jota...Vissa övriga värvningar har mängder att bevisa, den bästa har faktiskt varit C.Persson från er med + 11 tror jag han har. Men gud förbjude om du är kritisk i AIA:S forum eller i Rögle BK:s blogg mot Hansson, då blir du blockad alternativt censurerad.... Pinsamt agerande givetvis då hela iden med ett forum då givetvis stendör.

Det är nog en del av förklaringen till stämningsbortfallet i Lindab där även de trognaste rävar m.fl är trötta på den sportsliga inkompetens som finns i styrelse och sportchef , dock som Talismanen skriver, vår högstanivå finns det ingen klack i Allsvenskan som kan matcha, vår lägstanivå är dock väldigt låg iår...Inte lika låg som lagets lägstanivå dock...my 2 cents...
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs
 
Inlägg: 722
Blev medlem: tor mar 22, 2007 9:25 pm

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Stinklink » ons nov 10, 2010 1:32 am

"Men jag är inte bitter" :wink:
Användarvisningsbild
Stinklink
Forumamatör
 
Inlägg: 241
Blev medlem: tis feb 16, 2010 2:12 pm
Ort: Växjö

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Talismanen » ons nov 10, 2010 10:37 am

Men säkert ack så sant. Fans är oftast sjukligt trogna men det finns faktiskt gränser även för oss. Ja man får va glad så länge det funkar.
Den som inte sjunger är taifare!!!
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4260
Blev medlem: mån dec 10, 2007 11:15 pm
Ort: Växjö

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Lakersfan_03 » lör dec 18, 2010 12:02 pm

Var alla nöjda med trycket senast?
varför dör det ut så ofta och när det väl sjungs så är det inte alla som sjunger?
Varför blev det magisk stämning sista tre minuterna när Coffe väl vrålade ut sin ilska och fick igång 90% av alla som stod på västra stå? Är det så vi behöver göra för att få igång alla? Ja då är det peace of cake isf.
Vi kan mycket bättre. Så som det lät i slutet mot Rögle så ska det låta under hela matchen om vi leder serien, håller ni med?

Lakers förtjänar ännu bättre stämning än de fått under den senaste tiden, vi ska inte bara förvänta oss bra spel och hålla käften, och sjunga när det är några minuter kvar bara för att det är då vi orkar. Ta er i kragen samtliga, vi kan MYCKET bättre
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Lakersfan_03 » lör dec 18, 2010 12:02 pm

Var alla nöjda med trycket senast?
varför dör det ut så ofta och när det väl sjungs så är det inte alla som sjunger?
Varför blev det magisk stämning sista tre minuterna när Coffe väl vrålade ut sin ilska och fick igång 90% av alla som stod på västra stå? Är det så vi behöver göra för att få igång alla? Ja då är det peace of cake isf.
Vi kan mycket bättre. Så som det lät i slutet mot Rögle så ska det låta under hela matchen om vi leder serien, håller ni med?

Lakers förtjänar ännu bättre stämning än de fått under den senaste tiden, vi ska inte bara förvänta oss bra spel och hålla käften, och sjunga när det är några minuter kvar bara för att det är då vi orkar. Ta er i kragen samtliga, vi kan MYCKET bättre

så här ska det låta inför matchen mot Tingsryd:
spola till 4.10
http://www.youtube.com/watch?v=vvlRwaCn ... re=related
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Jimpan » lör dec 18, 2010 7:50 pm

Kvalitén är ofta varierande, men när ramsorna väl kommer i gång är det magiskt på V.S. Tyvärr tar det ofta slut för snabbt, trots ett bra arbete på trumman. Varför inte genomföra lite stretchövningar med läppar och kinder så alla orkar längre. Kan detta vara en bra lärare?
http://www.youtube.com/watch?v=0EvH5LQA ... re=related
Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
Användarvisningsbild
Jimpan
Forumproffs
 
Inlägg: 803
Blev medlem: mån dec 06, 2010 10:44 pm
Ort: Braås

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Talismanen » lör dec 18, 2010 8:58 pm

Jag kan tycka att det bankas väl hårt på trumman vilket gör att folk inte orkar överrösta det. Bättre att lugna ner det lite och mer eller mindre bara hålla takten och sen bara banka på med jämna mellanrum i rätt läge. Då hörs sången mycket bättre och på så sätt blir ramsorna bättre. Detta har vi pratat om innan.
Den som inte sjunger är taifare!!!
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4260
Blev medlem: mån dec 10, 2007 11:15 pm
Ort: Växjö

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Lakersfan_03 » lör dec 18, 2010 9:07 pm

Håller med dig Talismanen, ibland dör det ut med trumman. Det låter inte heller bra när trumman överröstar alla som klappar. Mindre trumma och mer klapp så kan det gå vägen. Dock så är trumman viktig när takten håller på o dö ut eller för att få igång hela hallen, då behövs den. Men mitt i ramsorna ska man ha trumman så lite som möjligt.
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Anders83 » sön dec 19, 2010 4:05 pm

Hopplöst ibland , om det krävs lite utskällningar så fixar vi det !
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5945
Blev medlem: tor nov 15, 2007 1:43 pm
Ort: VÄXJÖ

Re: Trycket på västra stå

Inläggav KalleB » mån dec 20, 2010 2:52 pm

Sen är det sjukt tråkigt att sjunga samma gamla ramsor år ut och år in, vi måste på allvar ta tag i detta. För tillfället är vi typ 2-3 aktiva personer i "sångfåglarna" och det räcker inte på långa vägar om man har målsättningen att bli en av Sveriges bästa klackar.

Det ska vara roligt att stå och sjunga på Vs, man ska inte behöva känna att rösten sviker efter 1 period då några få drar hela lasset. Man ska inte heller behöva skälla på folk för att dom ska sjunga, dom ska göra det av egen vilja. Med fler och bättre ramsor vet jag att vi kan lyckas med detta. Vi lockar till oss nytt folk och blir bättre undan för undan.

Sitter du och läser detta och känner dig träffad, tveka inte en sekund släng iväg ett pm till mig så får du tillgång till sångfåglarnas dolda flik där vi kan ventilera våra tankar och ideèr lite mer avskilt än på detta öppna forum.

FORZA LAKERS :headbang:
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Användarvisningsbild
KalleB
Forumdemon
 
Inlägg: 1679
Blev medlem: fre aug 26, 2005 12:46 pm
Ort: Där gräset är grönare

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Talismanen » mån dec 20, 2010 8:06 pm

Sen känns det ju jävligt motarbetat när vi tar upp en gammal ramsa som faktiskt är jäkligt bra och den förstörs efter bara ett par vändor. Och då till råga på allt så börjar ju folk haka på. Man kan inte ALLTID skapa "sjukt tryck" utan ibland måste vi ta oss tid att köra in lite ramsor, nya som gamla. Men det verkar aldrig vara rätt tid för det och då får vi stå och mala på vår gamla kvarn.
Den som inte sjunger är taifare!!!
Användarvisningsbild
Talismanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4260
Blev medlem: mån dec 10, 2007 11:15 pm
Ort: Växjö

Re: Trycket på västra stå

Inläggav KalleB » ons dec 22, 2010 1:56 am

Ingen som känner att dom vill hjälpa till med sångerna :dontknow:
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Användarvisningsbild
KalleB
Forumdemon
 
Inlägg: 1679
Blev medlem: fre aug 26, 2005 12:46 pm
Ort: Där gräset är grönare

Re: Trycket på västra stå

Inläggav friberg » tor dec 23, 2010 1:06 pm

en undran här nu , var har alla goa ramsor tagit vägen sen den gamla goa tiden dvs div 2 div 1 för då sjöngs det massor av ramsor , men nu bara några få ramsor match ut å match in .
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Anders83 » tor dec 23, 2010 1:46 pm

Några gamla börjar ju titta fram igen men de dör ut fort!

Tråkigt tycker jag , startar en ramsa anser jag att man gör det på allvar och inte mumlar . Visst kan man inte ramsorna men hur svårt är det när den gått några varv?

Nä bättre kan vi det visade sig sista minutrarna i matchen , hur enkelt som helst TA I !

Tycker det varit en hyfsad säsong än sålänge men vi ska alltid vara bättre än sist och att klämma i borde vara en självklarhet :!:
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5945
Blev medlem: tor nov 15, 2007 1:43 pm
Ort: VÄXJÖ

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Jimpan » tor dec 23, 2010 4:37 pm

Anders83 skrev:Tycker det varit en hyfsad säsong än sålänge men vi ska alltid vara bättre än sist och att klämma i borde vara en självklarhet :!:


Självklart Anders, instämmer helt. På Söndag ska vi höras, Tycker vi visar var skåpet ska stå för resten av säsongen. Nu är alla fulladdade med ny energi efter all julmat.Räcker inte det - Släck törsten och sjung upp på POSEIDON innan matchen.
Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
Användarvisningsbild
Jimpan
Forumproffs
 
Inlägg: 803
Blev medlem: mån dec 06, 2010 10:44 pm
Ort: Braås

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Lakersfan_03 » fre dec 24, 2010 12:53 am

Jag är inte nöjd Anders. Det har varit Okej tycker jag. Vi leder serien och därav har jag högre krav på oss själva än tidigare år. Vi ska helt enkelt höras mest. Man vill inte ha en enda tyst sekund i doomen när vi spelar som vi gör. Mot Tingsryd får du ta i med hårdhandskarna, senast mot Rögle var det mäktigt de sista två-tre minuterna. mer av det goda åt folket :clap:
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Jimpan » mån jan 03, 2011 2:12 pm

Hoppas alla kommer med rätt inställning till VS i dag. Laget ska känna att vi är riktigt j....a taggade för en revansch i dag :clap: :clap: .
Stolt supporter av Smålands stolthet - VLH
Användarvisningsbild
Jimpan
Forumproffs
 
Inlägg: 803
Blev medlem: mån dec 06, 2010 10:44 pm
Ort: Braås

Re: Trycket på västra stå

Inläggav norrhockey » mån jan 03, 2011 2:30 pm

Ju fler kockar ju sämre soppa. Ja detta är ett märkligt fenomé i de flesta sammanhang. Ju fler medlemar ju sämre tryck på läktaren. Kärnan består mestadels alltid av samma personer men när det kommer folk till kärnan som inte bidrar ja då blir man liksom utspridd. Detta har man ju sett överallt när det är derbysamanhang. Hur ni har lyckats få detta medlemsantal det vet i fan men verkar som om de flesta inte vill stödja er med sång utan har nog snarare något med den nya arena att göra. Hur som helst så önskar jag er lycka till och sjung ner conny en gång för alla i skorna. Det är en spelare jag absolut inte skulle vilja se i mitt lag. Fy fan för denna människa
norrhockey
Forumamatör
 
Inlägg: 83
Blev medlem: tor dec 02, 2010 12:04 am

Re: Trycket på västra stå

Inläggav alfax » mån jan 03, 2011 2:34 pm

norrhockey skrev: Det är en spelare jag absolut inte skulle vilja se i mitt lag. Fy fan för denna människa

Vilket är ditt lag numera :wink: :wink:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Re: Trycket på västra stå

Inläggav norrhockey » mån jan 03, 2011 2:37 pm

Teg och har så varit sen barnsben. fast nu har man släppt lite på klubbkänslan och istället jobbar jag nu ihop med ett härligt gäng som försöker skapa nått liknande ni i söderklubbarna har lyckats med. Vi här uppe har ju tappat en massa om man gämför med er söderlag så igentligen har jag ingen klubbtillhörighet idag utan som sagt vi i norrhockey sammarbetsa med de flesta klubbar i div 1 och 2 här uppe. Både med supportrar och med klubbarna. Vi måste på något sätt lyckas ta oss tillbaka fast jag vet att ni där nere igentligen inte vill ha med norrland att göra. Vilket jag ioförsig kan förstå när det skiljer över 600 mil i bussresa per sersong för er och för oss om nu något div ett lag från norr skulle lyckas ta sig upp. Asplöven, Björklöven ligger nog närmast här uppe att kunna vara med och tampas om en plats men det blir tufft. Mycket tufft dess utom. Att sundsvall skulle klara sig ett år till i AS har jag mycket svårt att se med deras publiksiffra. Går dom inte i kk så kommer dom självmant att bege sig ner i ettan. Det går tyvärr inte att bedriva elitnivå på deras intekter dom har tyvärr. När inte ens mot vissa lags publikintäckter täcker upp nästkommande bussresa.
norrhockey
Forumamatör
 
Inlägg: 83
Blev medlem: tor dec 02, 2010 12:04 am

Re: Trycket på västra stå

Inläggav serra » mån jan 03, 2011 4:18 pm

välkommen tillbaka erok
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Re: Trycket på västra stå

Inläggav alfax » mån jan 03, 2011 4:30 pm

Hur många klubbar är ni som samarbetar där uppe??? :wink:Är det inte svårt att få ett samarbete med både klubbarna och supportrarna??? :wink:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Re: Trycket på västra stå

Inläggav norrhockey » mån jan 03, 2011 4:35 pm

http://www.norrhockey.se eftersom vi båda heter erik och delar datorn ihop så har jag och erik ewerman samma mailadress eftersom han inte har så mycket tid för oss mer än att han bloggar lite då och då. Om det nu är detta ni hänger upp er på och tror att jag är erok.
Senast redigerad av norrhockey mån jan 03, 2011 4:38 pm, redigerad totalt 1 gång.
norrhockey
Forumamatör
 
Inlägg: 83
Blev medlem: tor dec 02, 2010 12:04 am

Re: Trycket på västra stå

Inläggav serra » mån jan 03, 2011 4:38 pm

kul att du har tagit tag i det där uppe erok :)
fortsätt så
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Re: Trycket på västra stå

Inläggav serra » mån jan 03, 2011 4:41 pm

men det finns ju bara en erik bland kontakt personerna som dragit i gång detta enligt hemsidan??


PS såg nu att detta kanske är helt fel tråd..sorry
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Re: Trycket på västra stå

Inläggav alfax » mån jan 03, 2011 4:50 pm

Ber också moderatorna om ursäkt att denna tråden håller på att spåra ur sitt syfte,Nu återgår jag till trycket på västra stå ...DET SKA BLI ENORMT IKVÄLL :!: :!: :!:
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Malul » tis jan 04, 2011 1:18 pm

bra tryck stundtals igår,Anders fortsätt o bli förbannad på oss det hjälper OCH Coffe fy fan vad strongt o ta tag i hela arena o läxa upp oss! :clap:
Plötsligt började vänsterklacken längst ut t o m sjunga efter detta!
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7962
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:58 pm
Ort: Växjö Lakers

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Coffe #800 » tis jan 04, 2011 1:35 pm

À. Men det e lite tråkigt att de ska krävas en tillblåsning så fort de ska hända något .... De måste bli bättre ...
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
Användarvisningsbild
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 10695
Blev medlem: tis nov 09, 2004 4:56 pm
Ort: Växjö Stad

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Anders83 » tis jan 04, 2011 5:23 pm

Ja det mumlas alldeles för mycket, kanske bättre att pausa lite mellan ramsorna ? Inte A.I.A paus på 15 minuter men någon minut skadar inte :!:
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5945
Blev medlem: tor nov 15, 2007 1:43 pm
Ort: VÄXJÖ

Re: Trycket på västra stå

Inläggav KalleB » tis jan 04, 2011 5:30 pm

Lamp effekten = klacken sjunger när lampan tänds sen är dom tysta. Bra eller anus?
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Användarvisningsbild
KalleB
Forumdemon
 
Inlägg: 1679
Blev medlem: fre aug 26, 2005 12:46 pm
Ort: Där gräset är grönare

Re: Trycket på västra stå

Inläggav Anders83 » tis jan 04, 2011 6:26 pm

Så är det ju inte riktigt Kalle att klacken börjar sjunga när lampan tänds... däremot tänds den när det börjar bli tryck likaså när kameran svischar förbi...
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5945
Blev medlem: tor nov 15, 2007 1:43 pm
Ort: VÄXJÖ

Re: Trycket på västra stå

Inläggav KalleB » ons jan 05, 2011 2:28 pm

Så är det ju visst, du ställer dig tex bara upp när lampan tänds?
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Användarvisningsbild
KalleB
Forumdemon
 
Inlägg: 1679
Blev medlem: fre aug 26, 2005 12:46 pm
Ort: Där gräset är grönare

Re: Trycket på västra stå

Inläggav ratscore » ons jan 05, 2011 2:47 pm

jag tycker mig ha sett Anders ståendes en hel del även när lampan är släckt...
Thats Mr. Ratscore to you..!
Användarvisningsbild
ratscore
Forumproffs
 
Inlägg: 790
Blev medlem: mån mar 30, 2009 12:42 pm
Ort: weXio

FöregåendeNästa

Återgå till Klacken

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 51 gäster