Lakersbilder

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Lakersbilder

Inläggav Härmapan » mån nov 19, 2012 6:11 pm

Hej
Jag är på jakt efter en högupplöst livebild på Lakers. Gärna en bild där mer än en spelare firar ett mål eller liknande. Anledningen är att min son önskar sig en fototapet till sitt rum (Saviano är gud)

Jag minns att det var en kille som tog fantastiska bilder för något år sedan som han länkade till. Har dock inte sett några på länge...?

Vet någon vad han heter och hur man kommer i kontakt med honom? Tar han fortfarande bilder, finns han i stan?

Finns det någon annan som sitter på några schysta bilder som ni tror skulle fungera?
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3306
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Lakersbilder

Inläggav Daste » mån nov 19, 2012 7:19 pm

Henrikj.se hette han på forumet. Gissar att hemsidan är något i samma stil. ;-)

Sent from my MB525 using Tapatalk 2
Daste
Forumdemon
 
Inlägg: 1389
Blev medlem: ons sep 19, 2007 5:35 pm
Ort: Vxo

Re: Lakersbilder

Inläggav IceWOMEN » mån nov 19, 2012 10:35 pm

Härmapan skrev:Hej
Jag är på jakt efter en högupplöst livebild på Lakers. Gärna en bild där mer än en spelare firar ett mål eller liknande. Anledningen är att min son önskar sig en fototapet till sitt rum (Saviano är gud)

Jag minns att det var en kille som tog fantastiska bilder för något år sedan som han länkade till. Har dock inte sett några på länge...?

Vet någon vad han heter och hur man kommer i kontakt med honom? Tar han fortfarande bilder, finns han i stan?

Finns det någon annan som sitter på några schysta bilder som ni tror skulle fungera?


Du har hans tel.nr i PM.
Användarvisningsbild
IceWOMEN
Forumdemon
 
Inlägg: 1812
Blev medlem: fre nov 03, 2006 1:44 pm


Återgå till Off-Topic

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster