Everts VLH (18/19) 2.0

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » ons maj 18, 2022 7:51 pm

Verkligen synd att klubben inte lyckades locka hit Hellberg.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav steve_saviano_theking » ons maj 18, 2022 8:45 pm

StenhårtSlagskott skrev:Verkligen synd att klubben inte lyckades locka hit Hellberg.


Instämmer, och nu är ju målvaktsparet inför säsongen redan spikat med Larmi och Åhman tyvärr, hade känts bättre med Hellberg. Larmi kan ju spika igen någon match då och då och däremellan kastar han in puckarna i mål.
Ett skott! Ett mål! För Lakers!
Användarvisningsbild
steve_saviano_theking
Forumproffs
 
Inlägg: 564
Blev medlem: mån nov 06, 2006 5:33 pm
Ort: lammhult

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » ons maj 18, 2022 9:40 pm

Gustavsson -> Kellman -> Mål i VM.
Hade varit fint i SHL den här säsongen [emoji16]

Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » ons maj 18, 2022 9:55 pm

Värför inte lägga 300k/m på Furch?
Larmi i all ära, men kan vi ändra en målvakts hela identitet?
Hela Larmi skriker spektakulära räddningar och yvighet.
Varför/hur ska vi kunna ändra det över en sommar?
Nä, Larmi får man nog ta som han är, på gott och ont.

Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Svartvadet » ons maj 18, 2022 10:09 pm

Jag håller med dig där, alltså att vi har en RIKTIG etta i laget!

MEN - Larmi har ju en jävla potential ändå? Otroligt hög. Det ska bli spännande att se om vi kan forma honom under sommaren och året.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6377
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » tor maj 19, 2022 8:31 am

Svartvadet skrev:Känns ju skönt att vi inte tappar Kellman till annat än en-vägs i NHL iaf...

Ja, riktigt bra under VM hittills. Björninen till BIF svider fortfarande. Hade stärkt vårt SH.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 13980
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » tor maj 19, 2022 3:32 pm

Det hade varit trevligt med en funktion i de här moderna digitala stödverktygen, som predicerar utkomst för nyanlända troll i SHL.
Så svårt att veta, du kan skjuta storvilt som KISKIINEN eller LAJUNEN. Men du kan lika gärna sitta på fulsprit - som KOSKENKORVA, JUNTTILA eller LESKINEN :o
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Aleks » lör maj 21, 2022 5:58 pm

Christian Jaros ryktas till Sverige igen. Stor tung back som borde kunna fylla "in your face" behovet som finns på backsidan. Flera klubbar verkar ha visat intresse men hoppas även Lakers gjort det. Kommer kosta men med honom i truppen så har vi nära på ett 5+ försvar, inte många som matchar det i SHL.

Lite lätt orolig är man inför varje säsong och extra inför nästa där flera klubbar laddar på. Finns ingen anledning för Lakers att snåla om det inte finns någon ekonomisk läcka i klubben. Vi har skapat oss en position inom svensk hockey som gör oss intressanta för nyförvärv. Än så läng snackar man fortfarande om ambitionen att ständig utmana om titeln som en anledning att komma till Växjö. Vi får inte bli mellanmjölk för att vi snålar och fegar ekonomiskt. Blir vi mellanmjölk utan vettig ungdomsverksamhet kommer vi falla inom några år.
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » sön maj 22, 2022 2:17 pm

Jag bara hoppas Evertsson inte förlitar sig på sina julvärvningar för i års så kommer alla loss innan säsongen från KHL. Det är nu det gäller.

Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön maj 22, 2022 5:51 pm

Det viktiga är att Coach Jörgen implementerar ett framgångsrikt spel som är tydligt och välfungerande med den truppen vi har. Just därför känns nya spelare mindre viktiga för vet ju inte vad planen är.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » sön maj 22, 2022 6:00 pm

Planen måste väl ändå vara att vinna guld? Vid dagis dato så ser ju inte högsta Hönsets lagbygge så sexappealfukking jävla wonderful ut.
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Aleks » sön maj 22, 2022 10:37 pm

StenhårtSlagskott skrev:Det viktiga är att Coach Jörgen implementerar ett framgångsrikt spel som är tydligt och välfungerande med den truppen vi har. Just därför känns nya spelare mindre viktiga för vet ju inte vad planen är.


Han har kanske inga krav på sig att vinna sm-guld första säsongen men det spel han ska implementera måste vara framgångsrikt direkt. Det kommer inte finnas någon slagpåse till nästa säsong utan alla matcher är 100% om man vill ha några poäng. Är inte en slagkraftig trupp med bra bredd redo i september kan det bli en jobbig höst som ska räddas upp under våren. Nästa säsong är det inte bara för guld man måste satsa, nästa säsong måste man satsa om man vill spela kvar i SHL.
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav PutteA » sön maj 22, 2022 11:26 pm

Ja, jag tror inte problemet i första hand är vi själva utan att alla andra verkligen lyfter sina trupper. Det är lite därför jag känner oro, just att HE verkar köra på i samma tofflor och verkar inte alls ta samma sats som de flesta klubbarna gör just nu i ligan. T.o.m Timrå har ju mer spets än vi just nu. Nä, jag tror faktiskt vi för första gången sedan säsong ett och två får ett jobbigt år. Jag hoppas jag har fel.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så är det med det, som det
är, me det som är, så är det
;)
Användarvisningsbild
PutteA
Styrelsen Lakers Lakejer
 
Inlägg: 16414
Blev medlem: lör apr 24, 2004 1:08 am
Ort: ÅRYD

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav steve_saviano_theking » mån maj 23, 2022 7:43 am

Om det nu är så att våran ekonomi gör att vi inte kan satsa som de andra SHL-klubbarna gör, varför är man inte ärliga med det och berättar det för oss supportrar i så fall? Det skulle göra att man slapp mycket spekulationer och irritation hos oss.

Kanske det också skulle göra att vi lakejer får ett annat driv och går samman och ser till att hjälpa klubben med att få ett lyft ekonomiskt. Nu är allt hemligt och vi ska helst inte få veta något och bara gilla läget.
Ett skott! Ett mål! För Lakers!
Användarvisningsbild
steve_saviano_theking
Forumproffs
 
Inlägg: 564
Blev medlem: mån nov 06, 2006 5:33 pm
Ort: lammhult

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » mån maj 23, 2022 8:57 am

Jag tror att mycket ligger i själva kommunikationen. Den är ofattbart dålig!

Bara läs en ”inför matchen artikel”. Där står exakt INGENTING som inte alla vet eller kan läsa sig till i tabellen.

Men när man får besök före match av E eller Hallam så berättar de ju alltid väldigt öppenhjärtigt om precis allt! Man kan fråga om i princip vad som helst och få svar så helt hemligt är det ju inte…

Men på nåt vis så finns det ett filter över hela föreningen som inte släpper igenom ett skit!

Jag kan väl acceptera att man inte droppar namn innan något är klart MEN man borde väl kunna gå ut och säga att man exempelvis letar eter 3 forwards av hög kvalitet och en defensiv back.
Eller hur många spelare man planerar att ha i truppen i september…

Det kan ju inte vara hemligt eller något som ger andra lag fördelar?

Jag tror att mycket ligger på de som ansvarar för kommunikationen! Ställer du frågan till E så svarar han!
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3273
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » mån maj 23, 2022 11:15 am

Det enda jag tycker är positivt med att vi inte fått in någon spets ännu är att vi är ute efter dom som inväntar NHL.


Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » mån maj 23, 2022 5:25 pm

bratsson skrev:Det enda jag tycker är positivt med att vi inte fått in någon spets ännu är att vi är ute efter dom som inväntar NHL.


Skickat från min SM-A515F via Tapatalk


Kan lika gärna va spelare som inväntar Schweiz eller DEL, SHL och Växjö är inte högst opp i näringskedjan.Tror det rasslar till efter VM ,Blichfeld och kannske någon till trillar in . Eller så hamnar dansken i NHL, beroende på hur han presterar under VM.
Dysterqvist
Forumproffs
 
Inlägg: 966
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Gravitrax Creator » fre maj 27, 2022 4:47 pm

Hej!
Mitt första inlägg här på forumet.
Har följt Lakers och HC i 40 år (minst)
Det som skiljer mig från dom flesta av er här, är att jag tror på Lakers i alla väder.
Ser med andra ord fram emot nästa säsong med tillförsikt.
Gravitrax Creator
Forumamatör
 
Inlägg: 13
Blev medlem: fre maj 27, 2022 4:36 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » fre maj 27, 2022 5:08 pm

Gravitrax Creator skrev:Hej!
Mitt första inlägg här på forumet.
Har följt Lakers och HC i 40 år (minst)
Det som skiljer mig från dom flesta av er här, är att jag tror på Lakers i alla väder.
Ser med andra ord fram emot nästa säsong med tillförsikt.
Välkommen.
Behövs lite "nytt" blod här inne [emoji28]

Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » fre maj 27, 2022 5:41 pm

Gravitrax Creator skrev:Hej!
Mitt första inlägg här på forumet.
Har följt Lakers och HC i 40 år (minst)
Det som skiljer mig från dom flesta av er här, är att jag tror på Lakers i alla väder.
Ser med andra ord fram emot nästa säsong med tillförsikt.

Men gud så fint skrivet. Inte ett öga torrt. :whistle:
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » lör maj 28, 2022 4:46 am

Gravitrax Creator skrev:Hej!
Mitt första inlägg här på forumet.
Har följt Lakers och HC i 40 år (minst)
Det som skiljer mig från dom flesta av er här, är att jag tror på Lakers i alla väder.
Ser med andra ord fram emot nästa säsong med tillförsikt.


Helt rätt!
Låt inte de bittra människorna dra ner dig från tronen. Vandringen mot nästa sm-guld har börjat. :clap:
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Aleks » lör maj 28, 2022 1:38 pm

Ett forum är väl till för diskussion om allt som rör klubben. Utgår ifrån att i princip alla håller på Lakers i alla väder här inne. När det finns frågetecken ser vi med lite olika ögon bara.

Lakers kommer inte medvetet att lägga sig på rygg och sprattla men man får inte ha en övertro på att det ska fortsätta gå bra bara för att vi varit inne i (kanske fortfarande är) en framgångsera. Orosmolnen finns givetvis inför nästa säsong oprövad headcoach, andra klubbars upprutning, hemvändare till andra klubbar, ekonomin, målvaktsparet, elake backen som är a och o, vilka ska ösa in mål osv. Tilltänkta målskyttar kommer landa in av hög klass tänker jag men de andra sakerna blir vänta och se, känner mig inte helt trygg i dagsläget.
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1291
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » lör maj 28, 2022 3:27 pm

Vad var grejen med JK, lämnade han självmant eller fick han gå? Varför i så fall?
Janne verkar ta över en klubb i hockeyettan. Vem gör det?? Det är ju ingen sport. T o m Svartis skulle kunna rodda en klubb i ettan :P :wink:
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Rothen » lör maj 28, 2022 3:46 pm

Towen skrev:Vad var grejen med JK, lämnade han självmant eller fick han gå? Varför i så fall?
Janne verkar ta över en klubb i hockeyettan. Vem gör det?? Det är ju ingen sport. T o m Svartis skulle kunna rodda en klubb i ettan :P :wink:


Var det inte Kiruna han skrev på för? Ville kanske bara hem igen, varför man nu skulle vilja bo där..
Rothen
Forumamatör
 
Inlägg: 26
Blev medlem: tor okt 20, 2016 5:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » lör maj 28, 2022 7:53 pm

StenhårtSlagskott skrev:
Gravitrax Creator skrev:Hej!
Mitt första inlägg här på forumet.
Har följt Lakers och HC i 40 år (minst)
Det som skiljer mig från dom flesta av er här, är att jag tror på Lakers i alla väder.
Ser med andra ord fram emot nästa säsong med tillförsikt.


Helt rätt!
Låt inte de bittra människorna dra ner dig från tronen. Vandringen mot nästa sm-guld har börjat. :clap:
Jag är väl en av de bittra och vedervärdiga [emoji23], välkommen till forumet.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8402
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » lör maj 28, 2022 8:30 pm

Aleks skrev:Ett forum är väl till för diskussion om allt som rör klubben. Utgår ifrån att i princip alla håller på Lakers i alla väder här inne. När det finns frågetecken ser vi med lite olika ögon bara.

Lakers kommer inte medvetet att lägga sig på rygg och sprattla men man får inte ha en övertro på att det ska fortsätta gå bra bara för att vi varit inne i (kanske fortfarande är) en framgångsera. Orosmolnen finns givetvis inför nästa säsong oprövad headcoach, andra klubbars upprutning, hemvändare till andra klubbar, ekonomin, målvaktsparet, elake backen som är a och o, vilka ska ösa in mål osv. Tilltänkta målskyttar kommer landa in av hög klass tänker jag men de andra sakerna blir vänta och se, känner mig inte helt trygg i dagsläget.


Bra formulerat , du sätter ord på hur jag känner och ser på lagbygget idag . Orosmolnen finns deffinitivt kvar, dom har nog även ökat. I fjol gick Växjö in i sässongen med Kalnins, en på pappret riktigt bra och meriterad målvakt. Han öppnade även otroligt bra , men vad som sen hände vet nog ingen. Han bara dippade och försvann.Nu inleder vi med Larmi, vilket gör mej mer än orolig . Varvar spektakullära räddningar med rena clown ingripanden , en spelevink jag tror kommer floppa i vinter . Med Kalnins såg det åtminnstone bra ut på pappret innan, det gör det inte nu enligt mej.
Och innan det kommer både en och två rejäla backar sammt två forwards som fullständigt vräker in poäng tror jag inte alls på denna versionen av Växjö . Jag väver in tapp av Hallam och Jönssons orutinerad som huvvudcoach i den bedömningen . Tack !
Dysterqvist
Forumproffs
 
Inlägg: 966
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » mån maj 30, 2022 4:57 pm

Inte ett ljud. Tyst som i en tjeckisk transistorradio från 1970-talet. Trollen har vunnit guld och halva trollaget är köpt, strippat och paketerat i värvningar på väg till lag i Sverige. Växjö Lakers Hockey nöjer sig med en anonym bastubadare som delar namn med en Disneyanka. Var Kalle ens aktuell under TV-pucken hemma i Finland? "De tusen sjöarnas land" - Ja nog f*n sjunker hon skeppet..

'RÖDET' han skriker efter spelare, och 'Chief' han har redan satt lapp på luckan och gått på semester. Jodå, det blir åtta veckor i år.. :roll:
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » mån maj 30, 2022 8:50 pm

Towen skrev:Inte ett ljud. Tyst som i en tjeckisk transistorradio från 1970-talet. Trollen har vunnit guld och halva trollaget är köpt, strippat och paketerat i värvningar på väg till lag i Sverige. Växjö Lakers Hockey nöjer sig med en anonym bastubadare som delar namn med en Disneyanka. Var Kalle ens aktuell under TV-pucken hemma i Finland? "De tusen sjöarnas land" - Ja nog f*n sjunker hon skeppet..

'RÖDET' han skriker efter spelare, och 'Chief' han har redan satt lapp på luckan och gått på semester. Jodå, det blir åtta veckor i år.. :roll:


Är bara oskickliga sportchefer som lastar upp fantasilöner för medelmåttor från Finland. Landslaget har presterat väl men inte många finska spelare som gôr något direkt avtryck i Sverige. Senaste var ju Melart och han är knappast vmspelare sá Chief gör helt rätt som inte letar i översta lådan i Finland. När en aktie gått bra och är övervärderad har skickliga aktörer redan hittat nya marknader som är redo att lyfta.

Saknar dock lite avstämningar med Chief. Är intresserad av ett nersnack om förra säsongen men också lite hur Jörgen slussas in för att göra avtryck. Har Carolina slutat göra avstämningar eller vad är det frågan om?

Chief. Ta dit ansvar som sportslig ledare och visa lite intresse för folk som följer laget. Vad gick fel förra året och hur ska spelet förbättras?
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Kloker » tis maj 31, 2022 1:44 pm

Jag har lyft detta innan och jag instämmer med ovanstående. Att högst sportsligt ansvarig inte kan bemöda sig att kommentera och sammanfatta den gångna säsongen gällande värvningar och sportsligt resultat på representationssidan är för jävla dåligt. Och framförallt vilka visioner inför kommande säsong som gäller?

Men säsongskort ska säljas och sponsorer ska mjölkas…
Användarvisningsbild
Kloker
Forumterrorist
 
Inlägg: 2564
Blev medlem: fre sep 17, 2010 12:53 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » tis maj 31, 2022 2:20 pm

Kloker skrev:Jag har lyft detta innan och jag instämmer med ovanstående. Att högst sportsligt ansvarig inte kan bemöda sig att kommentera och sammanfatta den gångna säsongen gällande värvningar och sportsligt resultat på representationssidan är för jävla dåligt. Och framförallt vilka visioner inför kommande säsong som gäller?

Men säsongskort ska säljas och sponsorer ska mjölkas…
Rättning i ledet och dra på smilbanden för fan [emoji23]


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8402
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » ons jun 01, 2022 4:22 pm

Japp.. Som att stå och titta på målarfärg torka. Inte ett livstecken. Klubben sprattlade mer när man värvade Sam MARKLUND (!)..

Vi skriver snart midsommar - och 'Nubben' han skvätter ner spelarkontrakt efter spelarkontrakt.. För oss verkar det bli alkoholfritt.. :roll:
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1597
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dannedd » ons jun 01, 2022 4:55 pm

#10 Duchon
Användarvisningsbild
Dannedd
Forumproffs
 
Inlägg: 934
Blev medlem: tor jan 12, 2012 12:44 am
Ort: Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » ons jun 01, 2022 10:09 pm

Fast att Chief inte plockar in spelare som värsta sNubben är bra.

Vill ju kunna spetsa drinken med någon starkt i Juli också. Truppen känns hyfsad men lite prat om lagbygget hade inte skadat.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4820
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » tor jun 02, 2022 5:04 pm

"En back som kopplats samman med lite rykten till Europa är den tidigare Växjö, Frölunda och Röglebacken Calle Rosén.

Men chanserna att han hamnar i Europa igen, är borta.

Calle Rosén som tillför St Louis Blues, och spelat 18 NHL-matcher denna säsongen, men mestadels spelat AHL-hockey för Springfield Thunderbirds, siktar vidare en sjätte säsong där borta. Samtliga säsonger, utom en har det blivit NHL-hockey.

Han har skrivit på för två nya år där borta.

"

Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3892
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » tor jun 02, 2022 8:48 pm

Värkar som att Växjö kan glömma Karlström ,enligt SMP har han fått ett NHL kontrakt att fundera på . Inte så svårt val . Synd i så fall Växjö har inte så många fler ”hemvändare” att hoppas på.
Dysterqvist
Forumproffs
 
Inlägg: 966
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster