Var håller KITTY hus?????

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Var håller KITTY hus?????

Inläggav Tobbe » fre nov 29, 2002 4:55 pm

Undrar lite var Kitty håller på med nu för tiden, kanske det spelas in nån ny dokusåpa på hemlig ort? Eller har hennes pojkvän alldeles gått ner sig i lakejhockeyträsket så att hon får ta hand om hushållet helt ensam... :wink:
Ända in i kaklet..............
Användarvisningsbild
Tobbe
Forumentusiast
 
Inlägg: 322
Blev medlem: tor apr 18, 2002 12:59 pm
Ort: Bramstorp

Inläggav KITTY » fre nov 29, 2002 5:02 pm

Jag är här Tobbe och jag följer forumet mest som betraktare nu för tiden. Kul att du saknar mig, men jag kan avslöja att jag kommer skriva mer i forumet när Lakers går in i kvalspelet.

Kanske kommer jag upp och tittar på dig när du spelar på söndag. Vad jag hört så är du en riktig klippa när du väl fått av dig klaffarna. Kanske snurrar du upp en sväng på läktaren och ger mig en kram.
KITTY
 

Inläggav hassa » lör nov 30, 2002 10:47 pm

KITTY skrev:Kanske kommer jag upp och tittar på dig när du spelar på söndag. Vad jag hört så är du en riktig klippa när du väl fått av dig klaffarna. Kanske snurrar du upp en sväng på läktaren och ger mig en kram.


Jag tror att Tobbe kommer ihåg att ta av klaffarna nu när vi har påmint han men han kommer nog upp till dig på läktaren eller in i båset(inne eller ute rinken) och gråter frustrerat över att inte kunna gör mål. :wink:
Slutspel!
Användarvisningsbild
hassa
Forumproffs
 
Inlägg: 731
Blev medlem: tis okt 01, 2002 1:06 pm
Ort: Järnvägsknut


Återgå till Off-Topic

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster