"Eroks Ekonomi" -tråd

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

"Eroks Ekonomi" -tråd

Inläggav Svartvadet » tis jun 22, 2010 1:04 am

Varsågod Erok, här har du din egna tråd där du kan skriva om, mynt, spargrisar, bössor osv

Ni som gillar hans eviga pratande är VÄLKOMNA att skriva här inne!



MVH "Vi-som-litar-på-att-ledningen-kan-med-ekonomi"
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6435
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Inläggav erok » tis jun 22, 2010 3:07 am

När det finns ordentliga riktlinger i klubben om vad som ska göras kan man sätta handling till verket. just nu är det liksom stendött men alla vill att ekonomin ska vara stark i föreningen och att karl-oskar cup ska locka folk. Hur vill du att karloskar cup ska se ut då?? Och varför är intresset så litet på mörrums,nybros,KHK forum när övriga träningsmatcher diskuteras mer? ? Beror det på lakejerna? Beror det på styrelsen? Hemsidan? Marknadsföringen? eller rent av att cupen ligger i Växjö?
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav erok » tis jun 22, 2010 3:33 am

http://www.khk.se/?id=45485

Det är just det här jag har skrivit om. Att synas. Att känna sig delaktig.


Liksom för lirarna i laget väntar då nya utmaningar. Likheterna mellan dessa ungdomar och klubben är slående. Man ska framåt. Visst kan det bli något steg bakåt ibland, men till slut nås alltid målen. Här finns vilja, energi och framåtanda. Jag tycker också att detta visar en massa andra viktiga saker; Karlskrona HK är inte “dom”. Det är du, jag och alla andra. I vår hockeyklubb har alla en plats, vi har inte bara stjärnor på isen. Hos oss lyser alla lika klart, oavsett om du är spelare, ledare, funktionär, åskådare eller sponsor. Alla behövs och ingen klarar sig utan den andre. Hos oss ska fler och fler stjärnor tändas. Det är verkligen vi som är KHK!

Härlig text. Hade jag inte haft VLH i mitt hjärta hade jag kanske inte tvekat att bli en KHKare om inte mitt hockeyintresse redan var väckt.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav erok » tis jun 22, 2010 11:22 pm

Fick ett tele samtal idag om att jag fortfarande är på detta forum och skriver. Hasr för länge sedan släppt detta forum och jag vet exakt vem det är nu som sitter bakom tangentbordet. Tack du som ringe. Snälla plocka bort erok från er databas. MVH Erik ewerman medlems 540
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav erok » ons jun 23, 2010 10:40 am

Hej alla trojaner. Ja nu kom brossan på mig. Nu har jag skitat ner detta forumet tillräklig. Nu har vi lite att jobba på inför ljungbydagarna. Märkligt att jag fortfarande kan vara här inne när erik drar till norge.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav PutteA » ons jun 23, 2010 12:26 pm

Vad dillar du om Erok?? Är det demonerna nu igen???? :lol:
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16440
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Inläggav Stoffe » ons jun 23, 2010 2:13 pm

Har någon häst rymt från stallet Erok?????? :roll:
Once a laker, always a laker!
Användarvisningsbild
Stoffe
Forumdemon
 
Inlägg: 1656
Blev medlem: sön mar 04, 2007 9:41 pm
Ort: Växjö

Inläggav Fredrik R » ons jun 23, 2010 2:48 pm

Hjulet snurrar men hamstern är död. :wink:
Användarvisningsbild
Fredrik R
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5134
Blev medlem: ons sep 28, 2005 10:13 am
Ort: Växjö, Söder

Inläggav Niles » ons jun 23, 2010 8:42 pm

Ja jesus amalia, bökigt liv :lol:
Användarvisningsbild
Niles
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6444
Blev medlem: tor apr 18, 2002 9:43 am
Ort: Växjö

Inläggav erok » ons jun 23, 2010 10:26 pm

Inte alls bökigt liv. erok är i Norje å jag sitter på hans dator å skriver skit på erat forum. jaja vill ni inte plocka bort så kan jag ju fortsätta. Hur ska ni få ekonomi? Trojanernera jobbar nu stenhårt med klubb 48. Där även jag jobbar på för att marknadsföra detta. Inte allt trojaner och andra klubbar tar till sig det jag skriver men ni verkar ju stendöda på att få pengar till VLHs kassa. Kolla in supporterspelaren på KHK sida. Allt som kommer in till den kommer Fhalander lägga på lika mycket från sina sponsorer. Där kan man kalla sammarbete.

Tyvärr är vi bara 12 st än så länge i klubb 48 med detta kommer stiga ofantligt efter marknadsföringen på ljungbydagarna,
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Piggelin » ons jun 23, 2010 10:52 pm

Säg inte att erok har en bror också. :shocked: 8O
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3846
Blev medlem: ons maj 21, 2003 9:51 pm
Ort: Växjö

Inläggav erok » ons jun 23, 2010 10:56 pm

precis så är det. och vojne vojne om han viste allt vad jag gör för att sabba era åtrådar och få serra att gå i taket på detta forum :lol: Nu vet han om att jag skriver och har bett er att plocka bort han. Tror nog inte han kommer gilla om han ser att han är kvar här inne. Hur ska han då nånsin kunna få ett förtroende för er då i framtiden :lol:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav norje » ons jun 23, 2010 11:09 pm

Inte alls bökigt liv. erok är i Norje å jag sitter på hans dator å skriver skit på erat forum


Det där lät spooky :?
"Baywatch had a lot to with promoting world peace."

-David Hasselhoff
Användarvisningsbild
norje
Forumproffs
 
Inlägg: 869
Blev medlem: tor maj 04, 2006 12:43 pm
Ort: Växjö

Inläggav Svartvadet » ons jun 23, 2010 11:57 pm

Norje! Erok är din "Soulmate" som dom säger i America! :lol:
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6435
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Inläggav PutteA » tor jun 24, 2010 12:03 am

Du verkar ha en jävla koll på detta forum för att inte ha nått eget konto!!?? 8O Schizooooo :roll:
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16440
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Inläggav erok » tor jun 24, 2010 12:13 am

Klart jag har koll man kan ju läsa fast man inte är inloggad. Eller hur. och att erik har har lämnat hundra kronor till er och samma summa till VLH har inte familjen gott förbi fast ingen av dessa är Lakejer. Ja förutom han då. :lol: Erik brinner för VLH det vet jag å lika mycket brinner jag för troja men jag tycker det är bättre att smutsna ner ert forum med tankar och ideer som troja och andra klubbar kan ta till sig. erik slutade skriva ungefär samtidigt som han flyttade upp här. Sen att jag åker hit å bor gratis i hans hus och använder hans dator ja det är väl inte så konstigt med det. Är ju som sagt bröder. :wink: men som sagt ni verkar ju gilla det så svara på frågan varför i helvet inte lakejerna kan göra nått för sin klubb när ni går ut å säger att ni är sveriges bästa suppoterklubb. Nämn nått i är bäst på. Att ni räddadde lakers och att 79 privatpersoner tog ett lån på 10.000 där av min bror säger inte ett skit om eran förening om att ni är den bästa supporterklubben.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Coffe #800 » tor jun 24, 2010 12:15 am

vilken bullshit...
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
Användarvisningsbild
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 10695
Blev medlem: tis nov 09, 2004 4:56 pm
Ort: Växjö Stad

Inläggav erok » tor jun 24, 2010 12:18 am

Vilket äör det som är bull shit? Att erik är lakej? ja du läser du nyheterna var det ett ex antal år sen det kom en ljulklapp till LL från han på 1000 kr. men klart har man fast jobb så har man ju råd med detta. själv kan jag bara bidra med 48 kr till troja
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Coffe #800 » tor jun 24, 2010 12:42 am

att du bara orkar Erok...
skaffa en egen förening och dra in dina pengar dit istället. skiter väll i vart ni placerar era pengar som ni har över efter eran lön... ??? tror dom andra på detta forumet med fullkomligen skiter i vart dina pengar tar vägen... helt seriöst... varför sitter du inte inne på Trojas forum och skriver om hur duktig du är som sätter in 48:- på deras konto varje månad??... Orka...
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
Användarvisningsbild
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 10695
Blev medlem: tis nov 09, 2004 4:56 pm
Ort: Växjö Stad

Inläggav erok » tor jun 24, 2010 12:50 am

Hahahahhahaha erok har som sagt slutat för länge sen. Att han fick ett telesamtal från Älmhult å frågan var varför han inte hade slutat skriva på detta forum var för älmhultsbon en gåta då alla hackade på han. Ni skulle se han min :lol:

Sen att jag får fortsätta fast han har bejärt att ni ska plocka bort han är jag väldigt tacksam för. Då behöver jag ju inte skriva på trojas forum å skita ner deras men för varge ide dom tar till sig blir ju mitt arbete här bara possitivt. eller hur :lol:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Coffe #800 » tor jun 24, 2010 12:53 am

Så du medger då att du bara är här inne för att skita ner forumet ?...
Tragiska människa...
" Jävla Moped" :D
" Det Är Tajt " ;)
Användarvisningsbild
Coffe #800
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 10695
Blev medlem: tis nov 09, 2004 4:56 pm
Ort: Växjö Stad

Inläggav erok » tor jun 24, 2010 12:58 am

ja det är ni som säger det ju. Läs vad svartvadet skrev. Att jag skitar ner er tråd med pengar :lol: men som sagt glad att detta forum finns så kan trojanerna ta med sig precis vad de vill och kasta resten i papperskorgen :wink:

men att ni vill ha mig kvar och inte neddo är ju förståligt :lol:
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav norje » tor jun 24, 2010 1:37 am

om nicket/kontot används av obehörig bör det inaktiveras.
"Baywatch had a lot to with promoting world peace."

-David Hasselhoff
Användarvisningsbild
norje
Forumproffs
 
Inlägg: 869
Blev medlem: tor maj 04, 2006 12:43 pm
Ort: Växjö

Inläggav Viktor666 » tor jun 24, 2010 11:04 am

Vill Eroks bror skriva på det här forumet får Eroks bror snällt ta och registrera sig själv.

//Viktor
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Användarvisningsbild
Viktor666
Forumterrorist
 
Inlägg: 2045
Blev medlem: fre apr 19, 2002 12:20 pm
Ort: Ståplats


Återgå till Off-Topic

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 9 gäster