Matchställ?

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Matchställ?

Inläggav Svartvadet » ons nov 11, 2020 4:42 pm

Någon mer än jag som tycker det är lite synd att vi kör på samma matchställ varje år? Borde gå att designa om lite, även om stället är snyggt idag!

Jag kan f.ö. sakna det orangea stället - det var sjukt snyggt!
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Matchställ?

Inläggav Person » fre nov 13, 2020 1:25 pm

Jag saknar årgången 12/13. Orange på lördagar och det marinblåa hemmadräkterna på vardagar.

Jag tycker att linjen på nuvarande som går runt kroppen är sjukt ful och irriterande.

Bild

Här snackar vi läckert ställ!
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1830
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Matchställ?

Inläggav Baker » lör nov 14, 2020 12:01 am

Person skrev:Jag saknar årgången 12/13. Orange på lördagar och det marinblåa hemmadräkterna på vardagar.

Jag tycker att linjen på nuvarande som går runt kroppen är sjukt ful och irriterande.

Bild

Här snackar vi läckert ställ!


Håller med framför allt på bortastället. I stort sett omöjligt att se siffrorna på ryggen. Även om de flesta supporters känner sina spelare finns det en förhoppningsvis stor övrig publik som vill se spelarens nr. Det väl ändå därför siffrorna finns.
Baker
Forumproffs
 
Inlägg: 727
Blev medlem: ons jan 19, 2005 1:58 pm

Re: Matchställ?

Inläggav Towen » sön nov 15, 2020 7:03 pm

Jag gillar inte gamla stället ovan på bild så mycket, då tycker jag bättre om dagens. Däremot gillade jag orange ställ skarpt. Det spektrat har signalvärde i naturen: "Don't you fuck with me.." - Men, det är fel tidpunkt att lansera nya matchställ. Det dystra omvärldsläget, publikfrånvaron. Det vore lite som att köpa nya underkläder till tjejen samma helg som morfars begravning. Tanken är rätt men timingen fel.

Nästa säsong!
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm


Återgå till Hockey

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster