Everts VLH (18/19) 2.0

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » mån maj 06, 2024 4:44 pm

MV1: Larmi
MV2: Åhman

B1: Persson
B2: Cooper
B3: Martinsson
B4: Lowe
B5: (Granberg) - Ny från Saik
B6: E.Rosén
B7: (Guittari) - Förlängning
B8:

C1: Rasmussen
C2: (RR) - Förlängning
C3: Strandberg
C4: Lundberg

V1: Blichfeld
V2: (Karlström) - Ny från AHL
V3: (McLaughlin) - Förlängning
V4: Ågren
V5: Stjernborg
V6: E.Sylvegård
V7: H.Gustafsson
V8: Nilsson
V9: Eriksson
v10: Svensson - Ny från J20

Vad återstår? Några backar, kanske en center, och 1-2 fws. Ge oss tyngd chiefen! Vi var lite för lätta senast. Bättre balans mellan teknik och styrka krävs för Guldet.

edit: Glömde Lundberg. Flyttade Eriksson till vinge. :oops:
Senast redigerad av Varanen tis maj 07, 2024 8:58 am, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14052
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Svartvadet » mån maj 06, 2024 5:40 pm

Vi är i en förändringsfas, helt klart.

Tycker vi signalerar många bra saker, men det märks och kommer märkas att spargrisen kommer gå varm.

Stommen vi bygger vidare på är Persson, Cooper, Dennis, Ågren. I ärlighetens namn känns laget mellanmjölk. Då brukar de dock leverera konstigt nog. Får hoppas Dansken kan göra 55-60p
Användarvisningsbild
Svartvadet
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6430
Blev medlem: lör apr 07, 2007 10:13 pm
Ort: Vaaho

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » mån maj 06, 2024 7:04 pm

Förlänger man med MacLol och Guitarri, vilket det redan flaggats för av MrMadhawk, och Robban beslutar sig för att köra en säsong till så har vi en back (Granberg?) och en fw (Karlström?) kvar att värva. J18/J20-talangerna ska in som utfyllnad.
Det ser nästan lite sämre ut än i fjol faktiskt. Ingen riktig sniper, att Eriksson ska gå in och dominera direkt känns naivt att tro. Cederqvist valde Frölunda, jag tror han kommer göra fler poäng än t ex Karlström, om han nu kommer.
Detta blev inte alls vad jag trodde, inte hittills i alla fall. Pratar man om revansch så måste man spänna musklerna i alla fall lite grann :roll:
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1036
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » tis maj 07, 2024 9:22 am

Glömde Lundberg på min senaste GRID. Kollar man in truppen så tror jag centrarna blir Raz, RR, Strandberg och Lundberg. Om RR lägger av ersätts han inte rakt av utan Eriksson testas som trea. Vi har redan 8 forwards på kontrakt så jag tror att vi prioriterar ett spjuth på yttern även om McLol förlänger. Det skulle ge Mr X, McLol och Blichen som målskyttar. Håller Karlström tillräcklig standard som Mr X om RR lägger av? Möjligen. Själv tycker jag inte att vi ska förlänga med McLol utan försöka hitta en mer kraftfull spelare på den platsen. Vi har sköna tekniker i truppen och McLol spelar ändå mer som en center i det offensiva spelet. Hellre en offensiv kraftfull ytter, åtminstone en med räckvidd och som inte bara kan ta en tackling utan också dela ut sådana.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14052
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Aleks » tis maj 07, 2024 3:38 pm

Undrar om Evertssons spaning är att SHL generellt kommer vara fattigare på spjut som annars dansat in från NHL/AHL, tidigare KHL osv. Den kaliber som tidigare valt SHL väljer nu hellre att harva i AHL alternativt pengarna i Schweiz.

Om det nu är så känns det inte helt ologiskt att börja skriva längre kontrakt med habila SHL-spelare. Det som tidigare såg som mellanmjölk kanske mer ska ses som betydande truppspelare nu. Längre kontrakt kan ibland vara tufft när en spelare slutar prestera (HV med Martinsson). Men som någon skrev så är Ågren någon som bevisligen presterat ganska lika oavsett vilken miljö han befunnit sig i. Kanske är det mer viktigt i det "nya" SHL?
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1305
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » tis maj 07, 2024 3:53 pm

Det är lätt att vara besviken efter säsongens uttåg med 0-4 i semi. Men jag tycker tongångarna är lite väl pessimistiska i tråden. JEPPSEN har antytt i podden att det skall in en center - framför - Dennis. Och SVENSSON antyder i sin podd att Växjö har cas$$h att lassa på spets, och (något spekulativt) att vi bl a kan vara intresserade av SMEJKAL (som kan gå både C och vinge).

Det vi upplever som "mellanmjölk" nu, beror kanske på att vi skall ha råd med sommarens riktiga BANANA SPLITS med extra grädde?

Vi skriver första veckan i maj. Och vi VET att 'Chief' har en räv bakom varje öra..
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1666
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » tis maj 07, 2024 3:58 pm

Vi ser ut att få ett systemtänkande svårslaget lag utan tillräcklig spets.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8508
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » tis maj 07, 2024 4:05 pm

Ja det ser ut precis så. Första veckan i maj. Det är bara WENNERHOLM som tippar tabellen första veckan i maj - Och det finns en anledning till det :)
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1666
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » tis maj 07, 2024 5:39 pm

Det spelar ingen roll om det är början av maj, slutet av juli eller mitt i december - truppen är ju i princip full (om Granberg kommer och Robban förlänger). Evertsson har ALDRIG inlett med en överfull trupp och han kommer definitivt inte göra det när klubben för första gången visar upp röda siffror.
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1036
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tor maj 09, 2024 8:52 am

Vi kommer ha otroliga problem att göra poäng och spela överläge [Ej klara spelare borträknade]. Var tidigare inne på att Robban måste tacka för sig. Men med den griden finns det ingen som kan hitta passningar och läsa spelet som Robban. Även om det går långsamt så står han alltid där några gånger per säsong och lägger in pucken i öppet mål. Inför ett halvtidskontrakt för Robbans kropp så den kan börja sin säsong senare och vara full fart efter jul :clap:
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4874
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » tor maj 09, 2024 3:15 pm

Känslan är att prestationen nästa säsong mycket beror av om RASMUSSEN kan axla ROSÉN's gamla roll av att DRIVA laget. Inte som poängspruta (Det blir 'DANSKE's uppgift nu när han skall upp två nivåer :P ). När #87 hade sin storhetstid - var han bara ombytt - räckte det oftast för vinst, oavsett hur mycket han själv syntes. ALLA höjde sig av 'Robban's närvaro. Inte bara linan, utan hela laget. Så fort han stod utanför skadad, då sjönk lagprestationen.

Kan Dennis axla den manteln? Att vara DEN pjäsen - den ledare som i sin blotta NÄRVARO, får omgivningen att sträcka på sig - att höja bilden av sig själva?

Detta oavsett om det snubblar in en klasscenter till eller ej.
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1666
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » fre maj 10, 2024 1:33 pm

Towen skrev:Känslan är att prestationen nästa säsong mycket beror av om RASMUSSEN kan axla ROSÉN's gamla roll av att DRIVA laget. Inte som poängspruta (Det blir 'DANSKE's uppgift nu när han skall upp två nivåer :P ). När #87 hade sin storhetstid - var han bara ombytt - räckte det oftast för vinst, oavsett hur mycket han själv syntes. ALLA höjde sig av 'Robban's närvaro. Inte bara linan, utan hela laget. Så fort han stod utanför skadad, då sjönk lagprestationen.

Kan Dennis axla den manteln? Att vara DEN pjäsen - den ledare som i sin blotta NÄRVARO, får omgivningen att sträcka på sig - att höja bilden av sig själva?

Detta oavsett om det snubblar in en klasscenter till eller ej.


Ska vara ärlig och säga att jag inte har sett mycket av Rasmussen i en offensiv roll på väldigt lång tid. Oftast har han spelat i en hårt jobbande fjärde när landslaget samlats. Sedan har han ofta spelat på en kant. Är inte det en spelare som ska spela rakt och enkelt och inte en Rosén som spelar smart och något och lite smartare och när det går hem blir det ofta poäng.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4874
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » fre maj 10, 2024 3:12 pm

Absolut. Jag likställer inte 'Robban' o Dennis i spelstil - utan i samlad X-faktor för laget - utifrån sammanvägd klass, karaktär, rutin och klubbhistorik. Båda IKONER för framgång. Där RASMUSSEN, som den yngre av de två, har att ta vid stafettpinnen och krama ur de två sista guld ROSÉN tagit '21 och '23.

Sedan blir ingen gladare än jag om JEPPSEN's mumlande om att man jagar en förstecenter stämmer. Klart är att det måste in poängspelare. Om inte 'Jocke' har FYRA nivåer till :P
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1666
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » fre maj 10, 2024 3:38 pm

Speciellt som några av nivåerna handlar om det fysiska spelet och ettrigare defensiv han visade upp i slutspelet. Jag vill ha in min forward med räckvidd - gärna rightare.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14052
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » fre maj 10, 2024 5:10 pm

Dylan förlänger 2 år. Jag tror han gör ett bättre andra år i Lakers. Men han måste lära sig svensk slutspelshockey.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8508
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » fre maj 10, 2024 5:19 pm

vlk skrev:Dylan förlänger 2 år. Jag tror han gör ett bättre andra år i Lakers. Men han måste lära sig svensk slutspelshockey.


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro


Riktigt bra förlängning! Ja han försvann i semin, men det gjorde dom ju allihop.
Jag tror han kan göra 45p i vinter, förutsatt att han får rätt lekkamrater :clap:
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1036
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » fre maj 10, 2024 7:25 pm

Vi har 12 forwards nu. Tretton med Robban,

Kommer vi att starta med 14 forwards. ?


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8508
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » fre maj 10, 2024 7:37 pm

Med tanke på CHL så borde vi starta med 14, men det blir nog som vanligt 13. Då är det alltså Strandberg och Rasmussen och Eriksson, nu ordinarie, som ersätter Sylvegård, Kossila och Östlund?

Jahapp.
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1036
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » lör maj 11, 2024 5:46 pm

Är Karlström en säker mediakälla eller en önskning?

Hur går det för Lycksell. Han kan knappast överväga IKO nu.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4874
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » lör maj 11, 2024 6:06 pm

StenhårtSlagskott skrev:Är Karlström en säker mediakälla eller en önskning?

Hur går det för Lycksell. Han kan knappast överväga IKO nu.
Jag tar mycket hellre Lycksell än Karlström.

…sen vet jag inte varifrån Karlström-ryktet kommer? Har bara sett det här inne

Kirk i England var ju grym mot Canada. Ta hit honom och Smejkal så ser det bra ut sen…
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3310
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » sön maj 12, 2024 10:49 am

Härmapan skrev:
StenhårtSlagskott skrev:Är Karlström en säker mediakälla eller en önskning?

Hur går det för Lycksell. Han kan knappast överväga IKO nu.
Jag tar mycket hellre Lycksell än Karlström.

…sen vet jag inte varifrån Karlström-ryktet kommer? Har bara sett det här inne

Kirk i England var ju grym mot Canada. Ta hit honom och Smejkal så ser det bra ut sen…


Såg att Lycksell spelat ganska många matcher den här säsongen så han är nog inte redo för SHL än.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4874
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » tis maj 14, 2024 6:10 pm

GRANBERG bekräftad. Habilt. Men.. Det här känns ju mindre bra att läsa.. - Saxat fr Norran:

"Efter nästan två decennier och 690 matcher i Skellefteå AIK:s tröja fick Petter Granberg tidigare i vintras beskedet att han inte ingick i klubbens framtidsplaner – på tisdagen meddelade AIK att han lämnar klubben: "Det känns vemodigt – det är ju här jag vill spela" säger han till Norran."

Mmhm.. vågar man hoppas han är lite felciterad? :roll: :roll:
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1666
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Aleks » ons maj 15, 2024 12:39 am

Towen skrev:GRANBERG bekräftad. Habilt. Men.. Det här känns ju mindre bra att läsa.. - Saxat fr Norran:

"Efter nästan två decennier och 690 matcher i Skellefteå AIK:s tröja fick Petter Granberg tidigare i vintras beskedet att han inte ingick i klubbens framtidsplaner – på tisdagen meddelade AIK att han lämnar klubben: "Det känns vemodigt – det är ju här jag vill spela" säger han till Norran."

Mmhm.. vågar man hoppas han är lite felciterad? :roll: :roll:


Självklart kunde han formulerat sig annorlunda i ett sådant läge. Samtidigt är det naivt att tro att han inte har ett Skellefte-hjärta i grunden. Att inte vara "en del av klubbens framtidsplaner" tror jag inte gör honom nedslagen, förhoppningsvis skapar det bara revanschlust.
Aleks
Forumdemon
 
Inlägg: 1305
Blev medlem: tor jan 24, 2013 3:22 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Varanen » ons maj 15, 2024 12:09 pm

MV1: Larmi
MV2: Åhman

B1: Persson
B2: Cooper
B3: Martinsson
B4: Lowe
B5: Granberg
B6: E.Rosén
B7: Guittari
B8:

C1: Rasmussen
C2: (RR) - Förlängning
C3: Strandberg
C4: Lundberg

V1: Blichfeld
V2: (Karlström) - Ny från AHL
V3: McLaughlin
V4: Ågren
V5: Stjernborg
V6: E.Sylvegård
V7: H.Gustafsson
V8: Nilsson
V9: Eriksson
v10: Svensson - Ny från J20

Laget är nästan klart. En center, en vinge kvar.
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14052
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » ons maj 15, 2024 3:08 pm

Skall man vara ärlig, ser det inte ut som att vi blir en stavelse bättre. Petter ersätter Gabriel rakt av. RASMUSSEN mot KOSSILA (-ish samma klass, om än olika stil: Kalle mer spets men Dennis höjer LAGET?). "Mackan' mot KARLSTRÖM - Kan 'KARLA' matcha 'SYLVE' utan KOSSILA's handleder vid sin sida?

Potentialen ligger kanske mest i att Dylan och Zach går in i spelet med en annan rutin i år, och bör lyfta sig från start.


Men GULD..? :roll:


Tiden går så snabbt. Jörgen redan på sitt tredje år. Nytt kontrakt bör väl basuneras ut kring jul redan. Vi jobbar metodiskt - 'Hövding style''. Vi är ju inte HV. Haha :)
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1666
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » ons maj 15, 2024 3:14 pm

Skall man söka optimism kan man hoppas att STRANDBERG har en jämnare hög nivå under säsong jämfört ÖSTLUND, givet rutinen. Och att både Hugo, Filip, och 'STJERNA' - hittar en nivå till givet sin ungdom och ännu inte nått 'taket'.
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1666
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Towen » ons maj 15, 2024 3:18 pm

Jag vet inte om det är värmen idag, men känslan är att vi ser alldeles för trötta och monotona ut :roll:
Towen
Forumdemon
 
Inlägg: 1666
Blev medlem: lör apr 21, 2012 6:05 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » ons maj 15, 2024 10:03 pm

Tänk vad Taif skjuter sig själva i foten med sitt lillebrorskomplex, nu är samarbetet med Nybro ett faktum. De kommer att lyfta med de spelare de får från Lakers. Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8508
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Härmapan » tor maj 16, 2024 11:18 am

Towen skrev:Skall man vara ärlig, ser det inte ut som att vi blir en stavelse bättre. Petter ersätter Gabriel rakt av. RASMUSSEN mot KOSSILA (-ish samma klass, om än olika stil: Kalle mer spets men Dennis höjer LAGET?). "Mackan' mot KARLSTRÖM - Kan 'KARLA' matcha 'SYLVE' utan KOSSILA's handleder vid sin sida?

Potentialen ligger kanske mest i att Dylan och Zach går in i spelet med en annan rutin i år, och bör lyfta sig från start.


Men GULD..? :roll:


Tiden går så snabbt. Jörgen redan på sitt tredje år. Nytt kontrakt bör väl basuneras ut kring jul redan. Vi jobbar metodiskt - 'Hövding style''. Vi är ju inte HV. Haha :)
Du glömde att Svensson ersätter Rieder också [emoji106]
Användarvisningsbild
Härmapan
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3310
Blev medlem: ons mar 16, 2011 11:32 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » tor maj 16, 2024 3:55 pm

Tycker Rögle, Färjestad och Luleå har värvat bäst hittills, på pappret. Dessa lag har ju precis som vi tappat en del tunga namn, men alla känns nästan lite bättre nu. Vi får se om Evertsson lyckas skaka fram nåt mer eller om han är klar nu.
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1036
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » tor maj 16, 2024 6:17 pm

Dysterqvist skrev:Tycker Rögle, Färjestad och Luleå har värvat bäst hittills, på pappret. Dessa lag har ju precis som vi tappat en del tunga namn, men alla känns nästan lite bättre nu. Vi får se om Evertsson lyckas skaka fram nåt mer eller om han är klar nu.
Är han klar är det ju närmast en katastrof


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8508
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav StenhårtSlagskott » tor maj 16, 2024 9:00 pm

Han kan omöjligt vara klar före 87 eller ersättare är på plats.
Senast redigerad av StenhårtSlagskott tor maj 16, 2024 9:31 pm, redigerad totalt 1 gång.
Användarvisningsbild
StenhårtSlagskott
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4874
Blev medlem: sön dec 18, 2016 7:31 pm

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » tor maj 16, 2024 9:29 pm

Joel Svensson lånas ut till Taif


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8508
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav Dysterqvist » fre maj 17, 2024 2:08 pm

vlk skrev:Joel Svensson lånas ut till Taif


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro


Skandal :oops:
Dysterqvist
Forumdemon
 
Inlägg: 1036
Blev medlem: lör apr 09, 2022 11:01 am

Re: Everts VLH (18/19) 2.0

Inläggav vlk » fre maj 17, 2024 5:30 pm

Dysterqvist skrev:
vlk skrev:Joel Svensson lånas ut till Taif


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro


Skandal :oops:
Varför då ?


Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Säg vad du gör och gör vad du säger !
Användarvisningsbild
vlk
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8508
Blev medlem: tis jan 02, 2007 10:29 am

FöregåendeNästa

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster