har kikat runt......

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

har kikat runt......

Inläggav erok » tis sep 23, 2003 5:20 pm

På detta forumet å sett att det är ganska många inlägg om en restaurening av hallen.Ser även att jag har gort ett par inlägg i detta ämne.Men nu när man tänkt till så kan man ju börja undra om det är lönt.
jag menar,kan vi inte fylla den till en premiärmatch i allsvenskan så är kanske detta inte aktuellt ännu på länge.Därimot om det hadde varit utsålt,å det hadde varit ett par hundra utanför varje match så hadde nog hallen varit utbyggt för länge sen.Nu ska jag inte komma med en massa förslag om bussar eller så, men kan vi inte försöka få med oss en ny person till varje hemmamatch så att hallen blir åtminstånde full nu i allsvenskan.Om alla vi i klacken har detta som mål så skulle nog kommunen få upp ögonen för att en ny hall måste byggas.Detta gäller inte bara klacken utan detta gäller alla som vill att vi ska ha en ny hall.Har vi detta som mål så tror jag att en ny hall ligger i startgroparna snart.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Fidde » tis sep 23, 2003 7:18 pm

Det låter som en utmärkt idé.
Användarvisningsbild
Fidde
Forumentusiast
 
Inlägg: 326
Blev medlem: ons nov 13, 2002 11:01 pm
Ort: Hovmantorp

Inläggav erok » ons sep 24, 2003 11:22 am

fan vad jag skäms.Nu fick jag återbud av han som skulle köra ikväll.Som det ser ut nu så kommer det inte tre personer från Älmhult ikväll.men jag å en till kämpar för att ta oss till hallen.Om vi inte dyker upp så säger jag bara,Lycka till i kväll alla underbara Lakejer.Men som sakt dagen är inte slut.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Snoken » ons sep 24, 2003 11:28 am

Kan du inte köra moppe från Älmhult? Trimma upp den till 70 knyck så är du i Växjö på ett huj (långt huj). Har du flakmoppe så kan du få med både kompisar och ölbackar :wink:
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: tis aug 20, 2002 9:00 pm
Ort: Linköping

Inläggav erok » ons sep 24, 2003 12:16 pm

ja jävla :lol: Att jag inte tänkt på det,Sen kan jag ju fixa ett släp så jag kan ta ett antal personer på detta med.lika många på moppen som det får plats i en minibuss :lol: Någon som har en moppe till salu :lol: :lol: :lol:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav erok » ons sep 24, 2003 12:17 pm

ja jävla :lol: Att jag inte tänkt på det,Sen kan jag ju fixa ett släp så jag kan ta ett antal personer på detta med.lika många på moppen som det får plats i en minibuss :lol: Någon som har en moppe till salu :lol: :lol: :lol:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Snoken » ons sep 24, 2003 12:37 pm

:lol:
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: tis aug 20, 2002 9:00 pm
Ort: Linköping


Återgå till Off-Topic

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster