Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
steve_saviano_theking skrev:Där rök nog Bengtsson för ett tag framöver.
bratsson skrev:Tror Fredrik Karlström hade passat perfekt med Hugo - Rosén
StenhårtSlagskott skrev:Vem vill ni ha in och varför?
Gärna realistisk.
Joey Ramone skrev:Stefan Matteau?
2-årvlk skrev:Har vi flerårskontrakt med Kossila ?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Helt rätt att släppa honom. Om Örebro också gett sig in i fighten så blir han alldeles för dyr. Vad betalar de för Holm? HV erbjöd Holm 250-275k, enligt Mrmadhawk skrattade han och agenten åt det. Sätt det i relation till Bengtsson som tjänar ca 250k.StenhårtSlagskott skrev:Då kan vi nog räkna bort Glenn till kommande säsong. Satsa lite mer på Hugo sedan måste lite muskler in.
Vad har jag missat ? Något nytt om honom ?StenhårtSlagskott skrev:Då kan vi nog räkna bort Glenn till kommande säsong. Satsa lite mer på Hugo sedan måste lite muskler in.
Var hittat man info om detta?vlk skrev:Vad har jag missat ? Något nytt om honom ?StenhårtSlagskott skrev:Då kan vi nog räkna bort Glenn till kommande säsong. Satsa lite mer på Hugo sedan måste lite muskler in.
Såg nu. Bara att släppa honom. Inget att gå i krig över.
Sanny & Svensson.Härmapan skrev:Var hittat man info om detta?vlk skrev:Vad har jag missat ? Något nytt om honom ?StenhårtSlagskott skrev:Då kan vi nog räkna bort Glenn till kommande säsong. Satsa lite mer på Hugo sedan måste lite muskler in.
Såg nu. Bara att släppa honom. Inget att gå i krig över.
Varanen skrev:Jag håller inte med om att vi kan skita i GlennG. Han skulle jag gärna se i vår stomme även framöver. Vi har viktiga spelare som börjar komma upp i åren, ex RR och Kaptenen. Ibland måste några spelare få kosta en slant för att behålla.
Men ni som följt vad jag skrivit genom åren vet att jag alltid håller på klubben, och det finns givetvis en gräns för vad olika positioner får kosta. Det kan alltså vara så att GlennGs krav är rimliga, men passar inte vår kostnadsstruktur.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 6 gäster