Derek Nesbitt

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Derek Nesbitt

Inläggav Primeau » ons jul 18, 2007 6:21 pm

Derek Nesbitt, who?
Och vad har han att göra med Kronobergs hockeystolthet Växjö Lakers?
Derek Nesbitt, meste poänggörare i Idaho Steelheads säsongen som gick, har lämnat klubben och gått tillbaka till Gwinett Gladiators där han spelade 2005/2006.
Detta har fått Idahos Allehanda att senaste veckan spekulera i att det nog vore bra ifall man lyckas behålla Målskyttarnas Målskytt innan denne Nesbitt....nämligen allas vår DÁrcy McConvey aka MacGywer aka McHöft.

Mmmm, sannerligen om det inte spetsar till sig där ute på Idaho-slätten. Det vill till att Chiefens bud inte är småpotatis utan matchar budet från Idahoknölarna.
Ror Evertsson detta i hamn tror jag mången Lakej kommer hjula ut ur isladan av lycka vintern som kommer.
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4546
Blev medlem: tor apr 06, 2006 8:38 am

...

Inläggav Supporter » fre jul 20, 2007 8:41 am

Höga förväntningar tycker jag att vi gott kan ha på McConvey. Evertsson har väl i första hand värvat honom för att han ska göra mål. Men vad vet vi vad han kan göra på större rinkar? Bara för att man öser in mål och i ett lag betyder det inte att man direkt lyckas i ett helt annat land i en helt annan omgivning och dels befinner sig så långt hemifrån.
Vi ska väl inte mumsa på björnen innan den är skjuten? Trots det ser jag mycket fram emot att få se vad han går för.
Supporter
Inaktiverad användare
 
Inlägg: 844
Blev medlem: lör maj 22, 2004 8:44 pm
Ort: Växjö


Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster