En i raden av gratulanter

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

En i raden av gratulanter

Inläggav Bortsprungen Lakej » lör apr 19, 2003 1:17 pm

Många har gjort det innan men jag vill göra det igen. Skulle vilja tacka alla fantastiskt trevliga lakejer för den härliga stämning som råder på matcher och i bussar. Själv tillhör jag de lakejer som tvingats lämna stan på grund av studier men som följer varenda ord som skrivs på forum och som åker hem på match så fort möjlighet ges. Servicen för oss som inte har kunnat vara på plats har varit magnifik! Matchreferat, onlinerapportering, bilder och så vidare håller stenhård elitklass! Per, Anderzon, Linda, Calle, Putte och alla andra som känner sig träffade skall ta åt sig av äran och veta att ni har varit guld! Personligen lyckades jag till och med locka ner två trångsynta göteborgare som trots frölunda-cortege några dagar innan var grymt imponerade av stämningen i hallen ( sista trojamatchen ) och lovade att komma tillbaka nästa år då vi kvalade till elitserien :wink: Ska jag vara besvärlig så är det enda jag saknar just nu en bakgrundsbild med a-laget och nån flaschig text allsvenskan 2003 eller något liknande. Ha det gött alla lakejer and keep up the good work- så ska jag fortsätta sprida lakers profetia även utanför stan!! :P
Användarvisningsbild
Bortsprungen Lakej
Forumentusiast
 
Inlägg: 270
Blev medlem: ons mar 26, 2003 9:06 pm
Ort: Växjö/Göteborg

Inläggav anderzon » lör apr 19, 2003 1:35 pm

Tack för att du uppskattar vårt jobb...

P.s det kommer bakgrundsbilder inom kort...
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen


Återgå till Off-Topic

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster