CCCP

Sånt som inte passar in nån annanstans skrivs här. Självklart kan du diskutera även sånt som inte berör hockeyn här.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

CCCP

Inläggav LaKaj » lör dec 07, 2002 1:14 am

Vid flera tillfällen har SMP (Daniel Svensson) liknat Lakers vid de gamla ryssarna. Kul att han har börjat se Lakers kvaliteter förresten. :)
Med den klass-skillnad som nu råder i serien så vore det ju trevligt om våra krigare kunde spela med i detta lite och även efterlikna CCCP i attityderna.
Det jag syftar på är den knäckande nonchalans ryssarna visade när de gjorde mål (dvs när man var en liten grabb och kollade VM på 70-talet). Inte en min från målgöraren eller medspelarna! Om någon bara gav en klapp på axeln, riskerade de att förpassas till Sibirien. Det skulle liksom vara självklart att ryssarna gjorde mål och vann stort. Inget någon skulle förvånas över eller ens behöva glädjas för.
Jag tycker att Lakers kan kosta på sig detta en match. Varför inte den 18/12?! F*n vad kaxigt det skulle vara!!! 8)
----- Växjö Lakers, Sveriges stolthet!-----
Användarvisningsbild
LaKaj
Forumdemon
 
Inlägg: 1563
Blev medlem: fre apr 19, 2002 11:29 pm
Ort: Från blå. Rakt upp i krysset!

Inläggav Snoken » lör dec 07, 2002 11:22 am

Fy fan vilken sjuk ideologi som fanns i det landet. Mer sånt :lol:
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: tis aug 20, 2002 9:00 pm
Ort: Linköping

Inläggav erok » lör dec 07, 2002 5:03 pm

Ja men ryssarna vet iallafall hur de skall fostra idrottsbarn
kollade på lillasportspeglen för ett tag sen. Där var en kille på 3år som tvingades åka skridsko 6 timmar om dan för att bli bra skridskoåkare men det han ville syssla med var att rida.Undra om han kommer att fortsätta med skriskoåkning när han blir äldre?
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå

Inläggav Snoken » lör dec 07, 2002 5:25 pm

Jag kan återknyta till det jag sa för nån vecka sedan...ungar ska lära sig i tidig ålder :lol:
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: tis aug 20, 2002 9:00 pm
Ort: Linköping

Inläggav buck » sön dec 08, 2002 3:59 am

fan, det är ju inte utan att man saknar gamla hederliga Sovjetunionen. :D :D :D
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 5260
Blev medlem: lör nov 09, 2002 3:46 am
Ort: oped.

Inläggav erok » sön dec 08, 2002 5:54 am

Hoppas han lär sig dresyr också :P
erok
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7160
Blev medlem: fre jun 21, 2002 5:41 pm
Ort: Ånäset. Mitt imellan umeå-skellefteå


Återgå till Off-Topic

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 8 gäster