Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Bee skrev:Finsk back som man aldrig hört talas om skeptisk som fan.. Hmm luktar Kalle Kaioma här Evertsson?? Dina finska backar du släpat hit genom åren har mer eller mindre ALLA varit värdelösa (Ilka undandaget).. Hoppas jag har fel men jag kommer inte ställa mig på stortorget o sjunga "KUMBAYA" åt denna värvning...
Honom ska vi haaaaaaa!!!rawspont skrev:Spännande. Sägs vara spelskicklig. Tacklas verkar han kunna.
Power Play skrev:Fyfan va uselt. En finnjävel? Från Helsingfors? Och dessutom med Evert som värvare. Vilken skit. Ska aldrig sätta min fot i arenan mer.
Varanen skrev:Torka tårarna nu allihopa! Är det en fysisk spelare börjar vi gråta, är det en sillmjölk är vi besvikna, en grovjobbare blir vi trötta, en tekniker som spelar med små marginaler gör oss arga, en målskytt som inte alltid jobbar hem ger oss ont i magen. Det är riktigt synd att inte alla ni som lätt hade fixat ihop 25 perfekta spelare utan minsta lilla brist inte är värvningsansvariga.
Power Play skrev:Varanen skrev:Torka tårarna nu allihopa! Är det en fysisk spelare börjar vi gråta, är det en sillmjölk är vi besvikna, en grovjobbare blir vi trötta, en tekniker som spelar med små marginaler gör oss arga, en målskytt som inte alltid jobbar hem ger oss ont i magen. Det är riktigt synd att inte alla ni som lätt hade fixat ihop 25 perfekta spelare utan minsta lilla brist inte är värvningsansvariga.
Det var tammejfan det sannaste som skrivits på detta forum på minst två år. Du inger hopp om att mänskligheten trots allt inte är på väg att gå under.
Tack Varanen. That made my day.
Läktarexperten skrev:Men jag saknar slagskotten - de där fösarna på mål i klippen skrämmer ingen motståndare i elitserien
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 3 gäster