Lakers värvar från Taif,Nybro??

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Inläggav Primeau » tis apr 03, 2007 9:18 am

Jasså, ja Nybro har ju verkligen visat sina ekonomiska muskler senaste tiden :lol:
Skickat från min iPhone 6.0 via Pekfingret.
Användarvisningsbild
Primeau
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4546
Blev medlem: tor apr 06, 2006 8:38 am

Inläggav Piggelin » ons apr 18, 2007 8:41 pm

Efter vad jag har hört idag ryker det rätt bra i Fimpen. :whistle:
Jag är Lakers-fan, vad fan är du?
Det ÄR pappa som bestämmer!
Användarvisningsbild
Piggelin
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3846
Blev medlem: ons maj 21, 2003 9:51 pm
Ort: Växjö

Inläggav NEDOMANSKY » ons apr 18, 2007 8:47 pm

Härligt, Vi snackar Kanslijobb va?
In Hinkum Veritas
Användarvisningsbild
NEDOMANSKY
Inaktiverad användare
 
Inlägg: 3972
Blev medlem: mån mar 06, 2006 3:04 am
Ort: ZinkensDamn

Inläggav C70T5 » ons apr 18, 2007 8:57 pm

Så Växjö Lakers lyckades (uppenbarligen) till slut med bedriften att värva hit Christian Magnusson. Vilken skall han ersätta? Vilken tur att Torsten lämnade så att en annan spelare kan ta över hans jobb på kansliet. Jag personligen, om detta nu stämmer, tycker inte att det är en genialisk kombination att en spelare både representerar laget och vid sidan om jobbar för företaget.

Offensiven måste förstärkas rejält om man ser till förlusterna - inte slätas ut. Det behöver man ju inte vara en raketforskare för att begripa. Sedan så skall väl Putte Carlsson in i truppen också. Ytterligare två forwardsplatser tillsatta mao...

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4608
Blev medlem: fre mar 14, 2003 11:35 pm
Ort: Hospitalet

...

Inläggav Supporter » ons apr 18, 2007 9:37 pm

Stoffe skrev:Hallgren skulle nog kunna bli riktigt bra ihop med Romö-Markusson(om han skriver på)
Personligen har han en bra attityd i sin spelstil, men jag tycker att han river och sliter utan att få ut så mycket av det. Han har en tendens att ha ett häftigt, odisciplinerat och omoget humör, vilket jag inte gillar hos honom. Men tillsammans med Romö, Markusson, okej! Det skulle säkert gå.
Supporter
Inaktiverad användare
 
Inlägg: 844
Blev medlem: lör maj 22, 2004 8:44 pm
Ort: Växjö

Inläggav Supporter » ons apr 18, 2007 9:47 pm

c70t5 skrev:Så Växjö Lakers lyckades (uppenbarligen) till slut med bedriften att värva hit Christian Magnusson. Vilken skall han ersätta? Vilken tur att Torsten lämnade så att en annan spelare kan ta över hans jobb på kansliet. Jag personligen, om detta nu stämmer, tycker inte att det är en genialisk kombination att en spelare både representerar laget och vid sidan om jobbar för företaget.

Offensiven måste förstärkas rejält om man ser till förlusterna - inte slätas ut. Det behöver man ju inte vara en raketforskare för att begripa. Sedan så skall väl Putte Carlsson in i truppen också. Ytterligare två forwardsplatser tillsatta mao...

/T5!!
Jag håller med dej, att offensiven måste förstärkas rejält om man ser till förlusterna. Chrille & Bois gjorde vardera 45p. Vilka ska nu göra dessa poäng, som tog oss till play-off?
Ledningen tror på att Weinstock ska blomma ut ordentligt 07/08, men just nu krävs det mer än så, när nu Lakers satsar ännu högre 07/08.
Supporter
Inaktiverad användare
 
Inlägg: 844
Blev medlem: lör maj 22, 2004 8:44 pm
Ort: Växjö

Föregående

Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster