Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Towen skrev:Känslan är att prestationen nästa säsong mycket beror av om RASMUSSEN kan axla ROSÉN's gamla roll av att DRIVA laget. Inte som poängspruta (Det blir 'DANSKE's uppgift nu när han skall upp två nivåer ). När #87 hade sin storhetstid - var han bara ombytt - räckte det oftast för vinst, oavsett hur mycket han själv syntes. ALLA höjde sig av 'Robban's närvaro. Inte bara linan, utan hela laget. Så fort han stod utanför skadad, då sjönk lagprestationen.
Kan Dennis axla den manteln? Att vara DEN pjäsen - den ledare som i sin blotta NÄRVARO, får omgivningen att sträcka på sig - att höja bilden av sig själva?
Detta oavsett om det snubblar in en klasscenter till eller ej.
vlk skrev:Dylan förlänger 2 år. Jag tror han gör ett bättre andra år i Lakers. Men han måste lära sig svensk slutspelshockey.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Jag tar mycket hellre Lycksell än Karlström.StenhårtSlagskott skrev:Är Karlström en säker mediakälla eller en önskning?
Hur går det för Lycksell. Han kan knappast överväga IKO nu.
Härmapan skrev:Jag tar mycket hellre Lycksell än Karlström.StenhårtSlagskott skrev:Är Karlström en säker mediakälla eller en önskning?
Hur går det för Lycksell. Han kan knappast överväga IKO nu.
…sen vet jag inte varifrån Karlström-ryktet kommer? Har bara sett det här inne
Kirk i England var ju grym mot Canada. Ta hit honom och Smejkal så ser det bra ut sen…
Towen skrev:GRANBERG bekräftad. Habilt. Men.. Det här känns ju mindre bra att läsa.. - Saxat fr Norran:
"Efter nästan två decennier och 690 matcher i Skellefteå AIK:s tröja fick Petter Granberg tidigare i vintras beskedet att han inte ingick i klubbens framtidsplaner – på tisdagen meddelade AIK att han lämnar klubben: "Det känns vemodigt – det är ju här jag vill spela" säger han till Norran."
Mmhm.. vågar man hoppas han är lite felciterad?
Du glömde att Svensson ersätter Rieder också [emoji106]Towen skrev:Skall man vara ärlig, ser det inte ut som att vi blir en stavelse bättre. Petter ersätter Gabriel rakt av. RASMUSSEN mot KOSSILA (-ish samma klass, om än olika stil: Kalle mer spets men Dennis höjer LAGET?). "Mackan' mot KARLSTRÖM - Kan 'KARLA' matcha 'SYLVE' utan KOSSILA's handleder vid sin sida?
Potentialen ligger kanske mest i att Dylan och Zach går in i spelet med en annan rutin i år, och bör lyfta sig från start.
Men GULD..?
Tiden går så snabbt. Jörgen redan på sitt tredje år. Nytt kontrakt bör väl basuneras ut kring jul redan. Vi jobbar metodiskt - 'Hövding style''. Vi är ju inte HV. Haha
Är han klar är det ju närmast en katastrofDysterqvist skrev:Tycker Rögle, Färjestad och Luleå har värvat bäst hittills, på pappret. Dessa lag har ju precis som vi tappat en del tunga namn, men alla känns nästan lite bättre nu. Vi får se om Evertsson lyckas skaka fram nåt mer eller om han är klar nu.
vlk skrev:Joel Svensson lånas ut till Taif
Varför då ?Dysterqvist skrev:vlk skrev:Joel Svensson lånas ut till Taif
Skandal
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster