Tänk om

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Tänk om

Inläggav erok » fre apr 10, 2009 7:00 pm

Vist jävligt länge tills det att premiären i AS börjar. Men fan va häftigt det skulle vara om vi en dag kan få uppleva detta. Tåg till Malmö kanske.


Tre proppfulla tågset med nästan 700 personer på väg mot Göteborg en ganska tidig lördagsmorgon. En salig röra av helt olika människor men alla med ett gemensamt intresse och med samma drömmar och mål för dagen: Tre poäng till Malmö FF! Ganska coolt egentligen.

http://www.svenskafans.com/fotboll/arti ... ?id=290204
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Re: Tänk om

Inläggav alfax » fre apr 10, 2009 10:13 pm

erok skrev:Vist jävligt länge tills det att premiären i AS börjar. Men fan va häftigt det skulle vara om vi en dag kan få uppleva detta. Tåg till Malmö kanske.


Tre proppfulla tågset med nästan 700 personer på väg mot Göteborg en ganska tidig lördagsmorgon. En salig röra av helt olika människor men alla med ett gemensamt intresse och med samma drömmar och mål för dagen: Tre poäng till Malmö FF! Ganska coolt egentligen.

http://www.svenskafans.com/fotboll/arti ... ?id=290204

Detta har vi redan upplevt!!!700 i Malmö isstadion,fast vi åkte bussar.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Inläggav erok » fre apr 10, 2009 11:31 pm

jag vet men tåg är fan än mäktigare. Jag var med i malmö den gången :wink:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav PutteA » lör apr 11, 2009 1:24 am

Ja du Erok. Det är nog inga problem med tanke på förutsättningarna för Malmösupparna som skulle upp till Gbg. Direkttåg från Malmö till Gbg, sen endast 1000 m (drygt) att gå till Nya Ullevi. Tänk dig 700 på Växjö C perrong, som sen ska av och byta tåg i Alvesta. Väl framme i Malmö, en promenad på nästan 1 mil för att nå Malmö Arena.

Vi åker gärna buss i LL, då kommer vi ända fram till hallen. Ibland får vi t.o.m en egen bur precis utanför ingången!!! :lol:
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16440
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Inläggav erok » lör apr 11, 2009 2:21 am

fan är det så långt. Får sluta dricka öl på resorna. Jaja buss duger gott. Hoppas jag kan jobba mer på hemmaplan till hösten
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå


Återgå till Klacken

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster