HJÄLP SÖKES!

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

HJÄLP SÖKES!

Inläggav anderzon » tor jan 02, 2003 10:16 am

All tänkbar hjälp sökes till arbetet i och kring den efterlängtade baracken!

Efter trettonhelgen kommer Lakers behöva hjälp med diverse arbeten i den nya baracken som kommer fungera som bl.a omklädningsrum, materialrum, arbetsrum etc...

Ställer du upp?

Maila din anmälan till linda.granath@lakerslakejer.com och lämna namn och telfonnummer så att hon kan nå dig.

Meddela också gärna om du kan hjälpa till kvällar, helger eller under ordinarie arbetstid på vardagar.

Vi återkommer med mer detaljerad information senare.

Tack på förhand!
Senast redigerad av anderzon tor feb 13, 2003 12:52 am, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen

Inläggav erok » tor jan 02, 2003 11:55 am

Förslag. Nu när snön faller.Varför ine fråga privatpersoner om de vill ha hjälp med snöskottning. Jag är beredd att skotta bara jag vet att det finns fler som gör lika dant. På så sätt kan jag jobba här i Älmhult och behöver inte ta mig till stan[color=blue][/color]
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav anderzon » tor jan 02, 2003 12:45 pm

erok skrev:Förslag. Nu när snön faller.Varför ine fråga privatpersoner om de vill ha hjälp med snöskottning. Jag är beredd att skotta bara jag vet att det finns fler som gör lika dant. På så sätt kan jag jobba här i Älmhult och behöver inte ta mig till stan[color=blue][/color]

Som vanligt är du full av idéer för hur vi kan tjäna mer pengar till Lakejerna och det är bra, men någon organiserad snöskottning är inget som vi prioriterar i nuläget.

Vill du hjälpa någon i Älmhult att skotta snö så får du gärna göra det och pengarna du tjänar kan du använda för att ta dig till och från Älmhult när vi har hemmamatcher... :wink:

...eller skotta några uppfarter så du kan komma in till Växjö och hjälpa till med baracken. 8)
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen

Inläggav serra » tor jan 02, 2003 1:14 pm

Erok..jag har sagt det innan...sök tjänsten som sponsoransvarig i TAIF...
Du är som en idé maskin............
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Inläggav Roger » tor jan 02, 2003 4:37 pm

vågar man kalla erok för insnöad efter det senaste inlägget :)
törstens fiende
Användarvisningsbild
Roger
Forumdemon
 
Inlägg: 1064
Blev medlem: tis okt 01, 2002 7:27 am
Ort: växjö

Inläggav alfax » tor jan 02, 2003 4:39 pm

Nu tycker inte jag vi ska vara stygga mot Erok , han visar bara Lakejernas bästa , vill han skotta snö i Älmhult och pengarna tillfaller Lakejerna då är väl detta en god gärning .Det ska bli mycket roligare att se ,hur många Lakejer som ställer upp när det behövs hjälp nu ... jag ska prata med Linda imorgon ,,, om vad jag kan hjälpa till med ,när det gäller att ALLA ställer upp för en sak som gynnar HELA FÖRENINGEN.!!!!!!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Inläggav erok » tor jan 02, 2003 4:49 pm

Bara lugn Alfax Jag tror det är mest ironi det de skriver, Alla vet nog vem jag är vid det här laget. Och är det inte eroni så skiter jag i vilket. Man får va berädd på det mesta.Jag kan väl hålla med om att alla mina ideer inte är så bra men det är kul att se vad folk tycker om de :P Det här med insnöad är yu ganska rätt. Är insnöad på Lakers. Det tar inte många minuter efter de att man slagit upp ögonen tills man tänker på Lakers eller lakejerna :P
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav alfax » tor jan 02, 2003 5:01 pm

Håller med dig Erok ,jag tror också det är ironi, men det ska bli spännande att se hur många som ställer upp för FÖRENINGEN, nu när ALLA kan dra sitt strå till stacken.!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Inläggav erok » tor jan 02, 2003 5:07 pm

Det är sant,Har gett linda båda mina tele nr och min hotmailadress. Hör hon inte av sig till mig då. ja då kanske man kan hålla med henne om att hon är en dum blondin :P God fortsättnign och se nu till att du träffar de där nissarna du har bestämt träff med uppe i borås
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Roger » tor jan 02, 2003 11:03 pm

för min del vad det menat som ett skämt men jag kunde inte låta bli
kommer givetvis att lägga tid på föreningen
törstens fiende
Användarvisningsbild
Roger
Forumdemon
 
Inlägg: 1064
Blev medlem: tis okt 01, 2002 7:27 am
Ort: växjö

Inläggav Klonis » tor jan 02, 2003 11:35 pm

vad är det för typ av hjälp som behövs? vad ska göras?
Användarvisningsbild
Klonis
Ordförande Lakers Lakejer
 
Inlägg: 15079
Blev medlem: lör okt 19, 2002 6:52 pm
Ort: Landet

Inläggav anderzon » lör jan 04, 2003 4:26 pm

Klonis skrev:vad är det för typ av hjälp som behövs? vad ska göras?

Linda har mer detaljerad information, men jag kan tänka mig att hjälpen som sökes rör sig om bl.a måleri, vvs, fläktmontering, snickerier mm...
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen

Inläggav Linda » sön jan 05, 2003 12:49 pm

Tyvärr har jag inte exkta arbetsuppgifterna. Jag fick frågan om vi visste någon som kunde tänka sig att ställa upp och hjälpa till lite med diverse som tex, förbereda för målning, städning, bära grejer mm. Jag återkommer så fort jag vet mera. Ni som vill hjälpa till, anmäl er så får ni mer info så fort jag vet mer.
Användarvisningsbild
Linda
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3759
Blev medlem: sön apr 14, 2002 12:15 pm
Ort: Öja


Återgå till Off-Topic

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster