Sluta läcka!

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Sluta läcka!

Inläggav Varanen » tor apr 19, 2007 10:23 pm

Jag vill be alla spelare, agenter, deras familj, släktingar, arbetskamarater eller hundrastare att INTE delge NÅGON sådan information som inte kan stå på detta forum. Vi i webgruppen kan inte åta oss uppgiften att agera som några vakter. Detta är alltså en rekommendation i all välmening. Personligen älskar jag all silly-season skvaller. :lol:
Användarvisningsbild
Varanen
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 14064
Blev medlem: lör jan 11, 2003 7:22 pm
Ort: Hockeyns mecka - Växjö

Inläggav Baloo » mån apr 23, 2007 10:15 pm

Frisörer i Oskarshamn är dock ett undantag. :lol:

Dragkampslakej
Forumproffs

Tja min källa hade varit och klippt sig på frisersalong i Oskarshamn (har ingen aning om det finns en eller fler) och frisören sade att Markusson pratar med IK igen. Så om det stämmer vet jag inte.
VENI VIDI VICI

Once a Laker always a Laker...
Användarvisningsbild
Baloo
Forumdemon
 
Inlägg: 1875
Blev medlem: fre aug 20, 2004 3:51 pm
Ort: Hovshaga

Inläggav Lobo » mån apr 23, 2007 10:31 pm

Frågan är hur mycket läckor skadar, om tex stjärnspelare vill till en allsvensk klubb så kommer han (agenten) se till att flera läpliga klubbar kontaktas. Det är inte så att bara Evertsson får reda på att Foppa är på väg till sverige och snabbt hinner plocka honom eftersoms Modos sportchef sitter och kolla forums.. ..eller har jag fel?
- In hoc signo vinces -
Bild
Användarvisningsbild
Lobo
Forumterrorist
 
Inlägg: 2485
Blev medlem: tor jan 01, 2004 7:14 pm
Ort: Växjö

Inläggav Dragkampslakej » mån apr 23, 2007 11:52 pm

Baloo skrev:Frisörer i Oskarshamn är dock ett undantag. :lol:

Dragkampslakej
Forumproffs

Tja min källa hade varit och klippt sig på frisersalong i Oskarshamn (har ingen aning om det finns en eller fler) och frisören sade att Markusson pratar med IK igen. Så om det stämmer vet jag inte.


Tror de flesta spelare pratar med andra klubbar i o för sig för att så att säga kolla marknaden. Men jag är väldigt glad att det inte blev som jag befarade. Min till mitt försvar så heter det silly season den här tråden!
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon
 
Inlägg: 1058
Blev medlem: sön okt 10, 2004 5:59 pm
Ort: Teleborg

Inläggav Viktor666 » tis apr 24, 2007 7:03 am

Lobo skrev:Frågan är hur mycket läckor skadar, om tex stjärnspelare vill till en allsvensk klubb så kommer han (agenten) se till att flera läpliga klubbar kontaktas. Det är inte så att bara Evertsson får reda på att Foppa är på väg till sverige och snabbt hinner plocka honom eftersoms Modos sportchef sitter och kolla forums.. ..eller har jag fel?


Jag skulle kunna tänka mig att Wernblom-värvningen gick i stöpet mycket på grund av att det läckte ut och att P4 ringde och väckte honom... :?
"Herr-bh, herr-bh, herr-bh..."
Användarvisningsbild
Viktor666
Forumterrorist
 
Inlägg: 2045
Blev medlem: fre apr 19, 2002 12:20 pm
Ort: Ståplats

Inläggav Per Carlsson » tis apr 24, 2007 7:52 am

Eller för att SKAIK betalade honom 2-3 gånger så mkt som Lakers?! 8O
Användarvisningsbild
Per Carlsson
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 8467
Blev medlem: tor apr 11, 2002 8:55 pm
Ort: Växjö

Inläggav Lobo » tis apr 24, 2007 9:08 am

i så fall måste Wernblom ha haft en kass agent om han inte sonderat terängen innan, tror nog att andra sportchefer ha bra koll på iaf alla svenska tilltänkta värvningar som vi gör.
- In hoc signo vinces -
Bild
Användarvisningsbild
Lobo
Forumterrorist
 
Inlägg: 2485
Blev medlem: tor jan 01, 2004 7:14 pm
Ort: Växjö

Inläggav serra » tis apr 24, 2007 11:02 am

Sluta läcka?????????
Och vad fan tro du att man ska göra mellan April-Sep Varanen jävel??? :)
Snart nära dig...en ny hall
serra
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 7007
Blev medlem: fre sep 06, 2002 12:00 pm
Ort: växjö

Inläggav Dragkampslakej » tis apr 24, 2007 11:13 am

Det är ju lite upp till spelare och de som den förhandlar med att se till att det inte kommer ut. Om de som ska vara insatta inte för det vidare borde det fungera, sen kan ju någon gissa rätt i silly utan att veta hur rätt denne har.

Förstår varanen men håller med Serra ändå. Tror man sig veta något är det silly som gäller, troligen har man ju fel.
Hockey går ut på att göra fler mål än motståndaren!
Användarvisningsbild
Dragkampslakej
Forumdemon
 
Inlägg: 1058
Blev medlem: sön okt 10, 2004 5:59 pm
Ort: Teleborg


Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster