Everts VLH (18/19) 2.0

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tis jul 05, 2022 1:16 pm

Dysterqvist skrev:Fast så lät det inför förra säsongen också,då skulle det vara en bred trupp på grund av CHL mm. Gick sådär med det .


Eller året innan det när mycket vara mellanmjölk i julisillyn. Sedan blev det guld.

EK rankar ändå Växjös mellanmjölk på övre halvan i årets silly så det finns de som går sämre i silly season :D
https://hockeynews.se/articles/25033/
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4864
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » tis jul 05, 2022 5:52 pm

'Ollonet' skriver också att TRE (3) spelare till skall in. 'Chief' måste avse pjäser susp'ade och inskjutna till seriestart - för att det sedan kommer ett random antal till våren, oavsett hur hösten ser ut - DET vet vi sedan gammalt.

Dessa tre kommer INTE vara som pre-millenniala finska VM-spelare - som gör EN bra match i karriären: Den beryktade Sverige-matchen.. Matchen då en måttlig (skägglös) finsk center av närmast allsvensk kaliber kunde kravla in i rinken och göra SITT LIVS MATCH, spela Stanley Cup-hockey i 60 minuter och leverera ett centerspel i världsklass. Aldrig skådat varken före - eller efter: Sverige-matchen..

Nej. 'RÖDET' han vill ha klass som sprudlar över 52 omgångar. För Varglyan i svensk ishockey, den ligger inte längre i Karlstad..
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1634
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav steve_saviano_theking » tis jul 05, 2022 11:24 pm

Zaar klar för Rögle och Lennström klar för FBK. Det kommer gå åt pipan för oss.
Ett skott! Ett mål! För Lakers!
Användarvisningsbild
steve_saviano_theking
Forumproffs
 
Inlägg: 566
Blev medlem: mån nov 06, 2006 5:33 pm
Ort: lammhult

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » ons jul 06, 2022 1:36 am

Känslan är att det kommer komma in 3 second hand spelare till eller som Evertsson skulle sagt 3 spelare som har antingen haft en nergång de senaste åren eller som nyligen varit skadad men som kan komma att blomstra i Växjö. Vi har sett det förrut. Skillnaden är bara att värvar du en toppspelare typ Lasch så vet du exakt vad du får på en gång. Än om du värvar in en spelare som har dippat de senaste åren eller varit långtidskadad. Då är chansen typ 30/70 att man någonsin får ut det som man ville få ut från början.
Det som jag tycker är konstigt är att Växjö verkar inte vara med och dra i några av alla de toppspelarna som har gått till andra lag i SHL. Eller så är Växjö inte så attraktivt som många tror.
Tror inte ett skit på det som många experter tippar oss just nu. Att vi skulle vara topp 6. Måste in målskyttar isf. Ser inte vem som ska göra målen i den truppen vi har just nu.
Tycker försvaret och våra målvakter ser bra ut. Tror att Emil Larmi kommer höja sig till nästa säsong. Men men men vi har inte mycket till offensivt hot om man ser till många andra lag i SHL.
Tipset för mig är inte änns bland de första 8 just nu tyvärr. Det måste in spets. Rejält med spets!!
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1973
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » ons jul 06, 2022 12:57 pm

Ja, allt är kört. Varför spela om poängen när vi vet vilka stackars losers vi är? Kulturen vann. De är så j-a bra på allting och vi suger extremt.

Kom igen nu! Kampen mot kultureliten är en fröjd VARJE säsong.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14043
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Aleks » ons jul 06, 2022 5:46 pm

Vi ska inte överdriva. Lakers har en bra stomme men saknar det vi ägnat den senaste månaden att debattera, 2 st 30 poängsforwards varav en ska kunna gå för 40 poäng samt den defensiva backen. Många lag har värvat fint och det kommer en del hemvändare. Men betänk att det ligger oerhörd press på hemvändarna, kan garantera ett det finns gått om floppar eller mellanmjölkprestationer som kommer komma från dem. Då gäller det att ha en grupp som fixar att täcka upp den missräkningen. Lakers har aldrig haft enstaka stjärnor som själva burit laget till framgång (bortsett från 17/18 8O , då var det bara stjärnor). Lagbygget och rollfördelning har alltid varit melodin i Växjö.
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1300
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » tor jul 07, 2022 8:29 pm

Nej inte överdriva men häller inte underskatta saker och ting: jo jo-lag efter varje guld, tvivel kring målvakterna,avsaknaden av en fysisk back IGEN och sen så att i princip ingen offensiv forward har blivit ersatt . Än.Nye dansken ska väll ersätta Nättinen kan jag tänka , men sämst minus i hela AHL spökar i bakhuvudet även Håkan Södergren s ord om att danska spelare aldrig lyckas lika bra i SHL somm i andra ligor . Sen då enbente Ågren ovanpå alltihop . Evertsson har mycket mer att bevisa enligt mej !
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1017
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » fre jul 08, 2022 9:45 am

Nej. Blichfeld är Gynges ersättare i så fall. Högerfattad målskytt.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14043
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » fre jul 08, 2022 10:02 am

Vi visste inte vad Gaunce eller Drury gick för, det blev rätt bra.
Kan vi ha lite tilltro för Evertsson och ge Kossila och Blichfeldt en chans i alla fall.

Tänk om dom är klassiska Evertssonvärvningar och så ska det in ytterligare 2 höjdare på det.

Nu kör vi!

Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3931
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » fre jul 08, 2022 11:09 am

Helt klart behövs fler pjäser in. Inte minst vår defensivt starka back med lite evil SWAG. Och det letar vi ju efter så jag förstår inte riktigt missnöjet. Klart att vi alla vill ha laget klart så snabbt som möjligt, men så här är hockeybranschen. Frölunda exempelvis tappade en spelare de precis värvat till NA och måste börja leta igen.

Silly har varit helt ok så här långt.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14043
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » fre jul 08, 2022 5:06 pm

Lite positivt:

1. Vi har inga balter i laget i år.

2. Vi HAR inte några balter i laget i år.

3. Vi kommer att ÄGA mustasch-kampen den här säsongen.

4. Vi har den mest spännande HC:n i hela SHL. Kanske den viktigaste värvningen i hockeysverige. Hade 'RÖDET' haft SKÄGG i sin verktygslåda - Han hade suttit i NHL Hall of Fame idag.
Många oroas av orutin på på posten, men det här är ett huvud som haft guldbyxorna på sedan TV-puckens dagar..

Sträck på er i sommar grabbar. Klubban i isen och upp med blicken. En Laker' ger sig ALDRIG.
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1634
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » lör jul 09, 2022 12:56 am

Alltså "rödet" är nog det sämsta nickname jag hört. Sorry

Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3931
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » lör jul 09, 2022 1:07 am

--> 'Bratten' --> 'RÖDET' han fick sitt nick under spelarkarriären. Hört i en podd med honom. Det syftar inte till något nedsättande, varken nu eller då, om någon läst in det.
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1634
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » lör jul 09, 2022 2:16 am

Rödet vägrar jag efter detta inlägg säga. Det låter för djävligt. Förmodar att det syftar på hans hårfärg vilket gör det uselt. Jörgen blir bra för mig.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » lör jul 09, 2022 5:27 am

Ja, det får bli coach Jörgen för mig. Men bortsett nick så håller jag med om att det ska bli intressant att följa honom som HC. Det enda som oroar mig lite är om han är lite för mycket "spelarnas man". Att vara HC är inte samma som att vara allas bästa vän. Men med den rutin han har så måste han vara medveten om det.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14043
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » lör jul 09, 2022 12:16 pm

Så jävulskt gott med sommar
och bara vänta på ett superspjut!

Någon som läst Expressens analys om läget i VLH?
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4864
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » sön jul 10, 2022 10:40 am

StenhårtSlagskott skrev:Så jävulskt gott med sommar
och bara vänta på ett superspjut!

Någon som läst Expressens analys om läget i VLH?
Ja, samma tugg även där.
1 back och 2 anfallare ska in.
Manuel Ågren kan bli en killer osv osv.

Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3931
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav steve_saviano_theking » sön jul 10, 2022 3:15 pm

StenhårtSlagskott skrev:Så jävulskt gott med sommar
och bara vänta på ett superspjut!

Någon som läst Expressens analys om läget i VLH?


De nämnde även något som oroade mig lite, de tror att vi eventuellt väntar med att ta in den sista backen och en av två forwards till en bit in på säsongen. Jag hoppas på att alla de spelarna är här när vi går på is i augusti, gärna någon ytterligare lirare. Det känns som att vi kan få en tuff start annars, som kan bli svår att ta igen, även om vi uppgraderar laget runt jul/nyår, det är kämpigt att ta igen när man hamnar för långt efter.
Ett skott! Ett mål! För Lakers!
Användarvisningsbild
steve_saviano_theking
Forumproffs
 
Inlägg: 566
Blev medlem: mån nov 06, 2006 5:33 pm
Ort: lammhult

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön jul 10, 2022 3:32 pm

steve_saviano_theking skrev:
StenhårtSlagskott skrev:Så jävulskt gott med sommar
och bara vänta på ett superspjut!

Någon som läst Expressens analys om läget i VLH?


De nämnde även något som oroade mig lite, de tror att vi eventuellt väntar med att ta in den sista backen och en av två forwards till en bit in på säsongen. Jag hoppas på att alla de spelarna är här när vi går på is i augusti, gärna någon ytterligare lirare. Det känns som att vi kan få en tuff start annars, som kan bli svår att ta igen, även om vi uppgraderar laget runt jul/nyår, det är kämpigt att ta igen när man hamnar för långt efter.


Det tror jag också och skrev det här. Kan Koivisto spela behöver vi inte en back utan hellre rätt back. Hittar Evertsson en bra kompletterande anfallare så kan den andra vänta ett tag.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4864
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » sön jul 10, 2022 8:13 pm

Knips det med röven och snålas in på de sista utlovade spelarna , en back och två prodduktiva forwards kan jag garanntera att Växjö är tredje bästa småländska laget inför juluppehållet .
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1017
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » mån jul 11, 2022 7:34 am

Finns inga garantier i idrott. Men med det sagt så är det klart vi behöver förstärkningar. Och jag tror de kommer. Sista backen ska ha en viss profil, vilket innebär att vi MÅSTE vänta på att rätt spelare dyker upp. Forwards finns alltid att tillgå. Men kanske vi är kräsna även här. Tänk om vi inte tar hit ett par hobittar denna gången. Tänk dig ett par fysiska praktexemplar med konstruktivt flow.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14043
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » mån jul 11, 2022 9:37 am

Ja, och hittar vi några riktigt bra spelare så råkar de säkert ut för trafikolyckor …eller så får allihop blindtarmsinflammation precis innan serien börjar.
Jag tycker att det känns helt hopplöst…
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3306
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Svartvadet » mån jul 11, 2022 4:01 pm

Jag säger som Varanen: Det ska spelas om det!

Är verkligen inte imponerad hittills, men vet också att pucken är platt och frågetecken blir till utropstecken - samt vise versa.

Jag hoppas, och tror, att Evertsson är ytterst noggrann med vilka han vill ta in nu. Rent av så att han kanske inte ta in någon alls innan serien börjar, för att se om marknaden öppnat sig något. Vi ska inte jämföra oss med HV, FHC, FBK osv. De går för Guld direkt, varje säsong. Det har aldrig VLH gjort och kommer inte göra nu heller, det är mer som ett levande projekt där det ska justeras allt eftersom.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6423
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » mån jul 11, 2022 5:55 pm

Centerbesättningen är sjukt bra. Bara där har vi halva inne. Målvakterna är, i mitt tycke, underskattade. Backarna är bra. Återstår ett par yttrar som får maskineriet att gå i jämn takt.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14043
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » mån jul 11, 2022 8:25 pm

Kulturen vill vara häftiga - down with the streets. Popen har det inom sig. En centerbesättning med:

RR - speluppfattning DeLuxe. Ser HELA isen all the time.

Kossila - Gör sin femma bättre. Är du på plats får du pucken.

Kellman - VM för fucking Sweden! Bättre än din morsa om vi säger så om en tredje center.

Galärslaven - ror på. Måste ro bättre i SH. En grymt rutinerad pjäs i SHL.

Detta är bra. Nu gäller det att forma enheterna.

Vi är hockeyns JimmyRay. Too cool for this shit!

https://www.youtube.com/watch?v=JqnO40A ... mmyRayVEVO
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14043
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » mån jul 11, 2022 9:08 pm

Så jag gissar att tårarna på forumet inte rört centrarna, som kanske tillhör toppen av SHL.

Målvakterna hade ingen bra räddningsprocent, mycket beroende på seriens sunkigaste SH. Alla vet att SH enbart är målvaktens ansvar.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14043
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » mån jul 11, 2022 10:02 pm

Ser inte hur marknaden någonsin ska kunna öppna opp sig mer än den är nu i och med flykten från KHL , Schweitz är det penningstarka alternativet men dom har begrännsat antal importer i varje lag och då borde SHL vara ett välldigt attraktivt alternativ ?
Centrar: ser spännande ut men jag är inget fan av Josen längre ,tycker han tappar mer och mer, men rutin har han onekligen , nye Kossila vet jag inget om alls men förmodar att Jönsson och Evertsson har bra koll på finnen. Rosén och Kellman är två riktiga ess ,ligans två bästa centrar rentav .
Betyg 4/5
Backar: ser också bra ut på pappret men det saknas en bit granit , innan den hårdhänte backen är på platts är jag skeptisk.
3/5
Tränare: spännande med Jönsson men hann får trolla med både knäna och pickadollen för att nå opp till Hallams nivå det vill säga Bäst i landet. Dock hellre nytt blod in via Jönsson än nån halvtrött snubbe man sett x antal år i båset hos något motstånndarlag .
Betyg 3/5
Forwards : Målskyttar saknas , välldigt mycket ansvar vilar nu på Blichfeldt. Kan bli bra kan lika gärna bli pannkaka, in med spets INNAN serien drar igång.
Betyg 2/5
Målvakter: jag är inte lika övertygad som en del andra. Åhman var bra men ingen självklar förstemålvakt . Har potential men hela den där HV grejen i våras känns skum , vill han ens spela i Växjö längre? Larmi är sevärd om
man tycker om tv spelsräddningar , men alldeles för yvig och fladdrig .
Betyg 2/5

Totalt 14/25, knappt godkännt i min bok !
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1017
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tis jul 12, 2022 10:54 am

Vad jämför du med? Har du gjort samma övning för övriga lag. Spelarna som ska ersättas är Nätet och Calof saknas. Summera deras poäng förra året och det finns läge till förbättring på poängsidan.
Tycker läget är svårbedömt men du gör verkligen skäl för namnet. Det får jag ge dig.

Laget vi hade förra året hade troligen kommit fyra om det inte hade varit så många skador. Lägg till att vi hade seriens sämsta Box så där finns några poäng och jobba med. Noterbara poänspelare vi tappat är Gynge och Lycksell men Gynge är mer en brunkar nu som är skicklig på att peta in lite puckar. Så båda två ska gå att ersätta med nya och framtida spelare utan större problem. Holmberg med sin spelstil och kostnad blir klart väldigt svår att ersätta.
Sedan hade vi extrema problem med målvakt och försvar tidigt på säsongen men blev lite mot slutet.
Med tanke på det så ger du laget 14 vilket måste vara bland de sämsta. Menar du att nästa samtliga lag är bättre än Växjö? som slutade femma utan större tapp?
Senast redigerad av StenhårtSlagskott tis jul 12, 2022 11:07 am, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4864
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » tis jul 12, 2022 11:06 am

StenhårtSlagskott skrev:Vad jämför du med? Har du gjort samma övning för övriga lag. Spelarna som ska ersättas är Nätet och Calof saknas. Summera deras poäng förra året och det finns läge till förbättring på poängsidan.
Tycker läget är svårbedömt men du gör verkligen skäl för namnet. Det får jag ge dig.
Tyckte han skrev tydligt att hans bedömning av truppen är som den ser ut just nu. Och inget annat. Han gör säkert en annan bedömning då de nya spelarna kommit in.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tis jul 12, 2022 11:09 am

vlk skrev:
StenhårtSlagskott skrev:Vad jämför du med? Har du gjort samma övning för övriga lag. Spelarna som ska ersättas är Nätet och Calof saknas. Summera deras poäng förra året och det finns läge till förbättring på poängsidan.
Tycker läget är svårbedömt men du gör verkligen skäl för namnet. Det får jag ge dig.
Tyckte han skrev tydligt att hans bedömning av truppen är som den ser ut just nu. Och inget annat. Han gör säkert en annan bedömning då de nya spelarna kommit in.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro


Ja, trupperna förändras hela tiden och är lättare när laget spelar att se vilken typ av spel de har och vad som kan förändras. Ingen har fel, vik. Själv tycker det är lite lågt. Men jag är inte heller så imponerad av "stora" namn.

Backar ska absolut upp ett snäpp. Bra mix. Puckskickliga. några dyra. några billigt.
Målvakterna är beroende av laget. Blev bättre under säsong. Åhman kommer ta ytterligare steg. Höj till en trea :)

Hållar forwards mellan tre och fyra även om de kanske inte riktigt når upp till en fyra.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4864
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » ons jul 13, 2022 9:26 pm

Jag är inte häller så imponerad av stora namn , men hällre det än inga namn alls
:eeeh:
Kanske lite snål i bedömningen mot både forwards och målvackter , men jag lever i nuet: tills någon av dom har bevisat att dom har utvecklats är jag orolig ,kan bara gå på vad jag sett inte vad jag tror jag kommer få se ! Därför blir mitt betyg bara 2 av 5 .
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1017
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » tor jul 14, 2022 2:57 pm

Vilka andra lag skulle du vilja byta 2 första backpar med?

Bengtsson/Cooper
Persson/Koivisto
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3306
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » tor jul 14, 2022 4:53 pm

Skulle gärna byta trollet i andra backpar mot FOLIN.

Sommar - solmogna jordgubbar, hallon och smultron på strån - Röda bär ÄGER - och vi har Sveriges hetaste HC 8)
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1634
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » tor jul 14, 2022 10:09 pm

Towen skrev:Skulle gärna byta trollet i andra backpar mot FOLIN.

Sommar - solmogna jordgubbar, hallon och smultron på strån - Röda bär ÄGER - och vi har Sveriges hetaste HC 8)
Jag med - men skulle du byta alla fyra mot fyra i frölunda (eller något annat lag)?
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3306
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » tor jul 14, 2022 10:30 pm

Härmapan skrev:
Towen skrev:Skulle gärna byta trollet i andra backpar mot FOLIN.

Sommar - solmogna jordgubbar, hallon och smultron på strån - Röda bär ÄGER - och vi har Sveriges hetaste HC 8)
Jag med - men skulle du byta alla fyra mot fyra i frölunda (eller något annat lag)?
Har vi de två bästa backparen och de bästa centrarna så borde guldet vara i hamn. Måste vi spela om det ens? [emoji23]


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8490
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 70 gäster