Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Här diskuterar du ämnen som har med klacken att göra.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav Härmapan » lör mar 15, 2014 1:54 pm

Fan vad tröttsamt det är!
Jag har småbarn hemma och det låter exakt likadant!

"Det var ju inte jag som..."
"men han då..."
"och du är ju..."
"säg till henne..."

LÄGG NER!

Vi ska spela slutspel imorgon! Fokusera på rätt saker!
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3310
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav Kloker » lör mar 15, 2014 1:55 pm

Men du, elvis, lägg ner nu. Jag ska med handen på hjärtat säga att jag smålog lite när du drog igång gafflandet. Men nu är det bara drygt prepubertalt bebisgafflande. Så nu tycker jag att du ska vaxa din lilla klitoris och kamma din lilla kisse. Det kan vara terapi för dig vännen. Om du inte känner för detta så föreslår jag att du kontaktar dina antagonister antingen via pm eller fronta dom public. Du kan gärna få prata med mig också - det är bara att invita.

Främst är dock att du lägger av med att skriva mer skit i denna tråden. Och jag hoppas att du förstår innebörden.
Senast redigerad av Kloker lör mar 15, 2014 2:05 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav elvis » lör mar 15, 2014 2:02 pm

Tack gode gud för pct där finns det åtminstone inga "kärringar "
elvis
 

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav Modig » lör mar 15, 2014 2:05 pm

:bash:
"Du missar 100% av skotten du inte skjuter" - Wayne Gretzky
Användarvisningsbild
Modig
Forumentusiast
 
Inlägg: 327
Blev medlem: ons mar 23, 2011 11:04 pm

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav w0bben » lör mar 15, 2014 2:32 pm

elvis skrev:Tack gode gud för pct där finns det åtminstone inga "kärringar "


hahah, wow. Dubbelmoralen
Användarvisningsbild
w0bben
Forumamatör
 
Inlägg: 225
Blev medlem: lör sep 15, 2012 11:56 am

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav KalleB » lör mar 15, 2014 4:37 pm

Men för helvete radera hans jävla inlägg då!!! detta med!
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Användarvisningsbild
KalleB
Forumdemon
 
Inlägg: 1679
Blev medlem: fre aug 26, 2005 12:46 pm
Ort: Där gräset är grönare

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav Daste » lör mar 15, 2014 5:04 pm

Bild
Daste
Forumdemon
 
Inlägg: 1391
Blev medlem: ons sep 19, 2007 5:35 pm
Ort: Vxo

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav DontFightMeIrlBro » lör mar 15, 2014 9:29 pm

elvis skrev:Tack gode gud för pct där finns det åtminstone inga "kärringar "


Glöm inte ultras :lol:
Vi hatar Håve.
Användarvisningsbild
DontFightMeIrlBro
Forumamatör
 
Inlägg: 77
Blev medlem: ons sep 25, 2013 8:09 pm
Ort: Lite norr om Växjö

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav w0bben » lör mar 15, 2014 9:43 pm

DontFightMeIrlBro skrev:
elvis skrev:Tack gode gud för pct där finns det åtminstone inga "kärringar "


Glöm inte ultras :lol:


Precis :D
Användarvisningsbild
w0bben
Forumamatör
 
Inlägg: 225
Blev medlem: lör sep 15, 2012 11:56 am

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav bordet » lör mar 15, 2014 10:54 pm

Finns alldeles för många tysta, veka, tråkiga personer på ståplats. Som verkligen inte brinner och engagerar sig mycket mer än vid mål eller när domaren gör fel. Pinsamt. Tycker det är för många som står på ståplats enbart för det är billigt och inte bidrar med ett skit. Vad är problemet snåljåpar? Stå ni där så ska ni ta i, annars kan ni ta en sittplats. Har noll respekt för tysta personer på ståplats, ni skämmer ut er och är pinsamma!! Är ni tysta imorgon bredvid mig har jag god lust att spöa upp er alternativt idka sexuellt umgänge med er mamma inför era ögon så ni få lite energi.

Jag skäms över alla tysta kärringar på ståplats! SJUNG ELLER STANNA HEMMA! NI ÄR INGA RIKTIGA SUPPORTERS!
bordet
Forumamatör
 
Inlägg: 6
Blev medlem: fre feb 28, 2014 6:36 pm

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav w0bben » lör mar 15, 2014 11:01 pm

bordet skrev:Finns alldeles för många tysta, veka, tråkiga personer på ståplats. Som verkligen inte brinner och engagerar sig mycket mer än vid mål eller när domaren gör fel. Pinsamt. Tycker det är för många som står på ståplats enbart för det är billigt och inte bidrar med ett skit. Vad är problemet snåljåpar? Stå ni där så ska ni ta i, annars kan ni ta en sittplats. Har noll respekt för tysta personer på ståplats, ni skämmer ut er och är pinsamma!! Är ni tysta imorgon bredvid mig har jag god lust att spöa upp er alternativt idka sexuellt umgänge med er mamma inför era ögon så ni få lite energi.

Jag skäms över alla tysta kärringar på ståplats! SJUNG ELLER STANNA HEMMA! NI ÄR INGA RIKTIGA SUPPORTERS!


Håller med! Bra skrivet haha =)
Användarvisningsbild
w0bben
Forumamatör
 
Inlägg: 225
Blev medlem: lör sep 15, 2012 11:56 am

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav Dannedd » lör mar 15, 2014 11:48 pm

Är det "ni ska inte komma hit och ta några poäng"-ramsan som gäller vid uppvärmningen innan match imorgon och då riktat mot alla Luleå-spelare? då hör de ju definitivt då de är vända mot oss! =)
#10 Duchon
Användarvisningsbild
Dannedd
Forumproffs
 
Inlägg: 934
Blev medlem: tor jan 12, 2012 12:44 am
Ort: Växjö

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav Daste » lör mar 15, 2014 11:56 pm

bordet skrev:Finns alldeles för många tysta, veka, tråkiga personer på ståplats. Som verkligen inte brinner och engagerar sig mycket mer än vid mål eller när domaren gör fel. Pinsamt. Tycker det är för många som står på ståplats enbart för det är billigt och inte bidrar med ett skit. Vad är problemet snåljåpar? Stå ni där så ska ni ta i, annars kan ni ta en sittplats. Har noll respekt för tysta personer på ståplats, ni skämmer ut er och är pinsamma!! Är ni tysta imorgon bredvid mig har jag god lust att spöa upp er alternativt idka sexuellt umgänge med er mamma inför era ögon så ni få lite energi.

Jag skäms över alla tysta kärringar på ståplats! SJUNG ELLER STANNA HEMMA! NI ÄR INGA RIKTIGA SUPPORTERS!

Wow, dat internets tough guy.
Själv anser jag att någon som har god lust att spöa upp folk som inte sjunger, inte är en riktig supporter, och inte förtjänar nån respekt. <3
Daste
Forumdemon
 
Inlägg: 1391
Blev medlem: ons sep 19, 2007 5:35 pm
Ort: Vxo

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav Officialnoob » lör mar 15, 2014 11:59 pm

Såg då dessa orangea tröjor idag, tänkte bara undra vart dom delas ut? Ligger det 1 tröja på var sittplats? Lite jobbigare på ståplats att dela ut kanske? :lol:
Officialnoob
Forumamatör
 
Inlägg: 1
Blev medlem: lör mar 15, 2014 11:55 pm

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav DontFightMeIrlBro » sön mar 16, 2014 12:04 am

Dannedd skrev:Är det "ni ska inte komma hit och ta några poäng"-ramsan som gäller vid uppvärmningen innan match imorgon och då riktat mot alla Luleå-spelare? då hör de ju definitivt då de är vända mot oss! =)


Tycker också det, då det är den ramsan mest folk kan och det är också väldigt bra tryck på den
Vi hatar Håve.
Användarvisningsbild
DontFightMeIrlBro
Forumamatör
 
Inlägg: 77
Blev medlem: ons sep 25, 2013 8:09 pm
Ort: Lite norr om Växjö

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav Anders83 » sön mar 16, 2014 10:49 pm

Hyffsat tryck ikväll !

Kan dock höjas några snäpp till och kom igen nu i kärnan och håll i ramsorna något längre och visa vägen så kanske klackturisterna vaknar till lite oxå .

Och till idiotfan som puttar på folk som råkar vifta med en flagga en sekund för länge. Ta ditt arsle och försvinn från ståplats om du inte klarar av att stå i en klack för du hör uppenbarligen inte dit!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5945
Blev medlem: tor nov 15, 2007 1:43 pm
Ort: VÄXJÖ

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav erst91 » sön mar 16, 2014 11:25 pm

Har en fråga hur LL ställer sig till kisscam, klappor, chearleaders mm. I mina ögon är detta något som ska bort snarast möjligt(detta hör hemma i NHL inte i Sverige). Hoppas att Lakejerna tycker likadant och trycker på detta mot Lakers.

Detta skrev en i supportertråden på flashback.
"Ja alltså Växjö.

Först och främst så måste jag säga att det var minst lika risigt som folk i tråden hade beskrivit det. 3 rader att stå på, avlång läktare som fan, och plexiglas framför och ovanför. Ingen bra förutsättning för att få till något av värde.

Stundtals rätt bra tryck från hemmapubliken, men jag kan ändå inte tycka att allt med er supporterkultur är annat än skit. Plast är ett uttryck som det slängs med allt för ofta i diskussioner likt dessa men det är fan det bästa sättet att beskriva hur det såg ut.

Kisscams, klappor, cheerleaders, orgel och sedan en klack på det som inte har en enda egen ramsa i sin repertoar. Visst att "alla" har någon ramsa som man snott från andra svenska klubbar i början av 80-talet när inspirationen var begränsat till tipsextra och andra svenska lags sånger. Men att 2014 köra typ en ramsa av varje stort lag inom supporterscenen är fan en skam.

"Ett skott - ett mål för Växjö" Kom igen?!"
erst91
Forumamatör
 
Inlägg: 28
Blev medlem: tis feb 14, 2012 6:00 pm

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav DontFightMeIrlBro » mån mar 17, 2014 12:19 am

erst91 skrev:Har en fråga hur LL ställer sig till kisscam, klappor, chearleaders mm. I mina ögon är detta något som ska bort snarast möjligt(detta hör hemma i NHL inte i Sverige). Hoppas att Lakejerna tycker likadant och trycker på detta mot Lakers.

Detta skrev en i supportertråden på flashback.
"Ja alltså Växjö.

Först och främst så måste jag säga att det var minst lika risigt som folk i tråden hade beskrivit det. 3 rader att stå på, avlång läktare som fan, och plexiglas framför och ovanför. Ingen bra förutsättning för att få till något av värde.

Stundtals rätt bra tryck från hemmapubliken, men jag kan ändå inte tycka att allt med er supporterkultur är annat än skit. Plast är ett uttryck som det slängs med allt för ofta i diskussioner likt dessa men det är fan det bästa sättet att beskriva hur det såg ut.

Kisscams, klappor, cheerleaders, orgel och sedan en klack på det som inte har en enda egen ramsa i sin repertoar. Visst att "alla" har någon ramsa som man snott från andra svenska klubbar i början av 80-talet när inspirationen var begränsat till tipsextra och andra svenska lags sånger. Men att 2014 köra typ en ramsa av varje stort lag inom supporterscenen är fan en skam.

"Ett skott - ett mål för Växjö" Kom igen?!"



Beror mycket på att lakers lakejers medelålder snittar ungefär på 45 år, tråkigt men sant
Vi hatar Håve.
Användarvisningsbild
DontFightMeIrlBro
Forumamatör
 
Inlägg: 77
Blev medlem: ons sep 25, 2013 8:09 pm
Ort: Lite norr om Växjö

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav Aleks » mån mar 17, 2014 12:34 am

Tycker det var fint tryck idag och kan vi fortsätta bygga på detta längre in i slutspelet kan det bli riktigt kul. Viktigt att vi fortsätter skapa bra tryck, slutspelet betyder mycket på många plan. Om man ser det ur ett klackperspektiv så finns det stora möjligheter att rekrytera folk inför nästa säsong. Många fastnar för stämningen och vill köra vidare i klacken även nästa år. På så sätt kan det bli både en föryngring och en breddning av kärnan.
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1305
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav Klonis » mån mar 17, 2014 1:35 am

Bra drag ikväll allihopa nu laddar vi om inför torsdagens batalj :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
Hockeybussen till Malmö 28 oktober mindre än 90 platser kvar
Användarvisningsbild
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
 
Inlägg: 15079
Blev medlem: lör okt 19, 2002 6:52 pm
Ort: Landet

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav KalleB » mån mar 17, 2014 9:01 am

DontFightMeIrlBro skrev:
erst91 skrev:Har en fråga hur LL ställer sig till kisscam, klappor, chearleaders mm. I mina ögon är detta något som ska bort snarast möjligt(detta hör hemma i NHL inte i Sverige). Hoppas att Lakejerna tycker likadant och trycker på detta mot Lakers.

Detta skrev en i supportertråden på flashback.
"Ja alltså Växjö.

Först och främst så måste jag säga att det var minst lika risigt som folk i tråden hade beskrivit det. 3 rader att stå på, avlång läktare som fan, och plexiglas framför och ovanför. Ingen bra förutsättning för att få till något av värde.

Stundtals rätt bra tryck från hemmapubliken, men jag kan ändå inte tycka att allt med er supporterkultur är annat än skit. Plast är ett uttryck som det slängs med allt för ofta i diskussioner likt dessa men det är fan det bästa sättet att beskriva hur det såg ut.

Kisscams, klappor, cheerleaders, orgel och sedan en klack på det som inte har en enda egen ramsa i sin repertoar. Visst att "alla" har någon ramsa som man snott från andra svenska klubbar i början av 80-talet när inspirationen var begränsat till tipsextra och andra svenska lags sånger. Men att 2014 köra typ en ramsa av varje stort lag inom supporterscenen är fan en skam.

"Ett skott - ett mål för Växjö" Kom igen?!"



Beror mycket på att lakers lakejers medelålder snittar ungefär på 45 år, tråkigt men sant


Fast att vi inte har några egna ramsor stämmer ju inte. Har själv tagit fram flera av de ramsor vi sjunger idag, flera av dem sjungs inte av någon annan klack i Sverige.
Växjö: Europas Orangeaste Stad
Användarvisningsbild
KalleB
Forumdemon
 
Inlägg: 1679
Blev medlem: fre aug 26, 2005 12:46 pm
Ort: Där gräset är grönare

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav w0bben » mån mar 17, 2014 9:09 am

Hur ska vi få med den döda sektionen av klacken till kommande matcher?
Tänk hur mäktigt det hade blivit :)
Användarvisningsbild
w0bben
Forumamatör
 
Inlägg: 225
Blev medlem: lör sep 15, 2012 11:56 am

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav teddy » mån mar 17, 2014 9:12 am

w0bben skrev:Hur ska vi få med den döda sektionen av klacken till kommande matcher?
Tänk hur mäktigt det hade blivit :)


Genom att ha fler capos och pallar. Minst en pall och en capos till är ENDA lösningen.
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3971
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav enettex » mån mar 17, 2014 10:16 am

Lade fram ett förslag till Coffe igår.. Han har ju en pipa och förmåga att få med hela hallen. Hade varit mäktigt om han fick hela sitt att ställa sig upp, kanske lägga armarna om varandra som vi gör på stå, och sen köra nån hopp ramsa, och se ifall det sprider sig.. Hade varit sjukt mäktigt, speciellt i tv-rutorna..

Hade gett uttrycket "hela hallen gungar" en ny innebörd..

En tanke! kan ju bli flopp också eftersom det är "pinsamt" för många att göra väsen av sig..

Btw så är min hals katastrof idag..
Lakers vinner, Alla hoppar, Hey! Hey!
Användarvisningsbild
enettex
Forumentusiast
 
Inlägg: 309
Blev medlem: sön aug 06, 2006 7:08 pm
Ort: Växjö

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav enettex » mån mar 17, 2014 10:24 am

enettex skrev:Lade fram ett förslag till Coffe igår.. Han har ju en pipa och förmåga att få med hela hallen. Hade varit mäktigt om han fick hela sitt att ställa sig upp, kanske lägga armarna om varandra som vi gör på stå, och sen köra nån hopp ramsa, och se ifall det sprider sig.. Hade varit sjukt mäktigt, speciellt i tv-rutorna..

Hade gett uttrycket "hela hallen gungar" en ny innebörd..

En tanke! kan ju bli flopp också eftersom det är "pinsamt" för många att göra väsen av sig..

Btw så är min hals katastrof idag..



Såg iofs att detta redan varit uppe i tråden tidigare, läste bara 1a och 3e sidan 8O
Lakers vinner, Alla hoppar, Hey! Hey!
Användarvisningsbild
enettex
Forumentusiast
 
Inlägg: 309
Blev medlem: sön aug 06, 2006 7:08 pm
Ort: Växjö

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav elvis » mån mar 17, 2014 12:54 pm

Svar till teddy vrf måste du klaga hela tiden det var en ju otrolig stämmning i går lakers spelarna tackade ju sina fans i tidningen i dag så dåligt kan det ju inte ha varit :clap:
elvis
 

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav teddy » mån mar 17, 2014 1:14 pm

elvis skrev:Svar till teddy vrf måste du klaga hela tiden det var en ju otrolig stämmning i går lakers spelarna tackade ju sina fans i tidningen i dag så dåligt kan det ju inte ha varit :clap:

När klagade jag på stämningen?
Tyckte det var fantastisk igår.
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3971
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav elvis » mån mar 17, 2014 1:24 pm

Svar till teddy vad menar du med den döda sektionen i klacken då
elvis
 

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav teddy » mån mar 17, 2014 1:28 pm

elvis skrev:Svar till teddy vad menar du med den döda sektionen i klacken då

Om du kollar längre upp så var det wobben som skrev det. Jag citerade endast honom och Svarade på hans fråga. Hur vi ska igång den döda sektionen. Mitt svar var att skaffa en capo till. Inget om stämningen.

Du försöker kasta skit men misslyckades totalt.
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3971
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav elvis » mån mar 17, 2014 1:41 pm

Svar till teddy men du lyckas varje gång för du gör inte annat än.kasta skit :bash: var lite positiv nån gång det var ju hur bra som helst i går
elvis
 

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav teddy » mån mar 17, 2014 1:46 pm

Vad snackar du om?

jag har bara sagt bra saker och berömt stämningen. Och ändå så hittar du på saker.
varför håller du på?
Lägg ner klagandet och hatandet.

dags att stänga av den här skojaren admin.
han gör inget annat än att hoppa på och baktala folk. Sprida rykten och snackar skit.

värre människa får man leta efter.

var lite positiv. Vi vann ju igår. Samt hade en underbar stämning. Var lite glad
:bash: .
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3971
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav elvis » mån mar 17, 2014 1:51 pm

Vi gör som dig klaga på domaren varje match det är positiv anda
elvis
 

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav vlk » mån mar 17, 2014 1:51 pm

Kan ni inte ha denna diskussionen face to face i arenan.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8510
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav teddy » mån mar 17, 2014 1:54 pm

vlk skrev:Kan ni inte ha denna diskussionen face to face i arenan.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jag har erbjudit elvis detta.
men han är för feg.
bättre vi stänger av honom så att vi slipper skiten.

han bara skrivit skit och baktalat folk sen han började skriva.
värre Lakers supporter finns inte.
I always tell the truth, even when i lie
Användarvisningsbild
teddy
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3971
Blev medlem: fre okt 29, 2004 11:00 pm
Ort: Växjö

Re: Slutspelet (endast klackdiskussioner)

Inläggav Daste » mån mar 17, 2014 1:54 pm

Dat troll though.
Teddy, använd ignorerafunktionen.
Daste
Forumdemon
 
Inlägg: 1391
Blev medlem: ons sep 19, 2007 5:35 pm
Ort: Vxo

FöregåendeNästa

Återgå till Klacken

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster