Kvalet kommer att bli....

Här diskuterar du allmänt hockeysnack.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav BHC-support » mån mar 03, 2003 1:35 am

Se där ja! Helt plötsligt blev det ju en väldigt bra diskussion. :D

Det blir så mycket trevligare och mer givande om man går in för att FÖRSTÅ vad den andre menar, istället för att MISSFÖRSTÅ (detta gäller självklart även mig). Att man inte behöver hålla med är en annan sak.

Ett tag tyckte jag inläggen här var rätt otrevliga. Så fort man uttryckte en annorlunda åsikt blev man anklagad för att sprida dynga osv. Nu är det betydligt bättre. Bra! 8)

Jag tycker det är flera som har poänger i sina resonemang. Särskilt det om att man måste anpassa sig till utvecklingen om man vill uppåt i seriesystemet. Men det är ju skillnad på att anpassa sig och att driva på utvecklingen i kommersiell riktning. Jag tycker Växjö Lakers bidrar till att driva på utvecklingen. Och då menar jag konceptet inte bara namnet. (Ni behöver inte hålla med :wink: ).

Om man som jag (och säkert många andra) ogillar utvecklingen men vill uppåt i seriesystemet får det väl bli en avvägning mellan anpassning och att hålla fast vid sina ideal. Svår balansgång. :wink:

Även Viktors inlägg om att de etablerade, klassiska klubbarna kan komma undan med vad som helst utan kritik, medan uppstickarna ofta får oförtjänt mycket skit, tycker jag är tänkvärt.

Får avsluta detta långa inlägg med att gratulera till utskåpningen av vedhuggarna från norra Skåne. Själv är jag mycket nöjd med utgången av mötet BHC-Hästen. Det kommer bli spännande det här...

Ha dé!
Växjö är schlager å BHC rock´n roll...
BHC-support
Forumamatör
 
Inlägg: 38
Blev medlem: mån jan 20, 2003 8:50 pm
Ort: Borås

Inläggav Nille » mån mar 03, 2003 10:11 am

Jag antar att Lakers är schlager á la år 2003 medans BHC är 70 tals rock (progg) ;)
Användarvisningsbild
Nille
Forumproffs
 
Inlägg: 765
Blev medlem: fre okt 18, 2002 3:53 pm
Ort: Växjö

Inläggav Snoken » mån mar 03, 2003 10:47 am

BHC-support >> Ni får nog en lugn match mot grisarna. De fulaste spelarna är förmodligen avstängda :wink:
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: tis aug 20, 2002 9:00 pm
Ort: Linköping

Inläggav BHC-support » mån mar 03, 2003 11:44 am

Nille skrev:Jag antar att Lakers är schlager á la år 2003 medans BHC är 70 tals rock (progg) ;)


Ja, kanske det. Föredrar nog progg framför schlager. :wink:


Snoken >>

Man kan ju alltid hoppas. :)
Växjö är schlager å BHC rock´n roll...
BHC-support
Forumamatör
 
Inlägg: 38
Blev medlem: mån jan 20, 2003 8:50 pm
Ort: Borås

Föregående

Återgå till Hockey

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster