Truppen säsongen 22/23

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Truppen säsongen 22/23

Inläggav Aleks » ons jul 27, 2022 11:14 pm

Tänkte att den här tråden kan innehålla diskussion om hur man ska formera laget. Lätt att sådant faller bort i silly-tråden där det mer bör diskuteras spelare som adderas eller subtraheras från truppen alternativt olika rykten.

Tänkte att en bra start är att lägga upp hur du vill bygga linorna innan säsongstart nu när truppen för tillfället är satt. Gärna betygsätta lagdelarna också :D .
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav StenhårtSlagskott » ons jul 27, 2022 11:34 pm

Glenn - Kellman - Rieder
Stjernborg - Kossila - Blichfeld
Hugo - Rosen - Sexton
Lundberg - Josen - Nilsson
Âgren

HHA - Joel
Lowe - Bengtsson
Cooper - Koivisto
Claesson - krupic

Forwards: 3,7 av 5
Backar: 4,2 av 5
Målvakter: 3,5 av 5

Förutom málvakterna som är svåra att bedöma så âr Kossila och Ågren mina mest osäkra kort och mest osäker vad man får av dem.
Senast redigerad av StenhårtSlagskott ons jul 27, 2022 11:34 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Truppen säsongen 22/23

Inläggav Dannedd » ons jul 27, 2022 11:34 pm

Jag utgår från Svartvadets ”grid” men gör lite justeringar.

Kossila - Rosén - Sexton
Rieder - Kellman - Blichfeld
Ågren - Stjernborg - Glenn
Lundberg - Josen - Nilsson
Hugo

Joel - Hardy
Bengtsson - Cooper
Lowe - Koivisto
Claesson / Krupic

Larmi
Åhman

Betyg
Målvakter 3,5 / 5
Forwards: 4 / 5
Backar: 4,5 / 5
Senast redigerad av Dannedd tor jul 28, 2022 1:46 am, redigerad totalt 1 gång.
#10 Duchon
Användarvisningsbild
Dannedd
Forumproffs
 
Inlägg: 934
Blev medlem: tor jan 12, 2012 12:44 am
Ort: Växjö

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Aleks » tor jul 28, 2022 12:12 am

Målvakter 3

Larmi - Åhman

Två målvakter som får konkurrera om förstaplatsen. Hoppas att konkurrensen kan få båda att höja sig, fortfarande relativt unga och borde vilja framåt. Försvaret är starkare i år och borde ge målvakterna en extra boost. Hade känts skönare med en stark etta. På förhand är vi i botten av SHL-lagen om man jämför förstamålvakter men som målvaktspar ligger vi bättre till med två jämna.

Försvar 4,5

Persson - HHA
Bengtsson - Cooper
Koivisto - Lowe

Claesson
Krupic

Hade den defensiva pjäsen varit ett snäpp upp från Lowe hade det varit 5 stjärnor. På förhand ändå ett av seriens bästa försvar. Förhoppningsvis är Koivisto tillbaka frisk och redo, men är han inte det så finns det spelare som kan avlasta. Skador kommer säkert dyka upp men vi hoppas på att undvika förra säsongens sjukstuga.

Anfall 4

Kossila - Rosén - Blichfeld
G. Gustafsson - Kellman - Sexton
Lundberg - Stjernborg - Rieder
Nilsson - Josefsson - Ågren

H. Gustafsson

Om försvaret är en stark 4:a så är anfallet på förhand en svag 4:a. Har väntat hela sommaren på en riktigt fin smällkaramell som aldrig kom. Samtidigt så får man ändå förundras över att det är en ganska gedigen skara när man tittar på spelarna. Visst är man lite orolig för produktionen men alla spelare har redan bevisat att man bemästrar SHL-nivå fint. Inför ställer jag frågetecken på Ågren och om han kan hitta en hög nivå igen efter skador. Det andra frågetecknet ställer jag kring vår kära kapten Josen, stundtals tufft förra året och vågar man plocka av honom om detta är året då det börjar gå för fort runt honom?

Inför finns det tusen olika sätt att ställa upp anfallet. Vill gärna se om Blichfeld kan hitta kemi med Rosén och bli en forward för 40 poäng. Stjernborg tror jag kommer göra en riktig kanonsäsong. Han är center i grunden och därför tycker jag han ska få chansen att börja där. Med rutin runt sig tror jag det kan bli en av seriens jobbigaste linor att möta. Behöver man flytta ut Stjernan som forward finns Kossila att tillgå. Att starta med Kossila som forward gör det enklare att ge Kellman gediget med tid som center. Känns inte naturligt att sätta Kellman som tredje center när han egentligen kanske är vår bästa.

Tränare 4

Jönsson - Rahm - Hellgren

Är jag snäll att ge dem 4 stjärnor? Den enda som på allvar stått som huvudtränare i eliten är Rahm, det gick ju sådär :lol: . Men någonstans vet alla hur det går till att vinna mästerskap, de har gjort det förut. Den mest spännande värvningen inför säsongen är faktiskt Jörgen. Vad ska hända nu liksom? I ett decennium har vi tittat på samma slags hockey med Hallam vid rodret och nu kommer (äntligen) något nytt. Ser med skräckblandad förtjusning fram emot hur JJ kommer formera laget och implementera sin spelfilosofi.


Placering: 5:a

En vanlig säsong hade den här truppen absolut kunnat gå för serieseger men säsongen som kommer är en riktigt fin upplaga av SHL som osar klass. Truppen kommer behöva fyllas på under säsongen, med vad får hösten utvisa.
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Person » tor jul 28, 2022 9:58 am

Målvaket:

Larmi - Åhman

Här tror jag det blir 1A/1B. Den som visar sig vara bäst kommer landa på ~30 matcher och den andra ~22. Det kommer nog gå i perioder vem som matchas mest.


Backar:

HHA - Persson
Cooper-Bengtsson
Koivisto-Lowe
Claesson/Krupic

Gott ställt minst sagt. HHA och Persson fungerar bra ihop. Cooper och Bengtsson är ett förstabackpar i de flesta lagen. Är Koivisto redo så är det ren lyx att kunna ha en EHT-back i tredjeparet.


Forwards:

Rieder-Rosén-Blichfeld
Kossila-Kellman-Sexton
Glenn-Stjernborg-Hugo
Nilsson-Josefsson-Lundberg
Ågren

Här kan det verkligen laboreras. I första tänker jag att Rieder hjälper två smarta spelare genom att acceptera att han inte behöver ha pucken hela tiden. Rosén bör kunna sätta upp Blichfeld i bra lägen, Blichfeld är på förhand också lagets stora målskytt. Förväntar mig 20 mål från honom.

Andrakedjan har potential att prestera. Kossila är bra tvåvägsspelare, Kellman visade verkligen vad han kan i slutet av förra säsongen och Sexton är offensivt skicklig. Kellman har ett underskattat skott och bör kunna hamna i bra lägen med två spelare som har hög skicklighet i sig.

Tredjekedjan vill jag ska få chansen under försäsongen, detta för att både Hugo och Stjernborg ska få visa sin potential. Ågren har dessutom lång rehab bakom sig så han får stå åt sidan.

Fjärde är inga konstigheter, Lundberg fungerar lika bra där som han gör i en vikarierande roll i andrakedjan.
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1830
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Dysterqvist » tor jul 28, 2022 11:55 am

Larmi -Åhman
Frågetecken för min del . Larmi måsste lugna ner sig något och Åhman behöver ta ytterligare kliv , då har Växjö plötsligt ett välldigt vasst målvaktspar .

Cooper-Bengtsson
HHA-Persson
Krupic-Lowe
Koivisto-Claesson
Jag tror att Koivisto inte är redo för spel ännu ,sammtidigt har Krupic en offensiv ådra vi förhoppningsvis får se mer av . Han pillrade ändå ihop 4 poäng på 14 matcher , med en defensiv klippa bredvid sig kann han nog bidra ytterligare offensivt . Claesson är lite för bra för att stå utanför topp 6, han är lite som en ny Niclas Lundgren . Men så blir det när man ingår i seriens kannske bässta backbesättning !

Rieder-Rosén-Blichfeld
Kossila-Kellman-Sexton
Glenn-Stjernborg-Ågren
Nilsson-Hugo-Lundberg
Josefsson

Jag kör nästan copy paste på Perssons kedjor , helt rätt att sätta Blichfeld ihop med Rosén . RR gör alla bredvid sig bra och dansken måste leverera stort . Sharks fans verkade nöjda med att klubben släppte honom men i VM imponerade han i alla fall på mig ock Håkan Södergren :)
Är Kossila lite som Brohmé i spelet kan det bli Grand Slam ihop med Kellman . Tror också att Sexton gör sig bra tillsammans med dessa två , alla har en nordamerikansk ådra i sig så att säga. Sexton känns gammal och hans kurva pekar neråt men efter att ha hört Evertssons egna ord känner jag mig lite lugnare . Rutin är aldrig fel .
Ågren är ett frågetecken änn så länge , men får han fart på rören har Växjö landets snabbaste och vassaste tredjeformation !
Josefsson tror jag inte hänger med länngre hoppas i stället att Hugo G kan växla upp kanske t o m . bli ett ämne för NHL . Josen får användas i BP, där är han fortfarande mästerlig.

Jönsson har vinnarskalle och kommer säkert bli en utmärkt tränare och vinna fler titlar . Men änn så länge är han helt oprövad som hc och ska dessutom ersätta Hallam , landets främste på sin post. En försvagning anser jag , mensammtidigg hellre Jönsson änn någon trött coach som valsat runt ett antal år i SHL .
Dysterqvist
Forumproffs
 
Inlägg: 966
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Härmapan » tor jul 28, 2022 4:07 pm

Känns ganska klart..

Cooper-Bengtsson
HHA-Persson
Koivisto-Lowe
Krupic-Claesson


Kossila-Rosén-Blichfeld
Rieder-Kellman-Sexton
Glenn-Stjernborg-Ågren
Nilsson-Josefsson-Lundberg
Joker: Hugo
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3273
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Varanen » tor jul 28, 2022 4:19 pm

Jag tror det blir Bengtsson - Lowe (En offensiv - en defensiv. Ger Bengtsson mer utrymme) och Koivisto - Cooper (tvåvägs bonanza och seriens bästa 3:e backpar.).
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Varanen » tor jul 28, 2022 9:15 pm

Detta är den dyraste truppen vi ställt på benen. Centrarna är RR, Kossila, Kellman och Galärslaven.

Kellman (VM för fucking Sweden och bättre än din morsa) kommer få Ågren vid sin sida. En ny Lajunen-Reddox radarpar?

Alltså RR och Kossila centrar de två första, vi bygger seriens bästa trea, och Galärslaven leder 4:an som vanligt. En fyra som inte längre längtar efter tvåvägsspel (om vi inte jagar).
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Stupet » fre jul 29, 2022 12:01 pm

När går laget på is?
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1937
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Person » fre jul 29, 2022 4:23 pm

Stupet skrev:När går laget på is?
Första matchen är 9/8 så bör gå på is måndag eller tisdag veckan som kommer.
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1830
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav DeLarge » fre jul 29, 2022 6:32 pm

Riktigt stabilt på pappret för att genomgå höstlunken. Sen vet vi ju sen 100000 år tillbaka att spelare kommer att adderas efter jul för att lägga de sista pusselbitarna på plats.
Användarvisningsbild
DeLarge
Forumdemon
 
Inlägg: 1069
Blev medlem: sön jan 22, 2012 3:01 am
Ort: Suffragette City

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Svartvadet » lör jul 30, 2022 8:25 am

Nu ska jag inte jinxa massa här, men vill bara fråga: ni som har satt Ågren UTANFÖR laget - vet ni ens hur bra han är?

Visst, skadad förra året. Innan dess var han DIFs bästa spelare i mina ögon.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Dysterqvist » lör jul 30, 2022 9:38 am

Hockey är färskvara , kommer ta tid innan Ågren når sin fulla potential. När / om han gör det har Växjö en forwad i landslagsklass !
Dysterqvist
Forumproffs
 
Inlägg: 966
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav StenhårtSlagskott » lör jul 30, 2022 1:05 pm

Svartvadet skrev:Nu ska jag inte jinxa massa här, men vill bara fråga: ni som har satt Ågren UTANFÖR laget - vet ni ens hur bra han är?

Visst, skadad förra året. Innan dess var han DIFs bästa spelare i mina ögon.


Har han utanför. Exakt hur bra är han i premiären?
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Dannedd » lör jul 30, 2022 4:22 pm

Ja det är sant, vi borde sätta en 1:a Augusti-uppställning samt den uppställning vi tror vi går in i slutspelet med och då bortse från eventuella skador.

Ågren har jag faktiskt inte jättebra koll på om jag ska vara ärlig men det finns nog en hel del revanschlusta med tanke på vad han varit med om senaste åren. Får han hålla sig frisk så bör han landa på 20-30poäng.

Men jag sätter han i 3dje kedjan tillsammans med Stjernborg (C) och Glenn. Blir en rivig och energifylld kedja! [emoji4]
#10 Duchon
Användarvisningsbild
Dannedd
Forumproffs
 
Inlägg: 934
Blev medlem: tor jan 12, 2012 12:44 am
Ort: Växjö

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav jahak » lör jul 30, 2022 4:37 pm

Larmi - Åhman

Joel - Cooper
Bengtsson - Lowe
Koivisto-Hardy
Claesson
(Krupic)

Rieder - Rosen- Blichfeld
Glenn - Kossila - Sexton
Ågren - Kellman - Stjernborg
Lundberg - Josen - Ludvig Nilsson
Hugo
Användarvisningsbild
jahak
Forumamatör
 
Inlägg: 131
Blev medlem: tor apr 21, 2011 2:30 pm

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Person » ons aug 03, 2022 11:57 am

Någon som varit på dagens träning och sett ifall det finns några kedjor/backpar som är tilltänkta och går att utläsa av träningen?
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1830
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Varanen » ons aug 03, 2022 12:57 pm

Vore intressant med en rapport.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Towen » ons aug 03, 2022 5:23 pm

Mest intressant just nu är egentligen hur KOIVISTO ser ut. Är trollet redan på is med övriga?
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Truppen säsongen 22/23

Inläggav vlk » tor aug 04, 2022 7:14 pm

Varför är nu inte dessa med på måndag , Stjernborg på j-vm , de andra ? Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8402
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Dysterqvist » tor aug 04, 2022 9:00 pm

Vet inte vad som avses , ser kryss lite här och var även halva kryss . Hur ska detta tolkas , är det redan så många skadade / borta ?
Dysterqvist
Forumproffs
 
Inlägg: 966
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Person » tor aug 04, 2022 9:06 pm

Såhär har det varit varje år, både vad gäller skills competition och träningsmatcher. Minsta känning/annan orsak för att de avstår. Kanske inte sista träningsmatchen innan seriespelet startar, men att inte vara med direkt oroar inte mig. Inte när det inte finns någon rapportering alls från tex SMP som ofta är välinformerade kring status.
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1830
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Varanen » fre aug 05, 2022 9:55 am

Säkert inget att oroa sig för. Skulle vara trevligt om vi kunde genomföra säsongen med minst 4 friska backar i snitt. :lol:
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Towen » fre aug 05, 2022 6:04 pm

SEXTON har fått upp namnskylten. Jag gillar det här namnet - Dan SEXTON - låter som en tuff karaktär med gott om stake, i klassiska berättelsen om 'Lucky LUKE': Cowboy'n som drar vapen snabbare än sin egen skugga.

Jag vet inte exakt hur man tänker, vad man får i SEXTON man inte fick i GYNGE. Men jag antar lite vassare i allt och fler dimensioner i sitt spel, och bidra till olika matchbild?

Dan SEXTON. There's a new guy in town. En REVOLVERMAN.

Och Sanny undrar vem som skall göra målen?!? Vilken amatör. Han har uppenbarligen aldrig sett en film med John WAYNE..
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Varanen » fre aug 05, 2022 7:07 pm

När jag bedömer spelare så har jag enbart tre kriterier:

1. Skägg/Mustasch

Viktigaste egenskapen hos en hockeyspelare. Särskilt i slutspel.

2. Sexighet/Swag

Även kallat karisma och pondus.

3. Allmän coolness

Vi är ett pop-lag.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Stupet » fre aug 05, 2022 9:02 pm

Precis som Sanny så undrar jag med vem som ska göra målen? Sexton har gjort 14 mål på de senaste 87 matcherna. Det är alltså 0,16 mål per match och hans kurva har gått ganska klart neråt de senaste 2 åren.
Den enda som på pappret iaf producerar mål det är isf dansken.
Så frågan kvarstår. Vem gör målen?
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1937
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Dannedd » fre aug 05, 2022 10:23 pm

Tror Kossila blir vår bäste målgörare denna säsongen. Hans skott känns vasst. Därefter dansken, 16, Kellman och Rosén.
Generellt en större spridning bortsett från Kossila är vad jag tror.

Kanske ska köra en tävling om vem som gör mest poäng, mål, assist, +/- mm.? [emoji4]
#10 Duchon
Användarvisningsbild
Dannedd
Forumproffs
 
Inlägg: 934
Blev medlem: tor jan 12, 2012 12:44 am
Ort: Växjö

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Dysterqvist » lör aug 06, 2022 10:27 pm

Min kännsla är att målen och poängen den här sässongen kommer spridas ut på fler spelare , inte på en eller ett par fixstjärnor . Sexton lär nog kunna bidra med en hel del poäng även Kossila och Blichfeldt . En spelare som jag personligen gillar och som har kappacitet att göra fler poäng är Glenn G , sen tror jag vi får se mer mål från backarna i ock med Bengtsson och Cooper.
Men visst , ingen naturlig målskytt i laget den här gången. Dansken i så fall , även om han känns långt från Gynge och Calof . Fast å andra sidan blev ju Calof det mest trubbiga man skådat , dansken eller Sexton behöver bara fösa in en puck vardera för att övertrumfa Calof under hans sista år här :D
Dysterqvist
Forumproffs
 
Inlägg: 966
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav StenhårtSlagskott » sön aug 07, 2022 12:56 pm

Är straffskytte ett moment i skills? Kanske kan kolla om vi har någon ny talang som kan rädda poäng till vårt lag. Trött på random straffskyttar.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Towen » sön aug 07, 2022 7:12 pm

Det har du väl lärt dig nu 'Slapshot' att de som är bra vid den här tiden på året - är KASSA under sensäsong och slutspel - Och vice versa.

Good looking people ALWAYS show up late 8)

Being a Laker', is about being a cool..
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Dannedd » mån aug 08, 2022 12:06 am

Håll ett öga på 16 (aka #15) i strafftävlingen!
Någon som vet om det sänds på något vis då jag inte kan vara där?
#10 Duchon
Användarvisningsbild
Dannedd
Forumproffs
 
Inlägg: 934
Blev medlem: tor jan 12, 2012 12:44 am
Ort: Växjö

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav vlk » mån aug 08, 2022 6:33 am

Dannedd skrev:Håll ett öga på 16 (aka #15) i strafftävlingen!
Någon som vet om det sänds på något vis då jag inte kan vara där?
SMP sänder live


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8402
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav StenhårtSlagskott » mån aug 08, 2022 8:27 am

Towen skrev:Det har du väl lärt dig nu 'Slapshot' att de som är bra vid den här tiden på året - är KASSA under sensäsong och slutspel - Och vice versa.

Good looking people ALWAYS show up late 8)

Being a Laker', is about being a cool..


Gäller det även straffar?
Tycker det går att se styrkor och svagheter hos spelare och i vilka situationer de vill vara på försäsongen.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Truppen säsongen 22/23

Inläggav Dysterqvist » mån aug 08, 2022 9:36 am

Exakt . Jag ser mycket hellre spelare som är med ock levvererar från start , där VARJE match gäller nåt i stället för att fisa sig genom sässongen ock sen vakna först när det passar dom själva !
Dysterqvist
Forumproffs
 
Inlägg: 966
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Nästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster