Sponsorhuset

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav erok » fre apr 23, 2010 10:20 pm

Och företag som finns i växjö finns inte på andra orter menar du? Vi lever i en global värd. Sluta spela på svenska spel dom stöttar ju taif med.

Som sagt några hundra tusen skulle ju lätt kunnas dra in till supporterspelaren i sommar utan att det kostar supportrarna en enda krona.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav alfax » fre apr 23, 2010 10:53 pm

Den som inte vill fatta... han fattar inget.
Leve Lakers sponsorer!!!!
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 11970
Blev medlem: fre apr 12, 2002 3:04 pm
Ort: Växjö

Inläggav erok » fre apr 23, 2010 10:59 pm

Helt klart så är det. Leve Ica som finns över hela sverige men som kan stå som storsponsor åt den nya hallen exepelvis.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav serra » lör apr 24, 2010 11:48 am

tänkte väl att det var så, skulle du driva det företaget så heter jag kalle anka och bor i ankeborg...
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Inläggav erok » lör apr 24, 2010 4:21 pm

http://www.pengar-tips.se/mlm-bluff-eller-inte

Så serra. Och ni andra behöver ju inte kalla serra för kalle anka för att han hade fel i detta fall. Jag kommer inte att göra det iallafall. Jag kommer fortsätta leta drivkraftigt folk som vill bli oberoende försäljare som kanske vill starta egna AB i framtiden och jag kommer fortsätta sälja företagets kaffemaskiner för egen vinings skull.

Hur som helst så visar vissa idrottsföreningar ett satans angaremang för att hålla klubben vid liv både ekonomiskt och framförallt som en klubb med medlemmar där klubbkänslan att vara delaktig i nått alla älskar. Hur klubbkänslan är i LL kan bara var och en svara för själva och hur gemeneman upplever det.

Men trist för VLH om det nu finns ett företag i Sverige som skänker 25 kr för en utdelad nyckelbricka bara för att företaget inte ligger i växjö. 600 medlemmar som delade ut 100 nyckelbrickor var skulle ge VLH 1500000 kr. Hela sommaren framför oss att ha med oss en påse nyckelbrickor på campingen. Visserligen kommer det säkert att behövas fyllas i nått dokument av den som motager brickan men vadå, lite jobb får man väl räkna med.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Bamse_78 » lör apr 24, 2010 6:29 pm

Hmm att Zinzino fins med på listan över Mlm företag ser man ju, men inte står det att det är ditt företag.
Eller missade jag bara det?
Användarvisningsbild
Bamse_78
Forumproffs
 
Inlägg: 714
Blev medlem: lör dec 29, 2007 1:45 pm
Ort: Alvesta

Inläggav erok » lör apr 24, 2010 7:12 pm

Själva zinzino är inte mitt företag helt rätt. Men som egen företagare säljer jag deras maskiner. svar ja. men hur blir det med nyckelbrickorna.?
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Anders83 » lör maj 01, 2010 8:26 am

Finns ju faktiskt goda möjligheter att stötta Lakers ekonomiskt med att handla igenom sponsorhuset, det är ju välkända företeg, CD-ON exempelvis .

när man ändå handlar på nätet så kan man ju kolla om företaget finns på sponsorhuset!
SMSa pct till 72550 så bidrar du med 50:- till en mer färgglad läktare
Användarvisningsbild
Anders83
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5945
Blev medlem: tor nov 15, 2007 1:43 pm
Ort: VÄXJÖ

Inläggav RonnyRasp » lör maj 01, 2010 4:30 pm

eller svara på undersökningar. Det har jag gjort åt min handbollsklubb... Ha blivit ungefär 300-400 kr bara i år. Kostar mig inget mer än lite tid...
Användarvisningsbild
RonnyRasp
Forumentusiast
 
Inlägg: 302
Blev medlem: tis apr 22, 2008 9:16 am

Inläggav erok » lör maj 01, 2010 4:59 pm

Lakers är den klubb som har tjänat minst på sponsorhuset av Troja TAIF Öster. Troja snart uppe i över 18.000 kr på att folk handlar från ellos, cdon,eller någon annan av de 150 nätbutikerna. Det är detta jag menar. Få folk att inse att oavsett vilket hockeyintresse de har så kan de sponsra lakers när dom ändå handla via nätet.
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav erok » fre maj 14, 2010 1:58 am

CDON har chockpriser på sin hemsida nu. Handlar du genom sponsorhuset skänker du automatisk 2 % till din förening
Skaffa dig ett tipskort på svenska spel. Gå via sponsorhuset. 100 kr till Lakers
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Föregående

Återgå till Off-Topic

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 6 gäster