Kenny till FBK

Här sprider vi, ventilerar och bekräftar de rykten som uppstår i samband med de olika lagens spelarförluster och värvningar.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Kenny till FBK

Inläggav Lakers00 » lör mar 24, 2007 9:27 pm

http://www.kvp.se/sport/ishockey/1.608948 För Rögle lär inte gå till ES nästa säsong heller. :o
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Användarvisningsbild
Lakers00
Forumterrorist
 
Inlägg: 2176
Blev medlem: sön sep 15, 2002 2:25 pm
Ort: Växjö (Norr)

Inläggav C70T5 » lör mar 24, 2007 11:01 pm

Det Danska luftslottet är punkterat. Dess rykte är illavarslande i hockeysverige. Hatet och glåporden kommer att hagla från Grötkäftarna - hela den visan kan vi vid det här laget. Kenny (svikaren?) skall givetvis spela på en högre nivå. Han har med gott hockeyhjärta skänkt två säsonger av sitt lyxlir till Danmark - nu är det dags för nästa ishockeyepok. All heder, respekt. Tyvärr, så kommer han nu från Grötlandet och dess pubertala supporterled att få utstå gliringar och skälsord. Bedrövligt. Kenny ville vara med och spela upp Danmark till elitserien. Det kommer alltså inte ske. Vilken besvikelse för Kung-Kenny. Han tröttnade väl på falska illusioner, evigt hatande och detta everinnerliga Grötkäftande. Jag förstår honom.

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4608
Blev medlem: fre mar 14, 2003 11:35 pm
Ort: Hospitalet

Inläggav friberg » sön mar 25, 2007 12:55 am

var det inte kung kenny som skrivit på yteligare 1 år för mögle eller har ja fel?
friberg
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 3926
Blev medlem: fre okt 20, 2006 9:46 pm

Inläggav Mygel » sön mar 25, 2007 9:05 am

Jepps, och det skriver de oxå i artikeln. Det är exakt samma rykte som har cirkulerat de senaste två åren. Tyvärr Volvon, det vi vet om Kenny säger oss att det är rätt liten chans att detta rykte besannas, även om det är en våtdröm för kaffelaget.

Hursomhelst, nästa säsong spelar Kenny i Rögle.
Användarvisningsbild
Mygel
Forumdemon
 
Inlägg: 1241
Blev medlem: tor maj 22, 2003 12:59 am
Ort: Lilongwe

Inläggav Lakersfan_03 » sön mar 25, 2007 9:53 am

Kenny o rögle har 1 år kvar tillsammans undra hur det går när han lämnar skånelaget
"- Jag kan ärligt talat säga att det var en av de bästa tiderna i mitt liv." / Shjon Podein om tiden i Växjö
Lakersfan_03
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 6968
Blev medlem: lör dec 11, 2004 12:17 am
Ort: Växjö

Inläggav Toyspeed » sön mar 25, 2007 10:19 am

Lakersfan_03 skrev:Kenny o rögle har 1 år kvar tillsammans undra hur det går när han lämnar skånelaget


Förmodligen går de rätt bra. Deras klart bästa period i år va när Kenny va skadad. Då hade dom en imponerande svit och ledde allsvenskan om ja inte missminner mig?

En fixstjärna i laget kan lätt få dom andra att åka omkring och titta efter honom istället för att ta jobbet själva.
Toyspeed
Forumamatör
 
Inlägg: 232
Blev medlem: tor aug 18, 2005 12:04 pm

Inläggav Lakers00 » sön mar 25, 2007 12:35 pm

Huvudet på spiken taifarn...!
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Användarvisningsbild
Lakers00
Forumterrorist
 
Inlägg: 2176
Blev medlem: sön sep 15, 2002 2:25 pm
Ort: Växjö (Norr)

Inläggav Hatapopcornssupportrar » sön mar 25, 2007 3:49 pm

Haha, Volvon är nog det största skämtet jag stött på nångång, snacka om 0 koll, KUNG Kenny Jönsson kommer ALDRIG bli kallad svikare eller nånting åt det hållet av AIA, Killen med sveriges absolut största hjärta för sin klubb! Han ÄLSKAR oss och vi älskar han, underbart att se hans hjärta för laget, spelar halvtrasig och ger järnet och förstår att matcherna mot MIF betyder grymt mycket för oss supportrar ( han spelade med feberkänning igår bl.a ) OM han lämnar efter nästa år för att försöka vinna SMGULD förstår jag honom absolut, självklart en ENORM försvagning då han spelar i en helt egen division och är löjligt bra!
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs
 
Inlägg: 722
Blev medlem: tor mar 22, 2007 9:25 pm

Inläggav C70T5 » sön mar 25, 2007 5:02 pm

Poppisskribent (luktar bränt...) lira inte Kung-Fu här inne. Du går under precis samma kategori som dina andra ligistartade Grötkäftar-kombatanter. Kategori Ordbajseri. Jag antecknar. Ditt Ordbajseri på det Danska forumet säger mer än lukten av ränneskita gör på husvagnssemestern. Hugaligen, det stinker verkligen. Du är en tuffiing? Jag vet...
Kung-Kenny, liraren som gav en skopa av sin hockeyheder till Rögle. Han vill nu vandra vidare - all heder. Jag skall med mycket stor uppmärsamhet följa ord-/bespottelsen på ert Danska forum när han lämnar. Haklapp och skyddsglasögon? Ja tack.

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4608
Blev medlem: fre mar 14, 2003 11:35 pm
Ort: Hospitalet

Inläggav Hatapopcornssupportrar » sön mar 25, 2007 5:08 pm

Volvon lilla, jag skrev konkreta " svar" på ditt skitsnack, uppenbarligen klarade du inte av det utan spyr mest tillbaka flummigt blaha blaha....

Klarar du inte av att argumentera så skriv inget alls då, och NEJ kallar inte det att argumentera när du bara gör svammelliknelser utan nåt vettigt överhuvudtaget, du är enbart en pajas.
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs
 
Inlägg: 722
Blev medlem: tor mar 22, 2007 9:25 pm

Inläggav Hatapopcornssupportrar » sön mar 25, 2007 5:12 pm

ps Att såga andra för ordbajseri med tanke på hur du skriver är nog det fetaste självmålet jag varit med om... stor humor :) ds
Hatapopcornssupportrar
Forumproffs
 
Inlägg: 722
Blev medlem: tor mar 22, 2007 9:25 pm

Inläggav C70T5 » sön mar 25, 2007 7:05 pm

Hatapopcornssupportrar skrev:ps Att såga andra för ordbajseri med tanke på hur du skriver ds

Perspektiven är många. Infallvsinklar välkomnas. Utveckla gärna ovanstående Grötkäftspåstående. Ta det på svenska så är du snäll.

/T5!!
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4608
Blev medlem: fre mar 14, 2003 11:35 pm
Ort: Hospitalet

Inläggav Snoken » sön mar 25, 2007 10:23 pm

ATT DU ORKAR!!!! :evil:
Användarvisningsbild
Snoken
Forumterrorist
 
Inlägg: 2040
Blev medlem: tis aug 20, 2002 9:00 pm
Ort: Linköping

Inläggav C70T5 » mån mar 26, 2007 8:25 pm

Det stavas engagemang, kurage och tyckande. Oliktänkande och svar på tal är inte förbjudet. Du Snoken, du kryper fram med din präktighet allt som oftast på forumet och viftar med din pekpinne. Vinddraget av din pekpinne kan ju få världens mest kuranta person att bli förkyld. Tänk istället på vad ditt pekfingervisande tillför debatten - egentligen.

Att DU överhuvudtaget orkar?

/T5!! :oops:
TALA ÄR GULD - TIGA ÄR SILVER
Användarvisningsbild
C70T5
c/o LL´s Forum
 
Inlägg: 4608
Blev medlem: fre mar 14, 2003 11:35 pm
Ort: Hospitalet


Återgå till Silly Season

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster