Peter Andersson

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Peter Andersson

Inläggav H. Nygren » lör maj 12, 2007 10:32 pm

..var en skön kille, glömmer inte hans avgörande mål mot SAIK (där var han snabb!).
Han gjorde faktiskt 52 mål i vår "uniform" under de åren han var med...

Undrar om han är på väg till Nybro?:roll:
Har sett hockey i Växjö sedan 1967...
H. Nygren
Forumamatör
 
Inlägg: 167
Blev medlem: fre mar 02, 2007 9:34 pm

Inläggav ruppo » lör maj 12, 2007 10:43 pm

Är ju sagt att han ska bo i Växjö vad jag hört... är det inte lite väl långt att pendla till Nybro då?
Användarvisningsbild
ruppo
Forumdemon
 
Inlägg: 1867
Blev medlem: mån aug 02, 2004 9:04 pm
Ort: Vettet

Inläggav Sköna_Gröna » sön maj 13, 2007 12:56 am

En spelare som bara lever på meriter. En av våra sämre föregående säsong.
Stolthet, hjärta, tradition
Användarvisningsbild
Sköna_Gröna
Forumamatör
 
Inlägg: 212
Blev medlem: sön mar 18, 2007 10:15 pm
Ort: VÄXJÖ

Inläggav Toyspeed » sön maj 13, 2007 10:11 am

Håller inte med alls.
Peter är en bra hockeyspelare med ett fantastiskt handledsskott. Hälften av sina mål sitter precis i plockhandskrysset.

Han gjorde 32 poäng den gångna säsongen och var en av dom spelare som tog de väldigt hårt när de gick tungt i början av säsongen. När poängen började trilla in så va också Peter med i protokollet allt som oftast.
Framför allt så tror jag de va ett riktigt fel val att sätta ett C på brötstet på peter då han är en spelare som ska smyga runt lite obemärkt och sen bara trycka dit pucken. Nu va han tvungen att hela tiden försöka synas och göra jobbet så resten av laget kom igång. De är inte hans spelstil alls och de hämmade nog honom ordentligt. Blir han kvar i TAIF hoppas jag att han slipper lagkaptensrollen.
Toyspeed
Forumamatör
 
Inlägg: 232
Blev medlem: tor aug 18, 2005 12:04 pm


Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 13 gäster