Motstånd

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Motstånd

Inläggav erok » fre sep 13, 2002 2:35 pm

Var inne på kif hemsida,Där jobbar de med att bli lika stora som lakejerna är :lol: Någån som vet om vi kommer att få något större motstånd från andra klackar :twisted: Det är alltid trevligt när det kommer folk på besök :mrgreen: Att taif kommer att göra det är väl naturligt
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav alfax » fre sep 13, 2002 3:42 pm

Jag tror inte att det blir någon större skillnad mot förut Undansett Taif-matchen förstås, nu har vi tänt dem riktigt i Tingsryd ,.Tur att man har årskort.Såg på Statiol idag att de redan börjat med förköpet till denna match .Fullspikat en vecka innan tippar jag .HÄRLIGT.Finns det något roligare än en fullsatt hall och 2 supporter klubbar som hörs .Jag säger bara Välkomna till Lakerdom Gröna Brigaderna.Det kommer att bli en match på Läktaren också ,sen får vi se vem som vinner där .På träningsmatchen tycker jag det blev oavgjort ,trots ett underläge med 5-0 efter halva matchen. och sedan läsa tränarens kommentar bäst i Lakers idag var Växjöpubliken .Det värmer långt in i hjärtroten.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Inläggav anderzon » fre sep 13, 2002 8:06 pm

Som nybörjare i klacken tror jag att Lakejerna blir svårstoppade i år, såväl i Lakerdome som på bortais.

FORZA LAKERS & LAKEJERNA!
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen

Inläggav alfax » sön sep 15, 2002 9:02 am

Med den förstärkningen vi fått i dej,så kommer vi att höras MYCKET bättre.Mera såna till klacken.
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Inläggav anderzon » sön sep 15, 2002 12:28 pm

Tack Alfax! :D

FORZA LAKERS & LAKEJERNA!
Användarvisningsbild
anderzon
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5072
Blev medlem: mån maj 27, 2002 3:03 pm
Ort: Värendsvallen


Återgå till Off-Topic

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster