Everts VLH (18/19) 2.0

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » fre feb 10, 2023 8:49 pm

Vet inte vad Nubben och HVs lagbygge har med Växjös lag bygge att göra ? Jag skrev bara att Evertsson alltid brukar förstärka så här års , tycker det är välldigt märkligt om han inte gör det i år också med tanke på att Växjö har lett serien i stort sett hela sässongen . Tvåa i tabbellen nu men visst finns chans att slåss om guldet , om Evertsson hittar lite spetts framåt .
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1023
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » fre feb 10, 2023 9:45 pm

Dysterqvist skrev:Vet inte vad Nubben och HVs lagbygge har med Växjös lag bygge att göra ? Jag skrev bara att Evertsson alltid brukar förstärka så här års , tycker det är välldigt märkligt om han inte gör det i år också med tanke på att Växjö har lett serien i stort sett hela sässongen . Tvåa i tabbellen nu men visst finns chans att slåss om guldet , om Evertsson hittar lite spetts framåt .
Jag syftade inte på ditt inlägg utan mer allmänt på slakballar och olyckskorpar och gnället på Sveriges bästa sportchef!
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3308
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Person » lör feb 11, 2023 12:44 am

Vi kan ju för fan inte bara värva för värvandets skull. Det ska göra laget bättre, och med tanke på att det är en säsong där flera lag letat spelare hela säsongen utan resultat tror jag att förväntningarna får sänkas något.
Person
Forumdemon
 
Inlägg: 1838
Blev medlem: lör jan 13, 2018 11:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » lör feb 11, 2023 9:41 am

’Göra laget bättre’ borde vara enkelt , en back i stället för Krupic ock en forward i stället för dansken . Krävs inga super stjärnor in där om mann säjer så .
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1023
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » lör feb 11, 2023 10:28 am

Dysterqvist skrev:’Göra laget bättre’ borde vara enkelt , en back i stället för Krupic ock en forward i stället för dansken . Krävs inga super stjärnor in där om mann säjer så .
Jag håller med om att Krupic inte dominerar (vilket inte är så konstigt i ligans klart bästa backbesättning) men du tycker alltså att vi ska lägga pengar på en ny sjundeback???

Det är ju PRECIS detta allt handlar om!

Ska vi ta in något ska det väl göra skillnad?
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3308
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Aleks » lör feb 11, 2023 1:17 pm

Jag tror på riktigt att E överväger värvningar men funderar stenhårt på om de faktiskt kommer höja laget. Exempelvis ryktas Meile bort. Där kan man värva en förhållandevis bra center/forward, men är det verkligen någon som gör laget bättre? I så fall marginellt då vi har hans karaktär av spelare redan. Då är det bättre att trycka in de slantarna på Rasmussen till nästa säsong. Finns däremot en Gaunce på marknaden är det bara att slå till.
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1300
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » lör feb 11, 2023 1:37 pm

Aleks skrev:Jag tror på riktigt att E överväger värvningar men funderar stenhårt på om de faktiskt kommer höja laget. Exempelvis ryktas Meile bort. Där kan man värva en förhållandevis bra center/forward, men är det verkligen någon som gör laget bättre? I så fall marginellt då vi har hans karaktär av spelare redan. Då är det bättre att trycka in de slantarna på Rasmussen till nästa säsong. Finns däremot en Gaunce på marknaden är det bara att slå till.
Det är klart att han letar förstärkningar men jag vare sig tror eller hoppas att det är en nu sjundeback som står högst upp på priolistan…

Något i stil med Gaunce till rätt peng hade absolut varit välkommet!
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3308
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » lör feb 11, 2023 3:07 pm

Jag hoppas det kommer nån ny i stället för dansken , han tillför knappt någon ting men kostar säkert väldigt mycket . Fimpa Krupic helt , värva en ny granit klump . Tack för mej !
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1023
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » lör feb 11, 2023 6:02 pm

Självklart kostar en center i landslaget pengar att ha. 250-275 tusen är väl rimligt. Varför skulle vi inte betala Rasmusen det?


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8496
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » lör feb 11, 2023 7:18 pm

vlk skrev:Självklart kostar en center i landslaget pengar att ha. 250-275 tusen är väl rimligt. Varför skulle vi inte betala Rasmusen det?


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro


Jo men är han värd 352-350 tusen/mån ? Det är väll där problemet ligger , Örebro lär ha erbjudit drygt 300 tusen .
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1023
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » lör feb 11, 2023 7:47 pm

Dysterqvist skrev:
vlk skrev:Självklart kostar en center i landslaget pengar att ha. 250-275 tusen är väl rimligt. Varför skulle vi inte betala Rasmusen det?


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro


Jo men är han värd 352-350 tusen/mån ? Det är väll där problemet ligger , Örebro lär ha erbjudit drygt 300 tusen .
Hur vet vi det? Vi har inte en aning vad eller om de har bjudit. Det får ju inte bli en sorts sanning av alla spekulationer


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8496
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön feb 12, 2023 9:59 am

Lita på att Joel och Hardy försöker få Rasmussen till VLH om han inte bestämt sig. Rasmussen är kraftfull men inte den som leder ett lag på spelskicklighet. I landslaget har han inte varit framträdande och har också en roll i fjärdelinan. Det kanske han inte accepterat i VLH. Men hade gärna sett honom som arvtagare till Markusson och Josen. Spelare som sätter laget först. Spelar Josen en säsong till så kan Dennis gå som vinge i en topplina för att sedan år två ta en centerroll där det behövs.

Pengar verkar alltid ha varit viktigt för Dennis med tanke på hans klubbval senaste åren. Men nu flyttar han snart hem för att få lugn i livet så då borde allt runt omkring vara viktigare. Örebro har en roll för honom som given förstacenter år ett och får spela med polaren Bromé, men på längre sikt, varför Örebro? De har haft en långsiktigt plan men får inte ihop det.

Var bor brudens familj? Är de kvar i Småland skjuter Dennis sig i foten om han landar i Örebro.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4867
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » sön feb 12, 2023 10:13 am

StenhårtSlagskott skrev:Lita på att Joel och Hardy försöker få Rasmussen till VLH om han inte bestämt sig. Rasmussen är kraftfull men inte den som leder ett lag på spelskicklighet. I landslaget har han inte varit framträdande och har också en roll i fjärdelinan. Det kanske han inte accepterat i VLH. Men hade gärna sett honom som arvtagare till Markusson och Josen. Spelare som sätter laget först. Spelar Josen en säsong till så kan Dennis gå som vinge i en topplina för att sedan år två ta en centerroll där det behövs.

Pengar verkar alltid ha varit viktigt för Dennis med tanke på hans klubbval senaste åren. Men nu flyttar han snart hem för att få lugn i livet så då borde allt runt omkring vara viktigare. Örebro har en roll för honom som given förstacenter år ett och får spela med polaren Bromé, men på längre sikt, varför Örebro? De har haft en långsiktigt plan men får inte ihop det.

Var bor brudens familj? Är de kvar i Småland skjuter Dennis sig i foten om han landar i Örebro.
Rasmusen är vuxen och tar sina beslut tillsammans med sin familj. Jag tror vi gör bäst i att sluta spekulera om saker vi har absolut noll koll på. Och vi behöver heller inte agera moralisk kompass för honom.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro kr
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8496
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön feb 12, 2023 10:18 am

vlk skrev:
StenhårtSlagskott skrev:Lita på att Joel och Hardy försöker få Rasmussen till VLH om han inte bestämt sig. Rasmussen är kraftfull men inte den som leder ett lag på spelskicklighet. I landslaget har han inte varit framträdande och har också en roll i fjärdelinan. Det kanske han inte accepterat i VLH. Men hade gärna sett honom som arvtagare till Markusson och Josen. Spelare som sätter laget först. Spelar Josen en säsong till så kan Dennis gå som vinge i en topplina för att sedan år två ta en centerroll där det behövs.

Pengar verkar alltid ha varit viktigt för Dennis med tanke på hans klubbval senaste åren. Men nu flyttar han snart hem för att få lugn i livet så då borde allt runt omkring vara viktigare. Örebro har en roll för honom som given förstacenter år ett och får spela med polaren Bromé, men på längre sikt, varför Örebro? De har haft en långsiktigt plan men får inte ihop det.

Var bor brudens familj? Är de kvar i Småland skjuter Dennis sig i foten om han landar i Örebro.
Rasmusen är vuxen och tar sina beslut tillsammans med sin familj. Jag tror vi gör bäst i att sluta spekulera om saker vi har absolut noll koll på.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro


Klart han gör. Men vi vet ju vad han sagt tidigare så blir konfunderad på varför Örebro nu skulle vara ett givet val helt plötsligt?
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4867
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » sön feb 12, 2023 10:42 am

StenhårtSlagskott skrev:
vlk skrev:
StenhårtSlagskott skrev:Lita på att Joel och Hardy försöker få Rasmussen till VLH om han inte bestämt sig. Rasmussen är kraftfull men inte den som leder ett lag på spelskicklighet. I landslaget har han inte varit framträdande och har också en roll i fjärdelinan. Det kanske han inte accepterat i VLH. Men hade gärna sett honom som arvtagare till Markusson och Josen. Spelare som sätter laget först. Spelar Josen en säsong till så kan Dennis gå som vinge i en topplina för att sedan år två ta en centerroll där det behövs.

Pengar verkar alltid ha varit viktigt för Dennis med tanke på hans klubbval senaste åren. Men nu flyttar han snart hem för att få lugn i livet så då borde allt runt omkring vara viktigare. Örebro har en roll för honom som given förstacenter år ett och får spela med polaren Bromé, men på längre sikt, varför Örebro? De har haft en långsiktigt plan men får inte ihop det.

Var bor brudens familj? Är de kvar i Småland skjuter Dennis sig i foten om han landar i Örebro.
Rasmusen är vuxen och tar sina beslut tillsammans med sin familj. Jag tror vi gör bäst i att sluta spekulera om saker vi har absolut noll koll på.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro


Klart han gör. Men vi vet ju vad han sagt tidigare så blir konfunderad på varför Örebro nu skulle vara ett givet val helt plötsligt?
Spekulationer igen.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8496
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön feb 12, 2023 10:57 am

Ja, det är en sillytråd.

Att det har ju ryktats om att VLH inte tror Dennis hamnar här. Om användarna har fakta vet jag inte.

Men jag vet att Dennis har sagt att han älskar Växjö, och att Västerås och Växjö ligger honom nära. Har starka band hit med spel och familj. Att han haft bas i lägenheten i vasastan är det som binder honom till Stockholm.

Har aldrig hört han säga att Örebro vore intressant. Så har de inte de familjebanden i Växjö så är Örebro ett mer förståligt val.
Senast redigerad av StenhårtSlagskott sön feb 12, 2023 1:55 pm, redigerad totalt 2 gånger.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4867
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » sön feb 12, 2023 1:53 pm

vlk skrev:
StenhårtSlagskott skrev:
vlk skrev:Spekulationer igen.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro


Akta så du inte självantänder . Detta är en silly tråd , rykten och spekulationer är det som håller tråden igång …

Hadde varit intressant att få se Evertsson plåcka in en allsvensk mål skytt , men han verkar sällan kolla neråt :roll: . Nicola Pasola ryktas till Luleå , Anton Gradin till Malmö osv. Moras Johan Persson har slagit allsvenskt rekord , poäng i 21 raka matcher . Jag sätter båda mina öron på att han hadde gjort det bättre än våran dansk , för ungefär halva lönen.
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1023
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » sön feb 12, 2023 2:28 pm

3 dagar kvar...
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14043
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön feb 12, 2023 2:40 pm

Varanen skrev:3 dagar kvar...


Förlängningar med Nilsson, Sexton och Stjernborg. Chief verkar aktiv. Det är positivt :clap:
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4867
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav bratsson » sön feb 12, 2023 5:08 pm

Tror ni Joel Persson kommer tacka ja till någon Schweizisk klubb?
Han lär ju ha anbud nu när han är "ordinarie" i landslaget
bratsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3932
Blev medlem: sön sep 11, 2011 4:11 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » sön feb 12, 2023 5:55 pm

Där försvann nog Hardy till NHL


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8496
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » sön feb 12, 2023 6:54 pm

Det är väl "klart" sen i julas att HHA får en NHL-chans. Gissar att NORDBERG är påtänkt för nästa 'HÄMAN-resa', och ENGSUND kompletterar.

Sägs att vi registrerar en tredjemålis för skadegardering inför slutspelet. Vad spelar det för roll när vi inte har någon MÅLSKYTT?? Skall Varanen gå in och lova att KOSSILA nätar varje match igen? Det vill nästan till.
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1645
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Svartvadet » sön feb 12, 2023 6:57 pm

HHA är gone.

Svårt säga hur länge han blir kvar därborta dock... Han har ju size och offensiven, men är han tillräckligt elak och rejäl när han möter spelare som EP40? Tveksamt säger jag. Men kan ha fel.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6428
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön feb 12, 2023 7:03 pm

vlk skrev:Där försvann nog Hardy till NHL


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro


Spekulation ;)
Sanny och Svensson har rapporterat att VLH kan räkna bort Hardy sedan länge.

Visst kan Persson lämna. Men hoppas att han inte är intresserad av det. Skulle han lyckas ta sig in VM-truppen kan vi börja bli oroliga på riktigt. Samma gäller Bengtsson.

Viktigast just nu är att alla verkar klarat turneringen oskadade. :clap:
Senast redigerad av StenhårtSlagskott sön feb 12, 2023 7:21 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4867
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Svartvadet » sön feb 12, 2023 7:20 pm

Host host....

Förvisso en gris på alla sätt, men vore perfekt annars.
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6428
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön feb 12, 2023 7:28 pm

Svartvadet skrev:Host host....

Förvisso en gris på alla sätt, men vore perfekt annars.


Han var ojämn i Vancouver.
Hur är hans karaktär? Vill Chief och Coach ha in honom i en fungerande grupp. Varför får han lämna trots bra resultat :?:
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4867
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Svartvadet » sön feb 12, 2023 7:33 pm

Han hamnade i slagsmål med en lagkamrat tydligen!

Men det gör väl inte oss något!? :lol:
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6428
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön feb 12, 2023 7:41 pm

Svartvadet skrev:Han hamnade i slagsmål med en lagkamrat tydligen!

Men det gör väl inte oss något!? :lol:


Nej, kanske inte. Beror på hur det gick till.
Men han var också anklagad för våldtäkt alternativt sexuellt ofredande, men blev friad.

Chief breddar truppen med en ev tredjemålvakt. https://www.eliteprospects.com/player/2 ... ak-mantler
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4867
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » sön feb 12, 2023 7:52 pm

Isak Manler Östersund tydligen reggad som tredje målis av Växjö inför slutspelet .
15:e plats i räddnings procent bland HAs målvakter . Borde man inte lika gärna kunna annvända egna j20 målisen ?
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1023
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Stupet » mån feb 13, 2023 12:18 am

Förlåt men att plocka in Manler som tredje målis förstår jag inte ett smack av. Hade hellre sett Albin Boija från J20 ta den platsen istället.
Tror fortfarande inte att Evertsson plockar in någon ny innan fönstret stänger. Och blir det någon så skulle jag gissa att det blir någon halvdan spelare från HA som gjort typ 15 poäng denna säsongen och är runt 27 år gammal.
Användarvisningsbild
Stupet
Forumdemon
 
Inlägg: 1974
Blev medlem: tor jun 19, 2003 3:02 pm
Ort: Ingelstad

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » mån feb 13, 2023 7:46 pm

Stupet skrev:Förlåt men att plocka in Manler som tredje målis förstår jag inte ett smack av. Hade hellre sett Albin Boija från J20 ta den platsen istället.
Tror fortfarande inte att Evertsson plockar in någon ny innan fönstret stänger. Och blir det någon så skulle jag gissa att det blir någon halvdan spelare från HA som gjort typ 15 poäng denna säsongen och är runt 27 år gammal.


Albin har alla chanser att ta den platsen om han är tillräckligt även om Evertsson väljer att ha fler alternativ.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4867
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav steve_saviano_theking » mån feb 13, 2023 8:53 pm

Jag har nog svängt lite när det gäller att förstärka truppen innan deadline, det känns som att många klubbar värvar bara för sakens skull. Det kan ju faktiskt vara en styrka att stå emot och inte värva bara för att alla andra gör det. Som Rögle med Simon Hjalmarsson, för 2 år sedan var det ingen i SHL som ville ha han och nu bränner de kanske 1-1,5 miljon på han, jag tror inte det är värt det.
Ett skott! Ett mål! För Lakers!
Användarvisningsbild
steve_saviano_theking
Forumproffs
 
Inlägg: 566
Blev medlem: mån nov 06, 2006 5:33 pm
Ort: lammhult

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » ons feb 15, 2023 9:39 am

Nu börjat det dra ihop sig om det ska bli något den här säsongen.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4867
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » ons feb 15, 2023 11:57 am

steve_saviano_theking skrev:Jag har nog svängt lite när det gäller att förstärka truppen innan deadline, det känns som att många klubbar värvar bara för sakens skull. Det kan ju faktiskt vara en styrka att stå emot och inte värva bara för att alla andra gör det. Som Rögle med Simon Hjalmarsson, för 2 år sedan var det ingen i SHL som ville ha han och nu bränner de kanske 1-1,5 miljon på han, jag tror inte det är värt det.
Ingen värvar för sakens skull. En långt slutspel sliter och skador kommer, så breddning av trupp är också kvalitet.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8496
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » ons feb 15, 2023 3:38 pm

Hur fungerar det nu. Är det fram till 00:00 SHARP (svensk tid) inatt vi har på oss att fixa en underskrift? Sedan kanske den inte offentliggörs förrän imorgon. Eller rent av först efter SAIK-matchen, för att inte störa laget i - DEN VIKTIGASTE MATCHEN HITTILLS - den här säsongen.

Drömmen är ju ett superspjuth som har fyra Cuper och tre Allstar-matcher från THE LEAGUE under bältet. Suck, vad är väl en bal på slottet..

Eric MARTINSSON? Redan till detta fönster? Vad är det för tisslande och tasslande? Första tanken är att vi inte behöver backar, men helvete vad hockey per krona det gick att få ut där rent teoretiskt om han kommer billigt. En offensiv dimension till faktiskt. Eric har vunnit guld i den här ladan förut. Det har däremot aldrig LINDROS gjort. Fuck spelar han fortfarande? Där har vi en legionär som hade gjort skillnad i truppen. Storlek. Och en offensiv uppsida..

Förstår ni grabbar, att det börjar snart på riktigt?!
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1645
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster